標題: MQA 是騙人的? [打印本頁]
作者: stephenwong 時間: 2021-4-16 09:31 標題: MQA 是騙人的?
關於 MQA 的新聞,有興趣自己去睇下:
https://www.youtube.com/watch?v=pRjsu9-Vznc
我個人就支持 FLAC!
作者: eric196511 時間: 2021-4-16 14:54
好多外國音響媒體發表MQA不是必須音樂格式可有可無
反而WAV係真正無壓縮無損格式
MQA都有小小壓縮
作者: wyhui5124 時間: 2021-4-16 15:44
MQA係比較似以前的HDCD碟,雖然冇解碼都播倒,但係同冇HDCD播冇HDCD同一段係差少少的,最好就當然係碟同機都有HDCD, 因HDCD係專有制式,最後都係GG咗
睇MQA解釋,係將高過20kHz的訊號加入CD格式內,假如冇解碼用44.1/16播,即係變咗noise,有解碼就變番20kHz以上訊號
作者: stephenwong 時間: 2021-4-16 17:46
睇下條片啦!
作者: eric196511 時間: 2021-4-17 03:26
HDCD唔一定會靚聲只係將舊版歌曲加以提升音質數碼化
如果本身隻CD錄音差轉咗HDCD一樣差
如披頭四啲歌曲重新錄音轉做HDCD咪一樣聽到朦矇地又唔清嘅聲音
HDCD賣得貴而歌曲選擇小好快被淘汰玩完
作者: stephenwong 時間: 2021-4-17 21:25
HDCD 我個人覺得係好嘢嚟嘅,44/16,有 20-bit 享受,唔使改 red book standard,backward compatibility 又好。反正個個都做 dithering,就用 dithering 收藏多幾 bit data。最衰就係比 Microsoft 買起咗!Microsoft 識做音樂?講笑啦!跟住仲俾 Microsoft 閹咗啦!
作者: mirage138 時間: 2021-4-17 22:27
買咗 MQA CD 轉做Flac, 有MQA 解碼後感覺 動態及高頻 強咗
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

