標題: [測試] AV擴校聲咪 [打印本頁]
作者: Smallduck456 時間: 2018-7-6 17:49 標題: AV擴校聲咪
想問下想用av擴自動校正既話 係咪是但買個咪都做到?定各機型都有指定同牌子既咪?
因為好多二手機都無跟個咪 自己有時又懶得set,個收音咪又唔知邊度買到咁,thx
作者: lnchu 時間: 2018-7-6 19:07
當然原裝mic係工廠設計好才採用,用其他mic唔知得出什麼結果. Ebay 好多原廠calibration mic.
作者: Smallduck456 時間: 2018-7-7 03:00
philips avr9900....都唔知點搵=0=
作者: walterbear 時間: 2018-7-7 12:54
philips 真係冷門野....用其他牌子頂住先
作者: Smallduck456 時間: 2018-7-7 18:24
師兄知唔知鴨記有冇得買?
作者: Smallduck456 時間: 2018-7-7 18:25
同埋上ebay,唔知關鍵字係咩定點 搜唔中point
作者: lnchu 時間: 2018-7-8 00:12
https://www.ebay.com.hk/sch/i.ht ... on+mic&_sacat=0
作者: Smallduck456 時間: 2018-7-8 09:42
話說又想問下各位, 環擴後面咪有個位係ac outlet既,各位會唔會將低音炮個電源插落去用? 咁做法係好定唔好?(假設無超負載)

