作者: 1271349946 時間: 2020-3-9 09:14 標題: DAC推薦
宜家用緊個部CD機開始瓜瓜地.....
部CD機主要接耳擴,唔會接speaker.
唔想再買座枱CD機了,依家手上CD碟都巳經轉曬wav檔案.
想請問下巿場有冇DAC可以連接硬盤或者SD卡既?
唔想用電腦,手機或者digital player做訊源.
尋日試左用部AK KANN line-out去耳擴用耳機聽過下,D聲既質素同CD output 差好遠下.....
Budget 大概一萬蚊樓下,最好唔好祖國產品.
有冇Ching 有推薦?
Thanks!!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: chun__:) 時間: 2020-3-9 09:18
RME ADI-2 DAC 新版,跟機耳擴好勁揪
作者: 1271349946 時間: 2020-3-9 09:36
可以直接連接硬碟嗎?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Mickey616 時間: 2020-3-9 10:08
TEAC 505
https://www.spill.hk/audiovisual/teac-ud-505-review/
作者: 1271349946 時間: 2020-3-9 10:47
RME ADI-2 DAC 依部幾好,但訊源系一個問題⋯⋯
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: waltyuen 時間: 2020-3-9 10:52
貴DAC 解 普通PC入 DAC 未必夠KANN CUBE 正
直接入KANN CUBE 都係好選擇
作者: eric196511 時間: 2020-3-9 11:04
Dac 解壓縮音源無純CD 出得靚聲
就算所謂無損音樂檔用DAC 唔會有CD嘅音質表現
靚DAC 最好用番CD機聽歌最好
作者: 1271349946 時間: 2020-3-9 12:07
本帖最後由 1271349946 於 2020-3-9 12:33 編輯
入過部平價CD座,跟住用數碼出dac?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: impotence 時間: 2020-3-9 12:15
順便一問 , 如果我目前只用 dac 連接電腦, 然後連接 2.0 有源書架音箱 , 主力都係用來聽 youtube . 邊隻 dac 性價比最好 ? 大陸野都可以接受 !
作者: marco0214 時間: 2020-3-9 12:40
本帖最後由 marco0214 於 2020-3-9 12:41 編輯
Teac UD 505 或者NT 505, 睇你用途。
作者: eric196511 時間: 2020-3-9 13:05
幾百元個啲大陸Dac 啲解碼能力聲音只係好小小無咩數值調駁又唔係所有音源都有提升
平平地買部日係數碼Amp啲聲都出得靚過淘寶個啲幾百元DAC
以前啲玩家係買部平價CD機用數碼同軸接去高質DAC 播歌
最緊要部CD機一定要有同軸數碼輸出接去高質DAC啲聲有明顯提升
作者: 1271349946 時間: 2020-3-9 13:08
明白!!
作者: benchan2 時間: 2020-3-9 13:15
DAC可以連接硬盤或者SD卡姐係要埋轉盤功能, 樓上無咩邊部做到喎
作者: 1271349946 時間: 2020-3-9 13:17
系
系, 所以睇黎都係要買部平價CD機做source.......
作者: rickytang 時間: 2020-3-9 15:24
Fostex HP-A8MK2可插SD卡


作者: waltyuen 時間: 2020-3-9 16:06
無為意樓主講AK KANN 我自己講左去 KANN CUBE
歌放晒入KANN 做PLAYER USB 出比DAC 再解就好過再入CD 機
KANN 單春4490 LINE OUT
如果你用 3.5出
小弟覺KANN會好怪 粗聲 人聲唔夠大路 CD機
作者: 1271349946 時間: 2020-3-9 16:19
無為意樓主講AK KANN 我自己講左去 KANN CUBE
歌放晒入KANN 做PLAYER USB 出比DAC 再解就好過再入CD 機 ...
waltyuen 發表於 2020-3-9 16:06
系, Kann 3.5 lineout 出D聲真係好粗下.....
