Board logo

標題: 仲有冇人記得日本Kenwood出音響產品? [打印本頁]

作者: kcyipgar    時間: 2020-4-7 15:36     標題: 仲有冇人記得日本Kenwood出音響產品?

以前Kenwood出嘅產品好靚,仲有冇人記得?

via HKEPC Reader for Android
作者: kcyipgar    時間: 2020-4-7 15:41

本帖最後由 kcyipgar 於 2020-4-8 15:11 編輯

曾經買過Kenwood音響組合,以前好興:
1. Tuner
2. EQ
3. Amp
4. Cassette Deck
5. CD Player

8" 3路喇叭連Surround

HKD13,xxx

[attach]2185850[/attach]

via HKEPC Reader for Android
作者: carl.20150508    時間: 2020-4-7 16:14

有, 但好似消失左?
作者: waltyuen    時間: 2020-4-7 16:17

比JVC 食埋  好小出現

KENWOOD- vh-7 喇叭 開心使用中 隻 藍色好靚
作者: astronmartin    時間: 2020-4-7 16:40

重有部cassette deck系盒度
作者: kcyipgar    時間: 2020-4-7 17:09

宜家Kenwood已經轉變咗廚房家電

以前一直好欣賞呢個日本牌子,自從MP3由2000年流行之後,CD滯銷,90年代流行嘅Kenwood或其他日本牌子家庭音響組合時代漸漸消失。

via HKEPC Reader for Android
作者: scharnhorst    時間: 2020-4-7 17:11

Kenwood 擴音機條team去了accuphase
JVC D 音響就幾好... 好肯下放高級技術/物料平民化 (唔代表一定好)
作者: kin1111kin    時間: 2020-4-7 17:12

當年佢既雲石唱盤好出名,好似金仔掘走佢D人而成立
作者: waltyuen    時間: 2020-4-7 18:20

回覆 6# kcyipgar


    C HING KENWOOD 做家電是歐洲牌子
不是日本 的KENWOOD
LOGO有分別 雖然都叫KENWOOD
作者: kcyipgar    時間: 2020-4-7 19:49

回覆  kcyipgar


    C HING KENWOOD 做家電是歐洲牌子
不是日本 的KENWOOD
LOGO有分別 雖然都叫KENWOO ...
waltyuen 發表於 2020-4-7 18:20


Sorry
作者: kcyipgar    時間: 2020-4-7 19:52

本帖最後由 kcyipgar 於 2020-4-7 19:53 編輯

原來日本Kenwood仍然有新產品推出,而且仲係Hi-Res
全部走迷你路線,真係好想買返set。

https://www.kenwood.com/jp/audio/


[attach]2185632[/attach][attach]2185633[/attach][attach]2185634[/attach][attach]2185635[/attach]
作者: astronmartin    時間: 2020-4-7 19:53

幾靚仔下,香港唔知有冇行貨?
作者: fishing_tonny    時間: 2020-4-7 21:33

本帖最後由 fishing_tonny 於 2020-4-8 08:54 編輯

現在 Kenwood = JVC
作者: EVIS    時間: 2020-4-7 22:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sniperX    時間: 2020-4-7 22:14

At those good old day...

[youtube]eRKf3nK5Ths[/youtube]
作者: KINGLEELEE    時間: 2020-4-8 08:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wyhui5124    時間: 2020-4-8 11:12

Kenwood 擴音機條team去了accuphase
JVC D 音響就幾好... 好肯下放高級技術/物料平民化 (唔代表一定好) ...
scharnhorst 發表於 2020-4-7 17:11



    據講話amp R&D team一心想做好部amp,但上頭因為成本關係ban咗,到最後唯有走人自立門戶,一係唔做,一做就要做到最好
作者: kcyipgar    時間: 2020-4-8 11:40

現在 Kenwood = JVC
fishing_tonny 發表於 2020-4-7 21:33

一向唔欣賞JVC產品

Kenwood=JVC=我會0興趣

via HKEPC Reader for Android
作者: wilson99hk    時間: 2020-4-8 13:02

仲有 AKAI  同 AIWA  !
作者: kcyipgar    時間: 2020-4-8 13:15

本帖最後由 kcyipgar 於 2020-4-8 13:16 編輯
仲有 AKAI  同 AIWA  !
wilson99hk 發表於 2020-4-8 13:02

呢兩個牌80年代Cassette機非常熱賣。
我第一部機就係AKAI,雙Cassette。

via HKEPC Reader for Android
作者: HAKAIDER    時間: 2020-4-8 13:53

Kenwood HD20 好經典架
作者: manman1998    時間: 2020-4-8 14:07

健伍,汽車音响 & 家用合併擴音機
作者: kcyipgar    時間: 2020-4-8 15:12

本帖最後由 kcyipgar 於 2020-4-8 15:30 編輯

當時1993年就係買咗以下呢set機:

以前屋企又細,8" 低音感覺好勁。

[attach]2185851[/attach]
作者: fkjohnny    時間: 2020-4-8 15:14

我屋企仲用緊參唔多成30年前(大約91/92年咁上下)既aiwa,一set過咩都有嗰種,不過宜家淨係用咗其中既tuner,其他的在床下底,以前的日本仔嘢真係襟用
作者: scharnhorst    時間: 2020-4-8 16:31

