Board logo

標題: 主動喇叭 [打印本頁]

作者: fatau    時間: 2021-12-8 14:30     標題: 主動喇叭

終於有個空間玩下喇叭
DAC 用原有RME ADI-2 PRO FS R, 目標係主動喇叭一萬左右
本身無位用8010, KH120A 聽過感覺都良好
KH120A 定8030 好
8030RAW 金屬色好吸引
作者: 168Sum    時間: 2021-12-14 20:41

無主見既就睇樣做人
作者: seed0659    時間: 2021-12-15 00:42

本帖最後由 seed0659 於 2021-12-15 00:51 編輯

比多d, 直上
Rme -> aes -> 8331+glm套件 有排都唔洗再心思思換其他
作者: fatau    時間: 2021-12-16 13:13

比多d, 直上
Rme -> aes -> 8331+glm套件 有排都唔洗再心思思換其他
seed0659 發表於 2021-12-15 00:42



    我都想多幾倍只係叫多d XDD
作者: fatau    時間: 2021-12-16 13:14

無主見既就睇樣做人
168Sum 發表於 2021-12-14 20:41



    兩隻都覺得靚
不過kh120a 後面唔洗點預位好擺d





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2