作者: LKNim 時間: 2011-4-13 15:17 標題: Topping TP60終於到手
開箱文當然由箱開始[attach]1165820[/attach]
揭
[attach]1165821[/attach]
再揭
[attach]1165840[/attach]
轉移陣地, 去梳化繼續
前面
[attach]1165823[/attach]
[attach]1165833[/attach]
[attach]1165834[/attach]
[attach]1165835[/attach]
[attach]1165836[/attach]
後面
[attach]1165824[/attach]
[attach]1165837[/attach]
[attach]1165838[/attach]
反肚
[attach]1165825[/attach]
六角難我唔到既
粒螺絲都OK大粒
[attach]1165841[/attach]
分體, 佢用導熱膠靠機殼散熱
[attach]1165827[/attach]
用料唔係好識睇
[attach]1165828[/attach]
[attach]1165832[/attach]
[attach]1165829[/attach]
[attach]1165830[/attach]
[attach]1165831[/attach]
5kg, 11lbs
[attach]1165839[/attach]
有一個好嚴重既問題
佢俾果條電源線唔係英插
up完相俾你地睇
而家即刻仆落街買電源線
作者: nekkix 時間: 2011-4-13 15:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 15:22
三腳, 但唔係英插
作者: nekkix 時間: 2011-4-13 15:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517 時間: 2011-4-13 15:32
回復 1# LKNim
下,合理嫁
大陸野,當然畀條大陸電源線你啦
落街買條10蚊定住先
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 15:34
係...
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 15:35
係樓下商場買左, 係廿蚊
買完先諗起屋企大把英頭
換頭咪得...
作者: nekkix 時間: 2011-4-13 15:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517 時間: 2011-4-13 15:40

好似主要係依塊PCB改咗咁?
作者: adrianmak 時間: 2011-4-13 15:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superman9394 時間: 2011-4-13 15:42
回復 8# nekkix
焊死都唔怕, 加多把剪就得
作者: nekkix 時間: 2011-4-13 15:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517 時間: 2011-4-13 15:49
回復 7# LKNim
係喎,換頭都得,不過你都係頂住先
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 15:57
已開聲

