作者: GSfans 時間: 2019-1-19 21:12 標題: 想問邊度可以修理DAC?
本帖最後由 GSfans 於 2019-1-19 21:13 編輯
有部geek pulse dac usb突然認唔到
想問下大家邊度有得修理dac?
作者: NOPSS 時間: 2019-1-20 02:45
多數死Receiver ic 無原廠ROM 好多時無得整...
除非陳年Dac 用ti chip之流
作者: GSfans 時間: 2019-1-20 13:04
thx~ 即係疊埋心水買新機....
作者: NOPSS 時間: 2019-1-21 02:42
所以好多時關機先插拔Usb...
又其Dac 好多不用usb bus 供電,好易靜電電死粒chip...
又有好多USB bus 直入chip....連保護線路都吾落。
作者: GSfans 時間: 2019-1-21 10:10
我reboot部pc前,唔記得關dac
就咁奶野....
作者: waltyuen 時間: 2019-1-21 13:08
回覆 4# NOPSS
版大請教 想問 好似淘記D個行子卡介面 係咪就是Receiver ic 再去DAC
作者: NOPSS 時間: 2019-1-21 17:45
段野有無 sample 望下?
接 DAC 不外: i2s - HDMI 介面
AES - <--110ohm XLR
USB / 1394
光纖/同軸
如果係一張soundcard 再有子卡 多數是行內聯 i2s
作者: uraki 時間: 2019-1-21 17:55
可以買 DDC 入同軸. 仲靚聲D.
作者: GSfans 時間: 2019-1-22 21:53
本帖最後由 GSfans 於 2019-1-22 21:55 編輯
回覆 8# uraki
今日試埋toslink入都冇反應, DDC入同軸大概都唔使諗...
作者: NOPSS 時間: 2019-1-24 15:41
下次買反D 大廠 DAC
作者: NOPSS 時間: 2019-1-24 15:46
https://www.head-fi.org/threads/ ... t-harmonics.687851/
Um.... 原機應該預你落 Power 供電 (張版入面的供電線路....電容得幾粒....)
Xmos 咁貼 USB 座,看來線路直出直入,連訊號隔離都無落
========
最少的成本 最直接的聲音。 也可以算是較聲的手段,不能話錯 只能自已小心
作者: zoneaudio 時間: 2019-1-24 17:13
建議Debug流程 Y=正常
1.量度各點供電是否正常.Y
2.晶震是否正常.Y
3.訊號產生器輸入LPF出示波器.Y
4.i2s 訊號直入解碼芯片.Y
5.訊號選擇芯片觸發測試.Y
6.........
7.........
via HKEPC Reader for Android
作者: NOPSS 時間: 2019-1-24 17:58
其實呢部機有專用 Power Pack... 仲有 USB 線路 預處理
我估樓主無買呢部 Powerpack...直用...
USB 死 光纖又死
即供電有可能有問題 打死D IC.... (看下點死法, 粒 XMOS 如果吾認 換都有成本又要寫反個firmware 入去)
光纖吾讀, 咁多數是 ESS 個對dac 吾處理....
份DAC 好像是一路供電 全供XMOS DAC IC 光纖IC....
量完電壓如果正常 就看下IC 有無發熱....
作者: makeedee 時間: 2019-1-28 17:14
下,咩要關DAC先可以REBOOT PC咩
我大陸部平野都無釘

