標題: 舊擴音機左右大細聲 [打印本頁]
作者: ricoyoki 時間: 2019-1-3 23:56 標題: 舊擴音機左右大細聲
舊擴音機左右大細聲及插位有少氧化,用DeoxIT® Gold Electronic Maintenance Kit 或 Deoxit D100,有用嗎?
有CHING知到邊度有得買呢?
又或者有其他推介?
作者: NOPSS 時間: 2019-1-4 00:35
直接換左個VR 可根治問題。
不過吾少amp 有motor 個d 要訂先有
作者: NOPSS 時間: 2019-1-4 00:36
有時,我懶會直接噴CrC....不過多數之後要拆換
作者: ricoyoki 時間: 2019-1-4 12:43
回覆 3# NOPSS
何解呢?
作者: NOPSS 時間: 2019-1-4 13:34
一排又復發
