Board logo

標題: 想買入門DAP或推薦 [打印本頁]

作者: kakin112    時間: 2018-10-10 21:32     標題: 想買入門DAP或推薦

自己用緊Campfire Orion
平時用電話聽
當去到底音位D聲就爆晒,插落電腦又唔會,
音響野小弟真唔識,都係上網自己睇,估係電話唔夠推

所以想試買入門DAP,
千幾至二千左右, 睇中兩隻款
A- Cowon Plenue J
B- Sony NW-A55
C-其他
但唔知邊隻會好D或岩我

最好有D Effect可以玩下
請教高人指點,THANK YOU
作者: alexcks    時間: 2018-10-10 21:39

fiio m9
作者: ichigo1000    時間: 2018-10-11 08:46

去子版 耳界大開 問會多d人答你。建議都係帶張卡(自己聽開的歌,要無損檔!!!)去旺角逐部試。

見你話用手機聽會爆聲,你聽mp3嗎?
作者: kakin112    時間: 2018-10-11 10:31

回覆 3# ichigo1000
FLAC
唔該
作者: TMD1984    時間: 2018-10-11 10:51

睇你選擇就知你唔鍾意國產牌子
作者: robotken42    時間: 2018-10-11 11:03

推Orion買部DP-S1都已經足夠用
作者: deadserious    時間: 2018-10-18 18:09

仲有DP-S1 / Fiio M3
作者: KOJI    時間: 2018-10-20 22:36

最新fiio m9





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2