作者: wilson99hk 時間: 2021-2-28 13:05 標題: 新手想請教師兄喇叭線插入喇叭用裸線定轉用所謂香焦插好 ?
用裸線好似夾唔實成日甩又易斷, 係咪轉用所謂香焦插會好 D !
我唔識呀 ! 謝謝指教 !
[attach]2251072[/attach]
作者: ssalem 時間: 2021-2-28 13:26
用香蕉插方便好多
via HKEPC Reader for Android
作者: wilson99hk 時間: 2021-2-28 13:44
謝謝師兄 ! 有冇介紹邊種香焦插好 ? 我未用過 !
最好有埋圖我參巧下 ! 謝謝 !
作者: patosze 時間: 2021-2-28 14:16
黃金有得買
作者: lnchu 時間: 2021-2-28 14:34
你個圖用唔到蕉插,係用針插,但位置太窄好易short.我就會把線加錫後緊D無噤鬆.用cable tie扎落上邊條粗線.
作者: 奠老旗合 時間: 2021-2-28 17:35
呢種夾頭 落唔到蕉插
作者: wilson99hk 時間: 2021-2-28 21:01
呢種插得唔得呢 ? 淘左幾粒玩下 !
[attach]2251168[/attach] https://item.taobao.com/item.htm ... amp;_u=s275lq0q07eb
謝謝 !
作者: wilson99hk 時間: 2021-2-28 21:06
其實我部機後邊係咁 Edifier C3X
[attach]2251170[/attach]
上邊第一幅係網上借圖 !
呢幅先係我用緊既喇叭 !
謝謝咁多位師兄 !
作者: eric196511 時間: 2021-3-1 14:19
個人經驗祼線好好多
作者: DeathKnight 時間: 2021-3-1 15:46
其實一定係祼線最好
不過始終同空氣有接觸會有機會氧化
所以先有一大堆「高質素」頭走出嚟
作者: stephenwong 時間: 2021-3-1 16:18
有人話,多芯軟線上錫變硬後會大為減少同個底座嘅接觸面積,唔建議咁做。唔係係音響佬聽返嚟,係電燈佬講,例如簪插蘇,電線上錫先扭落插蘇,會考試肥佬咁話。
作者: Kin_2012 時間: 2021-3-1 23:31
幾對好的焦插分分鐘貴過黎部機, 無謂....
作者: 樹根 時間: 2021-3-2 08:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wyhui5124 時間: 2021-3-2 10:05
唔通你成日搬個喇叭拉倒條線?正常夾好咗之後都唔會好易甩架喎。
另外,你係咪用原廠條線?
作者: Kin_2012 時間: 2021-3-2 10:18
本帖最後由 Kin_2012 於 2021-3-2 10:22 編輯
黎部機根本無需要用, 果條線都無需要用
唔用又係無聲, 就算咩線頭氧化都唔會聽到有分別, 而且氧化都要好長時間, 再唔放心真係氧化果時咪剪左頭果一二 cm, 再唔鍾意換埋條線都平過對插....
作者: familyguy 時間: 2021-3-2 10:22
兩張圖的喇叭只屬於入門有聲出的系列
何必畫蛇添足,自尋煩惱
作者: dtom 時間: 2021-3-2 11:54
本帖最後由 dtom 於 2021-3-2 12:22 編輯
呢種插得唔得呢 ? 淘左幾粒玩下 !
回覆 7# wilson99hk
你都淘左喇, 咩用埋佢囉
雖然妹仔大個主人婆 (6粒加埋運費,仲貴過條線)
同埋佢係比4mm既喇叭線用,你果條2mm都唔知有無,螺線都唔知係咪收得實...
奇怪點解會成日甩, 你經常移動咩?
可以用用索帶跟電線扎實,
咁都甩既, 鬆少少下面粒螺絲, 用鐵線扎住囉
[attach]2251375[/attach]
作者: wilson99hk 時間: 2021-3-2 12:39
首先謝謝咁多位師兄指教 !
其實我個問題係另一個Post 問過, 係成日久不久上網聽收音機得左邊喇叭聲 !
但係聽 foobar 又好似唔會, 攪左成兩個禮拜 !
起初以為部 DAC 壞 ? Driver 問題 ? 因為電腦台後邊好多線 !會唔會其他 RCA 線鬆, bad contact ! 試下拔個 C3X 後喇叭線又冇鬆, 試過 Email 香港電台, DAC CS 問原因都搵唔出原因 ! 係早幾日發覺 Subwoofer 一邊線斷左, 就試下重新 cut左3 對喇叭線再插過, 而家試左3 日都冇問題, 應該搵到原因啦, 係喇叭線用左幾年氧化 ! 為免再甩或養化, 先提出話換香焦插好唔好 !
其實起初都有懷疑喇叭線問題!但係我拔下佢又唔甩,就以為冇問題!
作者: wilson99hk 時間: 2021-3-2 12:54
攪左兩個禮拜,終於搵到原因,解決左問題!
起初都有懷疑係喇叭線問題,最慘係我拔下C3X 後邊既喇叭線,佢又好似冇甩,冇鬆喎!就以為冇問題!
而家學到野,喇叭線係會氧化!
作者: lam1997 時間: 2021-3-2 13:48
平價系統喇叭線不粗,不用香蕉插吧。
作者: juno9 時間: 2021-3-2 17:06
基本上喇叭線好難斷,只能說你手工非常唔好。
作者: eric196511 時間: 2021-3-3 10:22
我都講過裸線最好係音質上直接唔會有落差
用插頭雖然唔會另喇叭線老化但換來音質惡化
就算用貴價蕉插都係多咗一種金屬通電都會另音質走樣
好多用家攪來攪去都係用回裸線直出
其實有經驗用家會建議你買線預長好過短
喇叭線一發現老化咪剪咗佢重新整過
作者: wilson99hk 時間: 2021-3-3 11:59
謝謝師兄 ! 佢條線係跟機黎, 線頭有錫, 但唔粗 !
而家 cut 左佢再整過又 OK, 唔會有時冇左一邊喇叭聲 !
而家聽你地講, 用返裸線算啦 !
作者: eric196511 時間: 2021-3-3 18:09
講到香蕉插或RCA插我以前用過純24K鍍金 日本鐵三角聲音通透真實但價錢都幾貴
依家啲所謂鍍金插係用化工鍍金水淘上去無咗24K純金成份音質差好遠
24K鍍金係一層真金薄膜鍍上去但價錢依家要約千蚊一粒但聲音同裸線無咩分別
用鍍金水淘上去個啲插雖然價錢平但音質差
作者: wai1214 時間: 2021-3-7 05:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