作者: waltyuen 時間: 2020-3-9 16:24
回覆 17# 1271349946
KANN USB 出比DAC 就唔同
同埋充電 USB OUT 分開 直接代替臺機都得.
全部筆直搞DAC
作者: 1271349946 時間: 2020-3-9 19:45
都會先買DAC, 因為部CD機重未完全死亡.....
作者: yamada 時間: 2020-3-9 20:18
raspberry pi + allo digione SPDIF out for any DAC
plug USB drive or USB hard drive into the raspberry
作者: KOJI 時間: 2020-3-9 21:11
回覆 1# 1271349946
樓主10k諗下Cambridge Audio CXC(朋友之前用) + TEAC nt-503(ud505,nt505超預算)
https://www.headphone.com.hk/pro ... %e6%94%be%e5%99%a8/
作者: 1271349946 時間: 2020-3-9 22:46
回覆 1271349946
樓主10k諗下Cambridge Audio CXC(朋友之前用) + TEAC nt-503(ud505,nt505超預算)
...
KOJI 發表於 2020-3-9 21:11
我去睇睇, thanks!!
作者: yasilali 時間: 2020-3-10 10:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpmck 時間: 2020-3-10 11:31
本帖最後由 hkpmck 於 2020-3-10 12:00 編輯
回覆 22# 1271349946
Ching真係要搵鋪試下先呀
UD505係有4.4平衡頭嫁
我都想買部台擴都睇左好耐
UD505我都幾想入因為有RCA可以比部cheap cheap D303 lineout
鬼叫自己鍾意啲cheap cheap CD聲咩
又用開4.4嘅平衡線
P.S. OO出沒注意(?)
作者: kenken33 時間: 2020-3-10 14:08
KANN CUBE XLR的確唔差,好過不少幾千蚊級數檯機,我都經常用來接喇叭播moov。
但如果聽歌時要充電只可用尿袋唔插得濕電特別係快充否則會有大干擾。
作者: sapphire4890 時間: 2020-3-10 14:24
505 級數 s/n 得 110dB, 4497x2 , 3.5 平衡插
連hiby r5 snr 124dB 都不如
只係 lo res cd level 產 ...
yasilali 發表於 2020-3-10 10:24
Balanced headphone output (2.5mm)
120dB @ max voltage
https://store.hiby.com/products/r6
S/N ratio 110dB or higher (192kHz PCM input, RCA output, digital filter off)
https://teac.jp/int/product/ud-505/spec
一個list 120 max
一個list 110 up
咁都draw到conclusion
你幼稚園畢業
平時你聽野用最大聲聽
作者: 118205 時間: 2020-3-10 14:30
505 級數 s/n 得 110dB, 4497x2 , 3.5 平衡插
連hiby r5 snr 124dB 都不如
只係 lo res cd level 產 ...
yasilali 發表於 2020-3-10 10:24
KZ在香討已永久禁言,又番嚟攪屎棍
作者: sapphire4890 時間: 2020-3-10 14:31
搞咁多. 一部過, 藍芽 (手機 youtube/打機/睇片/播歌 -> UD505 -> int amp -> spk)
or UD505出headphone/earphone (6.3 LR/XLR/4.4)
平平地505係抵玩. T落黎香港平. (唔知音響鋪咩環境anyway)
作者: sapphire4890 時間: 2020-3-10 14:32
好日唔上黎, 一上獲獲都撞到佢 -_-我都係offline算
作者: 118205 時間: 2020-3-10 14:33
本帖最後由 118205 於 2020-3-10 14:36 編輯
咁唔好彩

作者: 1271349946 時間: 2020-3-10 15:46
又遭騎劫......
作者: benchan2 時間: 2020-3-10 16:04
明明樓主係用Kann, 但好似大家都當咗係Kann Cube?
