作者: paddead 時間: 2018-7-29 09:56 標題: Jadis 200前級有冇師兄玩過?
如題,
作者: tkphilip 時間: 2018-8-7 02:04
真係估唔到完全無人玩過揸的士
無記錯係法國膽機, 當年都好恨下, 不過荷包.....作者: skw 時間: 2018-8-7 20:57
揸的士應該唔少人玩,多數都係歲數5/6+ , 40+都少. 再後生嘅更少.
我相信hkepc會有人玩過, 可能懶得回或冇乜意見發表.
作者: tkphilip 時間: 2018-8-8 12:34
老人HiFi
作者: skw 時間: 2018-8-8 20:20
回覆 4# tkphilip
都可以話係 "老牌Hiend "
作者: paddead 時間: 2018-8-9 08:17
揸的士D 機好正
作者: tkphilip 時間: 2018-8-10 12:14
揸的士D 機好正 n 好貴

