作者: nisden 時間: 2021-12-5 22:11 標題: 想換喇叭...
想換喇叭,本身有部 yamaha wax50 作多媒體用,用開舊喇叭 (以前套裝機無源喇叭) ,主要用聽歌睇戲用,各位大哥有咩選擇?
作者: 清明上河圖 時間: 2021-12-5 22:32
Magico S3 mk2
作者: ozz8179515 時間: 2021-12-6 14:12
dali oberon 1,
Polk Audio Reserve R100~
作者: vier 時間: 2021-12-6 14:49
本帖最後由 vier 於 2021-12-6 14:52 編輯
放電腦枱?
B&W M1 好聲+用料+顏值
放廳放書房 就落地2路 or 3路
作者: marklau 時間: 2021-12-6 15:47
佢用yamaha wax50喎
咁多人推座地,玩佢咩

作者: eric196511 時間: 2021-12-7 11:12
推薦買座地即係連Amp都換埋

一部50Wx2 Class D 座枱Amp推力連 6吋書架都未必推得好聲
作者: NOPSS 時間: 2021-12-7 20:37
Budget 幾多先?
作者: nhoj 時間: 2021-12-8 09:21
https://www.audiosciencereview.c ... eaker-review.14363/
我介紹 LEE對正野
