標題: AR DAC 一問 [打印本頁]
作者: 0186 時間: 2018-7-29 10:07 標題: AR DAC 一問
本帖最後由 0186 於 2018-7-29 10:12 編輯
部M200 有4.4輸出+Class A 平衡
有post話開機就會暖, 粒電會唔會好快被KO?
有冇師兄入左手? 想知佢同AK/Fiio/ibasso/罪大 差幾遠?

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |