標題: [音箱] Audioengine A2+好嗎? [打印本頁]
作者: futura2000 時間: 2021-1-20 00:33 標題: Audioengine A2+好嗎?
想買細又有藍牙立體聲喇叭Audioengine A2+好似唔錯!
請問旺角邊度有得試聽?
作者: 燕子盜 時間: 2021-1-20 00:41
旺電有呀
作者: futura2000 時間: 2021-1-20 01:21
thanks
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: lam1997 時間: 2021-1-20 15:47
回覆 1# futura2000
以前試聽過,請問現在幾銀?
作者: nightscrawler 時間: 2021-1-22 00:40
係友誠、星際都有得聽
作者: nightscrawler 時間: 2021-1-22 00:43
係友誠、星際都有得聽

