Board logo

標題: 請問有無人用緊雙木林OR TOPPING既功放? [打印本頁]

作者: lancer_999100    時間: 2020-12-23 13:31     標題: 請問有無人用緊雙木林OR TOPPING既功放?

即係擴音機..

如有, 請問係邊款同有無大問題?

thanks.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2