Board logo

標題: 求助 Yamaha yas 207 vs ysp 1600, 點揀好? [打印本頁]

作者: nicnic.523    時間: 2019-12-3 11:25     標題: 求助 Yamaha yas 207 vs ysp 1600, 點揀好?

各位師兄,想問吓⋯⋯
yamaha yas 207 $2600
Yamaha ysp1600 + yet fsw1500 $3680

點揀好?有無其他更好選擇?
作者: mickey1234    時間: 2019-12-3 12:51

Yamaha ysp1600 + yet fsw
更好選擇 5600
作者: nicnic.523    時間: 2019-12-3 15:09

Yamaha ysp1600 + yet fsw
更好選擇 5600
mickey1234 發表於 2019-12-3 12:51



我早排去左通利試 我唔知係個環境問題 定係SOURCE問題(我求奇係YOUTUBE搵)
1600未用SUBWOOFER都已經比207好聽好多 我懷疑係錯覺

另外
1. 1600無DTS 會唔會無咁正?
2. 會唔會用埋subwoofer反而差左?

thanks ching
作者: juven    時間: 2019-12-3 15:15

師兄 Yamaha ysp1600 + yst fsw150 邊度賣$3680呀?  可唔可以pm我, thx
作者: nicnic.523    時間: 2019-12-3 17:30

我早排去左通利試 我唔知係個環境問題 定係SOURCE問題(我求奇係YOUTUBE搵)
1600未用SUBWOOFER都已經比2 ...
nicnic.523 發表於 2019-12-3 15:09



  pm already
作者: mickey1234    時間: 2019-12-3 21:50

1600有DTS

支援DTS和Dolby數位音效
作者: nicnic.523    時間: 2019-12-4 12:16

1600有DTS

支援DTS和Dolby數位音效
mickey1234 發表於 2019-12-3 21:50



    咁1600咪全方位完勝207?
作者: mickey1234    時間: 2019-12-4 13:11

回覆 7# nicnic.523


    聽落就係
作者: madgod1213    時間: 2019-12-4 15:54

去通利試下聲, 信自己耳仔
作者: nicnic.523    時間: 2019-12-5 06:25

去通利試下聲, 信自己耳仔
madgod1213 發表於 2019-12-4 15:54



    通利我試過都係企係度聽 有無邊度係可以隔音少少咁試?
而且我試個差異有啲誇張,1600好太多。想上黎確認一下
作者: 火野    時間: 2019-12-5 08:40

pm already
nicnic.523 發表於 2019-12-3 17:30

師兄可以pm埋俾我嗎??thx

via HKEPC Reader for Android
作者: moliuguy    時間: 2019-12-6 11:58

我之前有過207同2700。
207音靚啲因為bar同sub內單元大啲,但效果冇乜。當普通2.1soundbar幾好。
2700效果好少少因為會反射,但始終單元細,中音大部分聽得出明顯由sub出,感覺唔好。而surround效果得唔得好睇屋企間隔,我電視左邊係窗,右邊係空曠飯廳,效果唔理想。最後放咗。
最後覺得yamaha啲sound bar hdmi位太少。

via HKEPC Reader for Android
作者: dikko    時間: 2019-12-8 22:13

我之前有過207同2700。
207音靚啲因為bar同sub內單元大啲,但效果冇乜。當普通2.1soundbar幾好。
2700效果 ...
moliuguy 發表於 2019-12-6 11:58



    同意師兄所說.斗室用就好,我一樣左窗右廳,基本上零效果,當2.1算
作者: door_jam    時間: 2019-12-10 15:59

回覆 1# nicnic.523
可以PM埋我邊度嗎
作者: 黃藥師    時間: 2019-12-10 19:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nicnic.523    時間: 2019-12-10 22:15

我之前有過207同2700。
207音靚啲因為bar同sub內單元大啲,但效果冇乜。當普通2.1soundbar幾好。
2700效果 ...
moliuguy 發表於 2019-12-6 11:58



    我個廳格局應該同師兄差唔多 不過我用PROJECTOR 直接BY PASS電視機





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2