作者: kakin112 時間: 2018-10-10 21:32 標題: 想買入門DAP或推薦
自己用緊Campfire Orion
平時用電話聽
當去到底音位D聲就爆晒,插落電腦又唔會,
音響野小弟真唔識,都係上網自己睇,估係電話唔夠推
所以想試買入門DAP,
千幾至二千左右, 睇中兩隻款
A- Cowon Plenue J
B- Sony NW-A55
C-其他
但唔知邊隻會好D或岩我
最好有D Effect可以玩下
請教高人指點,THANK YOU
作者: alexcks 時間: 2018-10-10 21:39
fiio m9
作者: ichigo1000 時間: 2018-10-11 08:46
去子版 耳界大開 問會多d人答你。建議都係帶張卡(自己聽開的歌,要無損檔!!!)去旺角逐部試。
見你話用手機聽會爆聲,你聽mp3嗎?
作者: kakin112 時間: 2018-10-11 10:31
回覆 3# ichigo1000
FLAC
唔該
作者: TMD1984 時間: 2018-10-11 10:51
睇你選擇就知你唔鍾意國產牌子
作者: robotken42 時間: 2018-10-11 11:03
推Orion買部DP-S1都已經足夠用
作者: deadserious 時間: 2018-10-18 18:09
仲有DP-S1 / Fiio M3
作者: KOJI 時間: 2018-10-20 22:36
最新fiio m9
