作者: crazyrickypoon 時間: 2019-3-22 12:48 標題: 請問我呢部電視個背板,如果要插有緣喇叭和sound bar
本帖最後由 crazyrickypoon 於 2019-3-22 12:55 編輯
應該用乜嘢插頭呢
Av in component
Video 六藍紅
Audio 白色L
紅色R
HDMI av in
HDMI 1
HDMI. 2 (arc)
HDMI 3
Digital audio out
USB 1
USB 2 (HDD)
作者: EangDav 時間: 2019-3-22 14:39
應該用乜嘢插頭呢
Av in component
Video 六藍紅
Audio 白色L
紅色R
HDMI av in
HDMI 1
HDMI ...
crazyrickypoon 發表於 2019-3-22 12:48
唔知你個有源喇叭有D咩INPUT.
SOUND BAR 有HDMI OUT ( ARC )
就接電視HDMI. 2 (arc)
無就DIGITAL AUDIO OUT --> SOUND BAR
要留意係COAXIAL 定 OPTICAL.
作者: crazyrickypoon 時間: 2019-3-22 15:47
唔知你個有源喇叭有D咩INPUT.
SOUND BAR 有HDMI OUT ( ARC )
就接電視HDMI. 2 (arc)
無就DIGITAL AUDIO ...
EangDav 發表於 2019-3-22 14:39
Thanks
買條hdmi 有無特定?
作者: 打雜一名 時間: 2019-3-22 16:09
睇你有喇叭或soundbar有咩輸入, 如果係soundbar有hdmi arc, 電視插呢個最好, 可以同步開關, 唔駛電視還電視, soundbar還soundbar
作者: crazyrickypoon 時間: 2019-3-22 17:59
明白!

