Board logo

標題: 降壓牛推介 [打印本頁]

作者: ironbluevision    時間: 2020-5-18 12:51     標題: 降壓牛推介

想係日本入返部100v phono amp,發現屋企d降壓牛全部都係110v,所以想買返部100v。
請問有冇牌子推介?
謝謝
作者: naomi    時間: 2020-5-18 16:58

正負10%是冇問題的
照用啦 .
作者: Evangeline    時間: 2020-5-18 21:55

日本 Toyozumi 降壓牛
我用緊比個兩部美國老前後級
作者: ironbluevision    時間: 2020-5-19 20:33

日本 Toyozumi 降壓牛
我用緊比個兩部美國老前後級
Evangeline 發表於 2020-5-18 21:55


都有考慮過,不過尋日發現年尾應該有得移民,所以都係是但買部220v phono算數





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2