作者: NOPSS 時間: 2020-3-10 16:10
DAC 要去試。
同 USB 同光纖 同軸 是有分別
作者: waltyuen 時間: 2020-3-10 16:16
回覆 25# kenken33
純做PLAYER 舊電池有排玩
尿袋調音法

作者: waltyuen 時間: 2020-3-10 16:19
回覆 26# sapphire4890
佢好鬼兩極GA
一時又要講SPEC 一時又耳聽收貨
一時又講技術著重細節, 之後SHOW張相出來 條耳機線亂SERVER櫃LAN 線
作者: hkpmck 時間: 2020-3-10 16:37
回覆 35# waltyuen
唔係呀
可能係我多心,但好似同台機有關佢就真係亂咁黎講咁
今次就明明505係4.4/6.3 x2平衡,佢就話3.5平衡
上次又係有個ching講明I/O要有 RCA IN,佢又係咁推KANN
作者: benny8888 時間: 2020-3-10 16:50
505 級數 s/n 得 110dB, 4497x2 , 3.5 平衡插
連hiby r5 snr 124dB 都不如
只係 lo res cd level 產 ...
yasilali 發表於 2020-3-10 10:24
睇spec就ok?
https://l7audiolab.com/%E6%B5%8B ... l-m300-mkii-edition
咁lee 部機仔....

作者: kin021360 時間: 2020-3-10 16:59
呢部前面個phone out底噪大
作者: 1271349946 時間: 2020-3-10 17:04
RME ADI-2 DAC 新版, 可能都係入依部.....
作者: waltyuen 時間: 2020-3-10 17:10
講時講 SMSL M300 我都睇左好耐想入 但是LPF LM4562我就一定唔岩, 正想入去MOD
點知佢就出MK II
作者: 118205 時間: 2020-3-10 17:13
呢部好似幾正

作者: kenken33 時間: 2020-3-10 17:27
咁耐以來都只見過堆炸彈線圖,其他咩ATC ,kann cube相信佢係冇既

作者: kenken33 時間: 2020-3-10 17:32
2粒9038超食電,用電池line out最多得3-4個鐘
作者: waltyuen 時間: 2020-3-10 17:40
回覆 43# kenken33
樓主用kann 非kann cube 哦 你quote我段已是更正返講kann 單春4490
作者: taichu2 時間: 2020-3-10 17:41
搭單問,有無平價CD PLAYER推介?
筆直around 2k
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: waltyuen 時間: 2020-3-10 17:42
回覆 39# 1271349946
RME 增福 琴行新年有折 近返歐洲個價
作者: 1271349946 時間: 2020-3-10 17:53
係? 宜家重有特價?
作者: 1271349946 時間: 2020-3-10 17:54
系呀宜家用緊KAN, 不是KANN CUBE......
作者: waltyuen 時間: 2020-3-10 17:57
回覆 47# 1271349946 FYI
作者: 1271349946 時間: 2020-3-10 18:08
[attach]2180387[/attach]依個做source唔知得唔得呢⋯⋯不過未玩過raspberry
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: yasilali 時間: 2020-3-10 18:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yamada 時間: 2020-3-10 19:02
Many people using Raspberry la
I recommend this card la: https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=587941496511
If you do not want from taobao, just get Allo boss or Allo Katana
作者: yamada 時間: 2020-3-10 19:08
Rpi + khadas tone board
https://www.khadas.com/tone
作者: 1271349946 時間: 2020-3-10 19:43
Thanks, 我去睇睇....
作者: benny8888 時間: 2020-3-10 20:02
本帖最後由 benny8888 於 2020-3-10 20:05 編輯
出左, amazon 240usd free shipping
作者: benny8888 時間: 2020-3-10 20:06
都仲差1k hkd compare to thomann
作者: 黃藥師 時間: 2020-3-10 20:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2020-3-10 20:18
#21 提 nt505, 我手機 d / l eng manual,
Pdf 29 of total 88pages
如果有錯,不如#21 改文 del ...
yasilali 發表於 2020-3-10 18:45
作者: kenken33 時間: 2020-3-10 20:45
所以樓主唔想用座枱一體機?
