作者: ethmen 時間: 2019-8-12 17:28 標題: 請教 擴音機 推 全音單元 問題
新手想請教一下各位師兄 ,小弟入左對 fostex FE-88 sol 單元 做左對座地,有關單元 規格 標示:
靈敏度:87.5dB/1w(m)
入力(MUS.)15W(NOM.10W)
1. 擴音機 係Sony TA-F7 ,每邊 最大輸出 70W ,接落去會唔會燒單元呢 ?
2. 有人說全音單元搵膽機推最好,但此單元靈敏度似乎不太高 ,究竟石機推好定膽機推好呢 ?
(注:平時用 diatone 喇叭 amp 個uv 錶都係去到 0.1 / -20db 咁上下 )
作者: devilcat1 時間: 2019-8-12 17:49
本帖最後由 devilcat1 於 2019-8-12 18:01 編輯
有條件緊係膽機推好啦 不過4寸做坐地 低頻會唔會唔夠力
同埋唔好開到部機咁大聲量 正路都唔會燒單元
作者: dt6dt6 時間: 2019-8-12 18:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ethmen 時間: 2019-8-12 21:01
回覆 2# devilcat1
謝謝意見~
請問要幾多火的膽機為推介呢 ? (大大力 K88 , 中級力300B , 細細力2A3,EL34 ?)
坐地箱我都係跟個說明書去做咋。
個設計係Back Loaded Horn,我估對個低頻有D作用掛....
作者: ethmen 時間: 2019-8-12 21:06
回覆 3# dt6dt6
其實女人買衫買鞋、買首飾....我地都係唔多明白 ^^
不過要給女人明白的,就是玩音響的男人會多一點在家。 (同埋佢會有人質在手....)
作者: SAGAQWE 時間: 2019-8-12 22:41
你對喇叭以全音域單完嚟計, 效率唔算高.
如果你巳有Sony, 咁Sony應該可推盡佢.
如果你身痕, 屬意玩膽機, 可選擇每聲道有25~30瓦的推挽機.
以3.X吋單元做小型的坐地箱, 低頻會受先天條件限制,
在挑選擴音機時, 可考慮一些出人聲特甜的輸出管. 這樣才容易突出3.X吋全音嘅人聲定位特點.
例如.. EL84的推挽膽機, 個人覺會合適.
作者: devilcat1 時間: 2019-8-12 23:24
本帖最後由 devilcat1 於 2019-8-12 23:39 編輯
緊係玩KT88啦 300B唔夠KT88好聲 唔夠力仲可以上KT150添....
我第一部膽都玩EL34 換過JJ EL34 換過大盾EL34 最後換金獅KT77先叫做有D睇頭 但我覺得膽機既靈魂 係支前至管到 如6N9P 6SL7 哥種管到 不過到最後支支管都要換 換哂先最好聲
其實某寶依加好多 膽機 都係1000-3000蚊 加埋換管都係加多2-3000 可以聽足5-10年 其實都十分低玩
作者: dt6dt6 時間: 2019-8-13 04:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dt6dt6 時間: 2019-8-13 04:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: devilcat1 時間: 2019-8-13 22:41
回覆 8# dt6dt6
睇唔哂你D回復 你係咪係第二個區比人禁左言
作者: Botti 時間: 2019-8-15 08:31
本帖最後由 Botti 於 2019-8-15 08:32 編輯
回覆 1# ethmen
西洋論壇討論過 P 字頭小喇叭點解用旦機推好聲過石機,類似可以套用 :
fostex FE-88 sol 單元規格 :
1. ~1 KHz 時交流抗阻(Impedence) 8 ohm ,但響 90-100Hz 時有個 peak, 成 8x ohm,用石機推,VOL不變 ,~50 - 3xx Hz 段 d 聲會凹左落去。
2. ~1KHz 靈敏度 ~90db SPL,~ 200Hz 過後明顯跌,到~20Hz得返~60db,肯定要靠音箱去谷。當然對低頻無所謂的話,就唔使理。
音箱配返原廠算,自已整,要有儀器,或超合金耳朵,不過DIY是樂趣來的。
3. 全頻喇叭不是我杯茶

4. 同電腦一樣,1200W火牛是指"最高輸出",唔係插上電腦就食1200W電

