Board logo

標題: [音箱] Audioengine A2+好嗎? [打印本頁]

作者: futura2000    時間: 2021-1-20 00:33     標題: Audioengine A2+好嗎?

想買細又有藍牙立體聲喇叭Audioengine A2+好似唔錯!
請問旺角邊度有得試聽?
作者: 燕子盜    時間: 2021-1-20 00:41

旺電有呀
作者: futura2000    時間: 2021-1-20 01:21

旺電有呀
燕子盜 發表於 2021-1-20 00:41

thanks

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: lam1997    時間: 2021-1-20 15:47

回覆 1# futura2000
以前試聽過,請問現在幾銀?
作者: nightscrawler    時間: 2021-1-22 00:40

係友誠、星際都有得聽
作者: nightscrawler    時間: 2021-1-22 00:43

係友誠、星際都有得聽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2