Board logo

標題: [音箱] 想換喇叭... [打印本頁]

作者: nisden    時間: 2021-12-5 22:11     標題: 想換喇叭...

想換喇叭,本身有部 yamaha wax50 作多媒體用,用開舊喇叭 (以前套裝機無源喇叭) ,主要用聽歌睇戲用,各位大哥有咩選擇?
作者: 清明上河圖    時間: 2021-12-5 22:32

Magico S3 mk2
作者: ozz8179515    時間: 2021-12-6 14:12

dali oberon 1,
Polk Audio Reserve R100~
作者: vier    時間: 2021-12-6 14:49

本帖最後由 vier 於 2021-12-6 14:52 編輯

放電腦枱?
B&W M1 好聲+用料+顏值

放廳放書房 就落地2路 or 3路
作者: marklau    時間: 2021-12-6 15:47

佢用yamaha wax50喎
咁多人推座地,玩佢咩
作者: eric196511    時間: 2021-12-7 11:12

推薦買座地即係連Amp都換埋
一部50Wx2 Class D 座枱Amp推力連 6吋書架都未必推得好聲
作者: NOPSS    時間: 2021-12-7 20:37

Budget 幾多先?
作者: nhoj    時間: 2021-12-8 09:21

https://www.audiosciencereview.c ... eaker-review.14363/
我介紹 LEE對正野





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2