標題: 5.1.2 播5.1既戲 [打印本頁]
作者: Elehamster 時間: 2019-4-28 01:22 標題: 5.1.2 播5.1既戲
我用緊DENON X2400H
想upgrade做5.1.2/7.1
但係網上大部份file都係5.1,咁就算多左兩個speaker都冇用?
定係一定要blu ray播先用到Atmos?
作者: kenken33 時間: 2019-4-28 01:32
多數要4k碟先有Atmos
作者: friendhtc 時間: 2019-4-28 23:24
Denon AVR-X2500H
睇netflix就夠
