標題: USB DAC 問題 [打印本頁]
作者: vincent2014 時間: 2021-2-18 00:13 標題: USB DAC 問題
唔知有無師兄試過用一部電腦同時插兩個usb dac? 我打算係咁: 電腦做訊源, 一個usb dac係做耳擴, 另一個係純dac(加前級?)上後級用被動喇叭出聲, 睇需要兩個dac之間去轉, 唔知咁行唔行得通? 或者會唔會有更好方法?
Thanks
作者: 燕子盜 時間: 2021-2-18 00:25
一部純DAC加一部有耳擴前級咪得囉,
洗乜用兩部DAC
作者: lnchu 時間: 2021-2-18 00:43
你個software可以選用那個DAC做output.駁N個DAC都得.
作者: juno9 時間: 2021-2-18 00:43
簡單問題複雜化
作者: uraki 時間: 2021-2-18 09:46
回覆 1# vincent2014
可以的, 係WINDOWS 10度SET個DEFAULT DEVICE. 你有DISPLAY CARD的話, 都可以SELECT HDMI OUT做聲音輸出.
不過正路係一部靚DAC, 去前級, 前級度再去耳擴或者后級. SWITCHING係前級度做.
作者: lam1997 時間: 2021-2-23 10:12
好多 dac 有耳抗同 line out
作者: stephenwong 時間: 2021-2-23 10:58
無問題呀!自己揀邊張 sound card (即邊隻 DAC)出聲啫!
作者: poonhk161 時間: 2021-2-23 18:12
而家好多耳擴有埋前級,一部駁晒就得
作者: octa 時間: 2021-2-23 18:37
唔明點樣要兩部DAC
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Dcup 時間: 2021-2-23 19:26
果部夾d可能原因之一
或耋元gaming用既da同聽歌既唔同都唔出奇,我都插住2部