作者: lpc041088 時間: 2020-3-10 20:56
本帖最後由 lpc041088 於 2020-3-10 20:58 編輯
新既MRC,個remote唔同左多左掣
4493 DAC Board
上星期一上左曾福係灣仔既show room試聽左,係MK2黎既
作者: 1271349946 時間: 2020-3-10 21:06
本帖最後由 1271349946 於 2020-3-10 21:17 編輯
[quote]所以樓主唔想用座枱一體機?
kenken33 發表於 2020-3-10 20:45
[/quote宜家主要考慮source既問題.
一係就買過部cheap cheap既CD機駁DAC再出耳擴.
一係就用返部Kann, 用optical輸出DAC, 再出耳擴 (Kann我知道就應該冇同軸輸出, 同埋重要長期叉住電, 舊電會好快瓜).
主要係唔想用電腦出DAC....
作者: 1271349946 時間: 2020-3-10 21:07
新既MRC,個remote唔同左多左掣
4493 DAC Board
上星期一上左曾福係灣仔既show room試聽左,係MK2黎既 ...
lpc041088 發表於 2020-3-10 20:56
好聲嗎?
作者: KOJI 時間: 2020-3-10 21:32
回覆 61# 1271349946
呢件朋友同事也有用,不知岩唔岩你要求?
https://www.iodata.jp/ssp/soundgenic/zh-tw/
作者: 1271349946 時間: 2020-3-10 21:35
本帖最後由 1271349946 於 2020-3-10 21:55 編輯
去研究下先!!
依部幾啱使!!又唔算貴!
Thanks Ching!!
作者: lpc041088 時間: 2020-3-10 21:37
本帖最後由 lpc041088 於 2020-3-10 21:38 編輯
[quote]所以樓主唔想用座枱一體機?
kenken33 發表於 2020-3-10 20:45 [/quote
宜家主要考慮source既問題.
...
1271349946 發表於 2020-3-10 21:06
要留意部DAC既USB同SPDIF(coaxial/optical)輸入食到咩規格既PCM/DSD
RME ADI2-DAC要USB先上到去768KHz/行DSD
整體黎講正常聲,我覺得係可以參考既聲
合乎身價,台機黎講佢係少有推IEM好得黎唔過火
耳牛直推我隻800S一體機計都幾好,對比屋企果套用獨立AMP會比佢再好dd
平衡出用自帶前級接Adam A7X聽都收貨
適合咩都無/簡簡單單一部台機仔駁電腦打機聽歌果類
果日EQ,DAC filter d功能都無試tim,sosad
最後都係要自己親自去試聽同試玩d功能先知岩唔岩你

作者: yasilali 時間: 2020-3-10 21:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1271349946 時間: 2020-3-10 21:56
要留意部DAC既USB同SPDIF(coaxial/optical)輸入食到咩規格既PCM/DSD
RME ADI2-DAC要USB先上到去768KHz/行D ...
lpc041088 發表於 2020-3-10 21:37
好似幾正禁....
作者: KOJI 時間: 2020-3-10 22:07
本帖最後由 KOJI 於 2020-3-10 22:11 編輯
回覆 64# 1271349946
不用客氣,希望幫到你.
作者: lpc041088 時間: 2020-3-10 22:12
預約試聽吧,同場仲有Mytek/Benchmark

作者: crevicemanjp 時間: 2020-3-10 22:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1271349946 時間: 2020-3-10 22:17
不要放毒哦.....
作者: 1271349946 時間: 2020-3-10 22:18
依部都有留意過, 香港個價貴大陸幾多下......
作者: 118205 時間: 2020-3-10 22:25
DAC-05異步xmos雙4497硬解dsd平衡膽解碼器hifi發燒usb
有冇睇過呢部?
作者: taingaukwai 時間: 2020-3-10 23:06
回復 70 #crevicemanjp
喱部機好耐世紀,都唔知解唔解到。
via HKEPC Reader for Android
作者: 1271349946 時間: 2020-3-10 23:11
翔声HiFi器材在賣個部? 我去望下先.
