作者: fungking712 時間: 2018-10-8 13:55 標題: 買DAC/聲卡 可否加強主動式喇叭
小弟用緊的edifier s2000 pro 喇叭 一直都係用藍芽或者電腦底板的3.5out
想知加張聲卡或者買個DAC 會唔會有幫助
大多數用來睇戲用
聽歌就用藍芽多
作者: nhoj 時間: 2018-10-8 16:13
試下底板用optical出(如有),可能改善已經好大
冇既話可以試下一千人仔左右用ESS晶片既topping/SMSL DAC
作者: ininin 時間: 2018-10-8 18:51
底板3.5out 就一定唔掂啦
搭藍芽就唔一定輸晒
但你對喇叭係唔係有紅白線輸入?
作者: fungking712 時間: 2018-10-8 19:30
係 紅白輸入
仲有光纖同軸 XLR平衡
作者: 林洋2 時間: 2018-10-9 00:04
哩隻加都係蹤錢,换對喇叭提升重大
作者: ichigo1000 時間: 2018-10-9 11:23
S2000唔好咩? 有咩推薦?
作者: BW 時間: 2018-10-9 12:18
本帖最後由 BW 於 2018-10-9 12:54 編輯
amozon cn 特價時 1599rmb 買左對 PreSonus Eris E5. 有D底噪. 不過聽落鍾意佢多過貴佢多多的 EVE SC205
作者: 李璨琛 時間: 2018-10-9 12:36
換內置dac既adam攪掂,但想知仿間咁多隻mon,. 何解揀漫步者,同埋一隻靚dac都唔平播...圍埋條數會唔會唔化算
via HKEPC Reader for Android
作者: ininin 時間: 2018-10-9 14:39
回覆 4# fungking712
你對喇叭我未聽過,唔敢話值唔值得加
長遠計我覺得加得過嘅,一隻DAC係咁易都玩3,5,7年啦
但要考慮,如果加完DAC 效果唔滿意,之後點? 唔通換喇叭? 又換返主動式? 今時今日換得主動式喇叭都換DAC喇叭啦
定係而家加件DACAmp? 唔啱可以換被動喇叭千零蚊都夠你聽CAS
作者: nhoj 時間: 2018-10-9 15:14
amozon cn 特價時 1599rmb 買左對 PreSonus Eris E5. 有D底噪. 不過聽落鍾意佢多過貴佢多多的 EVE SC205:de ...
BW 發表於 2018-10-9 12:18
講真,近場聽既音色,球頂係好過氣動同鋁帶
作者: nhoj 時間: 2018-10-9 15:15
2000蚊左右算係咁啦
作者: BW 時間: 2018-10-9 15:57
回覆 10# nhoj
各花入各眼, 不過講高頻EVE氣動真係清亮 - 真係有一行白鷺上青天的感覺. vocal又通透(尤其女聲). 不過base就相對失色 - 好似小朋友用玩具鎚仔打你一樣(sc208應該好好多). 最不滿意音場太窄. 坐唔正皇帝位就

E5高頻不及EVE, 中頻都係差D. 不過低頻&音場大勝
上到8吋就唔知那個嬴了
作者: nhoj 時間: 2018-10-9 17:28
本帖最後由 nhoj 於 2018-10-9 17:32 編輯
講真我又無聽過presonus E系列bor
我都覺得SC205中頻係弱項,可能中低音單元質素爭少少
但低音我覺得唔差既,會唔會你放得離牆太多?其實10-30cm就夠
作者: fungking712 時間: 2018-10-9 18:19
因為2千蚊左右就E隻比較抵玩
因為我玩耳機多D 喇叭唔太熟
諗住用來睇戲
最大問題係唔清楚加張聲卡或者DAC會唔會有分別
例如睇戲 加張7.1sound 會唔會效果比較好
作者: ininin 時間: 2018-10-10 01:16
回覆 14# fungking712
電腦插機入面果D 7.1 就算把啦, 千零蚊分俾8 個channels 平均分得幾十蚊料
$2000喇叭音質應該都無大問題啦,當你平平地加張$800左右嘅兩聲道sound 卡,都有提升音質架
換轉係我就會諗長遠D,索性整隻USB DAC+AMP,幾舊水起,長遠計都係無源喇叭襟玩
作者: kenken33 時間: 2018-10-10 13:37
adam既內置dac都係千零蚊水平貨色,但比起冇DAC既AX系列貴上不少,直接買靚dac+主動式喇叭仲化算
作者: kenken33 時間: 2018-10-10 14:02
amozon cn 特價時 1599rmb 買左對 PreSonus Eris E5. 有D底噪. 不過聽落鍾意佢多過貴佢多多的 EVE SC205:de ...
BW 發表於 9-10-2018 12:18
呢對以前都有用過,聽落後反而感覺一般,聽耐會好易攰(高頻過多,中頻又唔夠出),最後放多過用
監聽喇叭中比較鐘意丹拿丶AE既音色
作者: 李璨琛 時間: 2018-10-10 17:37
Usb dac + amp 正,現在正是,但欠後置,聽歌usb dac主動2.1,打機睇戲amp +2.1+無源中置
via HKEPC Reader for Android
作者: 李璨琛 時間: 2018-10-10 17:44
如果可以揀,我都係咁話既
以前有話,有功能冇性能,有性能冇功能,3吋仔機都有得講,但就算adam有內置啲人都鍾意加dac。
via HKEPC Reader for Android
作者: 李璨琛 時間: 2018-10-10 17:59
無源係好玩既,真係一千幾百都有對ok既音箱,你部合併機只要靚小小都攪得掂,但前題,你既線,你既amp,你既空間,一玩過左火就成房成廳係野
,但只要癮已上,有源好冇源好都好瀨野 via HKEPC Reader for Android
作者: ichigo1000 時間: 2018-10-10 19:15
我都諗緊合併機加無源喇叭好,定係Dac有源喇叭好
作者: seed0659 時間: 2018-10-13 11:40
我聽開網上下載既歌, 所以就用張電腦聲卡,
喇叭我覺得最大分別係 2路升上3路喇叭,
其他不同牌子不同材料不同聲底,我木耳覺得換來換去都差不多
作者: ichigo1000 時間: 2018-10-13 14:03
是否同價錢,三路會比較靚聲?三路好似好少選擇無咩人講,請問ching用邊隻三路喇叭?
作者: EVIS 時間: 2018-10-13 14:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

