Board logo

標題: 電腦音源-> AES->監聽喇叭 [打印本頁]

作者: seed0659    時間: 2021-1-18 19:45     標題: 電腦音源-> AES->監聽喇叭

本帖最後由 seed0659 於 2021-1-18 19:47 編輯

打算買
一對Genelec 8341 AP
Genelec GLM Set 3.0
Genelec 9310AM
Genelec 9101AM


就差電腦 出AES去 8341到, RME ,LYNX 聲卡, TB有AES out功能DAC?

純聽歌, 間中打下機用
作者: silverboy    時間: 2021-1-23 14:24

回覆 1# seed0659
Rme用家, 性價比高
作者: seed0659    時間: 2021-1-23 21:58

回覆 2# silverboy


決定左 rme hdspe aio pro~
作者: lokalok    時間: 2021-1-25 02:29

回覆 3# seed0659


    那裹有賣
作者: uraki    時間: 2021-1-25 09:22

Genelec 好乾喎. 仲要行GLM, 前端廢左... 又貴.
作者: seed0659    時間: 2021-1-25 14:05

呢六七年來一路聽過Proac , Castle, Dali, elac, PMC, ATC 等等書架, 後尾都大約80~85%價錢賣返出去,換來換去

依家越玩越簡單
一對Devialet,
年尾又身痕,想買對電腦用,見到曾福有價講,本來試對IK iLoud MTM
順便試埋Genelec ,又幾鍾意個聲底
作者: klxcan    時間: 2021-1-25 21:23

C hing, 你玩電腦出AES就唔簡單啦.
作者: joecn    時間: 2021-1-26 00:20

本帖最後由 joecn 於 2021-1-26 00:24 編輯

我的電腦是用lynx AES 16e出DAC再去headphone amp, 另外平常聽youtube, 是用一張音響用的pci-e USB 接一對B&0 A1 2代
作者: Midas    時間: 2021-1-26 12:47

呢六七年來一路聽過Proac , Castle, Dali, elac, PMC, ATC 等等書架, 後尾都大約80~85%價錢賣返出去,換來換 ...
seed0659 發表於 2021-1-25 14:05


我聽過用 FM Acoustic 推 ATC SCM7 Piano,簡直喺出神入化!聆聽環境唔好,另作別論!
作者: nightscrawler    時間: 2021-1-27 02:05

我聽過用 FM Acoustic 推 ATC SCM7 Piano,簡直喺出神入化!聆聽環境唔好,另作別論! ...
Midas 發表於 2021-1-26 12:47



    FM 應該堅貴吧? 用黎推SCM7 有啲牛刀既感覺
作者: chun__:)    時間: 2021-1-31 17:23

不如考慮埋 D&D 8c
作者: poonhk161    時間: 2021-1-31 18:08

有內置DAC就買個DDC





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2