標題: 求助 Yamaha yas 207 vs ysp 1600, 點揀好? [打印本頁]
作者: nicnic.523 時間: 2019-12-3 11:25 標題: 求助 Yamaha yas 207 vs ysp 1600, 點揀好?
各位師兄,想問吓⋯⋯
yamaha yas 207 $2600
Yamaha ysp1600 + yet fsw1500 $3680
點揀好?有無其他更好選擇?
作者: mickey1234 時間: 2019-12-3 12:51
Yamaha ysp1600 + yet fsw
更好選擇 5600
作者: nicnic.523 時間: 2019-12-3 15:09
我早排去左通利試 我唔知係個環境問題 定係SOURCE問題(我求奇係YOUTUBE搵)
1600未用SUBWOOFER都已經比207好聽好多 我懷疑係錯覺
另外
1. 1600無DTS 會唔會無咁正?
2. 會唔會用埋subwoofer反而差左?
thanks ching
作者: juven 時間: 2019-12-3 15:15
師兄 Yamaha ysp1600 + yst fsw150 邊度賣$3680呀? 可唔可以pm我, thx
作者: nicnic.523 時間: 2019-12-3 17:30
pm already
作者: mickey1234 時間: 2019-12-3 21:50
1600有DTS
支援DTS和Dolby數位音效
作者: nicnic.523 時間: 2019-12-4 12:16
咁1600咪全方位完勝207?
作者: mickey1234 時間: 2019-12-4 13:11
回覆 7# nicnic.523
聽落就係
作者: madgod1213 時間: 2019-12-4 15:54
去通利試下聲, 信自己耳仔
作者: nicnic.523 時間: 2019-12-5 06:25
通利我試過都係企係度聽 有無邊度係可以隔音少少咁試?
而且我試個差異有啲誇張,1600好太多。想上黎確認一下
作者: 火野 時間: 2019-12-5 08:40
師兄可以pm埋俾我嗎??thx
via HKEPC Reader for Android
作者: moliuguy 時間: 2019-12-6 11:58
我之前有過207同2700。
207音靚啲因為bar同sub內單元大啲,但效果冇乜。當普通2.1soundbar幾好。
2700效果好少少因為會反射,但始終單元細,中音大部分聽得出明顯由sub出,感覺唔好。而surround效果得唔得好睇屋企間隔,我電視左邊係窗,右邊係空曠飯廳,效果唔理想。最後放咗。
最後覺得yamaha啲sound bar hdmi位太少。
via HKEPC Reader for Android
作者: dikko 時間: 2019-12-8 22:13
同意師兄所說.斗室用就好,我一樣左窗右廳,基本上零效果,當2.1算
作者: door_jam 時間: 2019-12-10 15:59
回覆 1# nicnic.523
可以PM埋我邊度嗎
作者: 黃藥師 時間: 2019-12-10 19:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nicnic.523 時間: 2019-12-10 22:15
我個廳格局應該同師兄差唔多 不過我用PROJECTOR 直接BY PASS電視機

