Board logo

標題: 5.1.2 播5.1既戲 [打印本頁]

作者: Elehamster    時間: 2019-4-28 01:22     標題: 5.1.2 播5.1既戲

我用緊DENON X2400H
想upgrade做5.1.2/7.1
但係網上大部份file都係5.1,咁就算多左兩個speaker都冇用?
定係一定要blu ray播先用到Atmos?
作者: kenken33    時間: 2019-4-28 01:32

多數要4k碟先有Atmos
作者: friendhtc    時間: 2019-4-28 23:24

Denon AVR-X2500H
睇netflix就夠





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2