作者: WHITERICE 時間: 2020-8-29 03:15 標題: logitech Z333 淪落到去哩個地步.
本帖最後由 WHITERICE 於 2020-8-29 03:29 編輯
[attach]2214477[/attach]
裝個假tweeter, 我以為只有山塞啲喇叭先會咁做.
作者: eric196511 時間: 2020-8-29 10:57
無高音即係全頻喇叭正呀
作者: sniperX 時間: 2020-8-30 15:41
產地在那裏?
作者: b-29 時間: 2020-8-30 21:02
本帖最後由 b-29 於 2020-8-30 21:04 編輯
淘寶攞住踢 不是三十多年前的Logitech.....

作者: 168Sum 時間: 2020-8-30 21:31
會唔會本身就係假貨呀!?
作者: yo1o0399 時間: 2020-8-30 21:54
官網寫左個單元只係裝飾
via HKEPC Reader for Android
作者: mickey1234 時間: 2020-8-31 01:58
我真係引唔住笑
作者: sillycheng 時間: 2020-8-31 14:23
本帖最後由 sillycheng 於 2020-8-31 14:27 編輯
[attach]2214926[/attach]
佢要咁不如作段野吹到全頻單元好好用好過啦
作者: 9527hk 時間: 2020-8-31 15:22
以為兩路
via HKEPC Reader for Android

