Board logo

標題: 光纖音訊輸出 [打印本頁]

作者: kof2002    時間: 2020-3-24 16:35     標題: 光纖音訊輸出

用光纖駁電視和speaker , 但唔可以用電視調校音量, 每次都要調校speaker 音量, 好唔方便, 有無方法改善到用電視調校音量, 或者要轉其他接駁方法?
作者: wyhui5124    時間: 2020-3-24 17:16

電視個SPDIF輸出係冇得調大細聲架喎(可能有少部份型號有,但我唔知)
作者: kof2002    時間: 2020-3-24 17:31

咁可能用藍芽connect 算了
作者: sozu    時間: 2020-3-25 18:58

如果你電視同音響都support hdmi arc就可以經電視 control音量。

via HKEPC Reader for Android
作者: kof2002    時間: 2020-3-27 23:26

電視有 HDMI ARC , 但要點接駁speaker
作者: sunhikari    時間: 2020-3-31 09:48

其實有,但答你一定係要夾同牌子
好似SONY咁,就可以利用一條HDMI線做SOUND BAR連接,即使電視用光纖輸出去SOUND BAR都可以用一個電視搖控黎較晒所有野
作者: Adou    時間: 2020-3-31 15:09

本帖最後由 Adou 於 2020-3-31 15:12 編輯

回復 1 #kof2002

了解音源放大部份在那部位,便明白调大小音量在那部份了。

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2