Board logo

標題: 請問我呢部電視個背板,如果要插有緣喇叭和sound bar [打印本頁]

作者: crazyrickypoon    時間: 2019-3-22 12:48     標題: 請問我呢部電視個背板,如果要插有緣喇叭和sound bar

本帖最後由 crazyrickypoon 於 2019-3-22 12:55 編輯

應該用乜嘢插頭呢

Av in component
Video 六藍紅

Audio 白色L
          紅色R

HDMI av in
HDMI 1
HDMI. 2 (arc)
HDMI 3

Digital audio out

USB 1
USB 2 (HDD)
作者: EangDav    時間: 2019-3-22 14:39

應該用乜嘢插頭呢

Av in component
Video 六藍紅

Audio 白色L
          紅色R

HDMI av in
HDMI 1
HDMI ...
crazyrickypoon 發表於 2019-3-22 12:48


唔知你個有源喇叭有D咩INPUT.

SOUND BAR 有HDMI OUT ( ARC )
就接電視HDMI. 2 (arc)

無就DIGITAL AUDIO  OUT --> SOUND BAR
要留意係COAXIAL 定   OPTICAL.
作者: crazyrickypoon    時間: 2019-3-22 15:47

唔知你個有源喇叭有D咩INPUT.

SOUND BAR 有HDMI OUT ( ARC )
就接電視HDMI. 2 (arc)

無就DIGITAL AUDIO ...
EangDav 發表於 2019-3-22 14:39



    Thanks
買條hdmi 有無特定?
作者: 打雜一名    時間: 2019-3-22 16:09

睇你有喇叭或soundbar有咩輸入, 如果係soundbar有hdmi arc, 電視插呢個最好, 可以同步開關, 唔駛電視還電視, soundbar還soundbar
作者: crazyrickypoon    時間: 2019-3-22 17:59

睇你有喇叭或soundbar有咩輸入, 如果係soundbar有hdmi arc, 電視插呢個最好, 可以同步開關, 唔駛電視還電視 ...
打雜一名 發表於 2019-3-22 16:09



   明白!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2