作者: ironhead 時間: 2020-3-11 00:17
Teac NT-505 SE
https://kknews.cc/digital/bz963mj.html
作者: taingaukwai 時間: 2020-3-11 00:19
回復 70 #crevicemanjp
喱部機好耐世紀,都唔知解唔解到。
via HKEPC Reader for Android
作者: waltyuen 時間: 2020-3-11 09:21
回覆 56# benny8888
,個你計埋400運費就差600
作者: benny8888 時間: 2020-3-11 09:24
本帖最後由 benny8888 於 2020-3-11 09:26 編輯
之前euro 低仲平 , 琴行HK$8,890.00 wor
[attach]2180498[/attach]
作者: benny8888 時間: 2020-3-11 09:25
4490 = version 1
4493 = version 2
作者: waltyuen 時間: 2020-3-11 09:26
回覆 50# 1271349946
講真
有kann 做player 唔使用pi 喇
作者: waltyuen 時間: 2020-3-11 09:28
回覆 79# benny8888
Ok u win win
作者: benny8888 時間: 2020-3-11 09:34
上月6999+ 41x ja ><
作者: yasilali 時間: 2020-3-11 13:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: benny8888 時間: 2020-3-11 13:16
今次無人 老屈改成 ud 掛, spec 同 #51 果頁 manaul 差唔多, snr 110dB ,, distortion 0.0015%
...
yasilali 發表於 2020-3-11 13:05
m300 mkii 點睇姐
https://www.audiosciencereview.c ... mkii-edition.10836/
作者: yasilali 時間: 2020-3-11 13:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2020-3-11 13:46
thx..
哎, 旨意其他人出左咁多個帖, 想揀一部 SNR > 120dB 既都無.. 仲要 distortion 點後兩個零, 0.0 ...
yasilali 發表於 2020-3-11 13:43
作者: yasilali 時間: 2020-3-11 13:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jonny2 時間: 2020-3-11 14:11
小弟有部DAC機喺交易廣場放緊,有興趣的師兄可以看看!
via HKEPC Reader for Android
作者: 1271349946 時間: 2020-3-11 14:21
OK thanks!!
作者: 1271349946 時間: 2020-3-11 14:22
本帖最後由 1271349946 於 2020-3-11 14:32 編輯
Kann要用光出, LO D 聲唔得.
而且要長叉住電黎用.....
有冇ching知道sony部NW-ZX100, 如果用WMC-NWH10 cable數碼輸出, 除左用係自己SONY機, 其他廠既DAC會唔會有問題??
因為部ZX100宜家冇咩點用, 電池又超長氣, 叉一次電可以用一個星期, 用得唔好浪費.....
作者: waltyuen 時間: 2020-3-11 15:31
本帖最後由 waltyuen 於 2020-3-11 15:33 編輯
回覆 91# 1271349946
Usb 出比dac 之前有回覆過 ,pi 我是瀨過野 先咁強調用返dap做player
Kann usb type c 充 mirco usb digital out ,kann 暫時係佢的優勢
作者: 1271349946 時間: 2020-3-11 15:59
回覆 1271349946
Usb 出比dac 之前有回覆過 ,pi 我是瀨過野 先咁強調用返dap做player
Kann usb ty ...
waltyuen 發表於 2020-3-11 15:31
買左DAC先, source慢慢攪....
作者: ironhead 時間: 2020-3-11 20:21
純粹分享
http://www.arttlabs.com/zh-hk/artt-ux1-hk
純數字解碼,經USB接Marantz hd-dac 1,機仔細細但係有驚喜。
作者: 1271349946 時間: 2020-3-11 20:44
依款DAC係TB d 評價幾正面下.
作者: ironhead 時間: 2020-3-11 21:14
佢只係一個橋樑,將USB DAC 變身做網絡多媒體播放器。
作者: yasilali 時間: 2020-3-12 08:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2020-3-12 08:55
本帖最後由 118205 於 2020-3-12 08:57 編輯
KZ攪屎棍長期唱衰epc