1990後JVC都冇再有好破格既野出了... (其他日本牌都係) 因為經濟差, 冇得再燒錢
作者: waltyuen    時間: 2020-4-8 16:55

回覆 23# kcyipgar


    嘩 C HING 個期買得起里套 西套都唔小錢
作者: kcyipgar    時間: 2020-4-8 17:22

本帖最後由 kcyipgar 於 2020-4-8 17:24 編輯
回覆  kcyipgar


    嘩 C HING 個期買得起里套 西套都唔小錢
waltyuen 發表於 2020-4-8 16:55

係呀!呢套Kenwood當時我由1992年9月開始每月儲2000蚊,儲咗7個月,到1993年共萬四蚊,埋單13500,找番5佰。

而當時月入3,xxx,所以好珍惜套Kenwood,由1993年玩到2008年,陪伴咗我15年。之後改玩CAS,電腦+Bose 2.1。

via HKEPC Reader for Android
作者: joejoe    時間: 2020-4-8 17:27

好靚
作者: vaio    時間: 2020-4-8 17:28

一向唔欣賞JVC產品  

Kenwood=JVC=我會0興趣  

via HKEPC Reader for Android ...
kcyipgar 發表於 2020-4-8 11:40


你可以用另一個角度睇,
Kenwood = Victor

Victor時代嘅影音產品,拍得住Technics 同Sony
以前JVC只會係日本以外嘅品牌
作者: kcyipgar    時間: 2020-4-8 17:30

我屋企仲用緊參唔多成30年前(大約91/92年咁上下)既aiwa,一set過咩都有嗰種,不過宜家淨係用咗其中既tuner,其 ...
fkjohnny 發表於 2020-4-8 15:14

成set機淨係用嚟聽收音機好浪費電,直接買個收音機實際D。

via HKEPC Reader for Android
作者: kcyipgar    時間: 2020-4-8 17:34

本帖最後由 kcyipgar 於 2020-4-8 17:35 編輯
你可以用另一個角度睇,
Kenwood = Victor

Victor時代嘅影音產品,拍得住Technics 同Sony
以前JVC只會係 ...
vaio 發表於 2020-4-8 17:28

印象記得喺日本牌子JVC (Victor)都有好耐歷史,亦算出名。只係我個人有偏愛...SONY, Kenwood...啫。

via HKEPC Reader for Android
作者: vaio    時間: 2020-4-8 17:38

本帖最後由 vaio 於 2020-4-8 17:44 編輯

其實我從未買過Kenwood嘅音響產品

不過當年玩Ham,第一部係用Kenwood

但之後都係轉會用Yaesu

[attach]2185888[/attach]
作者: countryboy    時間: 2020-4-8 18:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcyipgar    時間: 2020-4-8 20:05

曾經的隨身聽組合 G508 + FXT90LTD
countryboy 發表於 2020-4-8 18:16

好靚仔

via HKEPC Reader for Android
作者: shinnAska    時間: 2020-4-9 01:34

曾經有部Kenwood既手提cassette player, 印象中音色幾好
作者: tskso    時間: 2020-4-9 06:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2020-4-9 06:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvinhin    時間: 2020-4-9 20:32

垃圾黎, 但真心靚仔
EVIS 發表於 2020-4-7 22:04


之前試過, d聲差到聽30秒就頂唔順. 講樣的話Kenwood 果套一般, 但JVC果套好型
作者: kinghung    時間: 2020-4-10 19:52

Accuphase 就係幾十年前Kenwood的員工出來開
作者: ShunNutta    時間: 2020-4-10 21:51

kenwood…
想當年…小學5年班,用利是錢買咗人生第一部cd walkman 價值550蚊~
作者: fishing_tonny    時間: 2020-4-10 22:49

當年逸品KENWOOD DMC-L7R
作者: calvin83    時間: 2020-4-10 23:24

回覆 41# fishing_tonny
aiwa HP V14
作者: waltyuen    時間: 2020-4-10 23:54

回覆 41# fishing_tonny


    KEEP 得好好
作者: fishing_tonny    時間: 2020-4-11 00:19

回覆  fishing_tonny
aiwa HP V14
calvin83 發表於 2020-4-10 23:24


舊耳機聽LIVE及大鵬嘢唔得...其他都好OK夠暖聲
作者: fishing_tonny    時間: 2020-4-11 00:21

回覆  fishing_tonny


    KEEP 得好好
waltyuen 發表於 2020-4-10 23:54


香港一定要放入防潮箱(比其他地方潮濕)
及定期拿出來play
作者: Joe_Black    時間: 2020-4-13 18:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黃藥師    時間: 2020-4-13 19:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Joe_Black    時間: 2020-4-14 00:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS    時間: 2020-4-14 03:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: salesman    時間: 2020-4-16 11:53

做乜嘢咒馬蘭士
黃藥師 發表於 2020-4-13 19:09


Marantz MCR612





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2