聽返兩三首歌仔先
作者: vtl 時間: 2011-4-13 15:58
Hi ching:
What Speakers are u using?
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 15:59
Look at my icon
作者: mike1981 時間: 2011-4-13 16:01
快D出聽感啦
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 16:02
第一個感覺...Bass
作者: mike1981 時間: 2011-4-13 16:04
我試聲韻個部又係呢個感覺
播出嫁 嚇左我一跳
作者: nekkix 時間: 2011-4-13 16:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: adrianmak 時間: 2011-4-13 16:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517 時間: 2011-4-13 16:09
回復 20# nekkix
肯定唔會細
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 16:11
都唔知係呢個重定我之前果個輕
感覺就而家好過之前
天氣好熱啊, 個人又熱又燥, 心情好大影響...
比較意外既係唔會郁少少就太大聲, 扭到九點都仲好合理
自己聽就八點左右
作者: adrianmak 時間: 2011-4-13 16:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nekkix 時間: 2011-4-13 16:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mike1981 時間: 2011-4-13 16:18
分離度,音場有冇改善先?
會唔會太硬聲?
作者: kelvin2517 時間: 2011-4-13 16:18
回復 25# nekkix
唔係,不過我都係用T-amp
如果依部OK,會轉投依部
作者: nekkix 時間: 2011-4-13 16:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 16:19
Micropod喳喎...
有少少好輕微啦
可能我個心口靈敏度比較高
再黎聽感係, 之前有D好細微聽唔清既聲
而家清左好多
作者: nekkix 時間: 2011-4-13 16:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 16:21
一早話我剩係識開箱唔識聽感
分離度係咪即係樂器定位會分開D?
音場我唔係幾明
硬唔硬聲方面, 其實我唔知唔硬既聲係點
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 16:21
Edifier C3跟機果個, 垃圾黎
作者: monza165 時間: 2011-4-13 16:21
回復 29# LKNim
就你後面嗰句,清咗好多,就約啦
作者: monza165 時間: 2011-4-13 16:24
回復 31# LKNim
就係你會覺得成個音場深闊高,
每件樂器都立體咗
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 16:27
咁既話, 有呀
作者: kelvin2517 時間: 2011-4-13 16:29
我諗掂埋部DAC,應該會入手新既AMP la
作者: monza165 時間: 2011-4-13 16:34
回復 35# LKNim
咁就有進步啦
作者: superman9394 時間: 2011-4-13 16:34
呢個區域真係不誼久留, 會引人買好多野, 財爺派多6千都唔夠洗
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 16:38
我夠用, 但係差唔多盡喇
Micropod 1k
STX k2
TP60 k15
電容卡+電源卡 k幾
差RCA線, 電源線, 喇叭線未買
買埋就岩岩好冇哂
不過我將機箱, fanless牛, fanless HS, SSD計落PC config度, 冇計落CAS
作者: nekkix 時間: 2011-4-13 16:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superman9394 時間: 2011-4-13 16:45
回復 39# LKNim
計埋就派多兩次就差唔多
回復 40# nekkix
咁又係... 應該係整個 HKEPC
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 16:51
咁又冇咁誇, 我有用excel記低自己全套config總值
PC HW(唔計Case) 2k幾
Cooling (HS, Case) 2k
週邊(MON, 滑鼠鍵盤, ...) 3k幾
CAS(DAC, AMP, SPK, ...) 3k幾
派兩次可以做100% copy
作者: superman9394 時間: 2011-4-13 16:53
回復 42# LKNim
唔計 case
呢個佔比例都幾重 作者: LKNim 時間: 2011-4-13 16:54
本帖最後由 LKNim 於 2011-4-13 16:55 編輯
更正, 原來未計個AMP落去
Case計落cooling果度
作者: mike1981 時間: 2011-4-13 17:00
硬聲柔聲最易係耳仔會唔會聽到好疲倦
會就係硬聲多,感覺多鋸齒,唔夠SMOOTH
作者: kelvin2517 時間: 2011-4-13 17:02
回復 45# mike1981
我部聲韻就係硬聲啦
作者: mike1981 時間: 2011-4-13 17:04
係,爽朗明快,初初聽有好煥然一新既感覺
不過一耐左,尤其係我平時好近場聽
就好鬼累
不過咁既價真係無咩投訴啦,可能MOD下佢可以改善呢個問題
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 17:06
咁應該係硬聲
加電容卡同電源卡可以smooth D少D鋸齒
而家剩係用緊兩張電容卡(要換板先用得返第三張), 冇用電源卡(未得閒整返條線)
作者: mike1981 時間: 2011-4-13 17:09
我年紀開始大啦

自然柔和既聲岩我多D
作者: sunyung 時間: 2011-4-13 17:09
成本幾多呀?
我想知個運費
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 17:12
其實我心目中都係想要柔和D滑D
呢次換AMP比我預期中既分別細得多
硬唔硬聲邊樣野影響最大?
想改善呢樣野...
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 17:13
RMB$928機價+RMB$40快遞+HK$30快遞
(非工商地址就會話收方偏遠, 收HK$30附加費)
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 17:29
其實完全未run in
AMP同電源線都係
聽聽下又有變化
作者: kelvin2517 時間: 2011-4-13 17:34
回復 53# LKNim
係電源線著手應該有幫助,但換乜唔好問我
作者: mike1981 時間: 2011-4-13 18:09
AMP同線
你既單元唔會先天性好硬聲
作者: verynice 時間: 2011-4-13 18:24
煲啦! 煲幾百小時差很遠,內部電路跟線材就是需要煲...haha, AMP是幾好玩
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 18:29
本帖最後由 LKNim 於 2011-4-13 18:31 編輯
由於Micropod有TP60用
咁就空返個2.1 AMP出黎
岩岩出廳搞返個setup
用RCA Switch(電視/電腦/沒)
2.1
3"密封/8"有反射孔
跟手試聽下拎返重Bass個感覺
同Micropod既Bass真係差好遠
不過Micropod既中高音表現完勝
返返2.0呢邊, 煲左2粒幾鐘
而家穿透左, 柔左, 冇剛開聲咁硬
繼續煲
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 18:30
過多個星期可以開始搞線
換左線睇下點先
第日有機會再請教下各位師兄睇下mod唔mod部TP60
作者: superman9394 時間: 2011-4-13 18:40
回復 58# LKNim
夜些少可能就會有摩慣機o既師兄出現
作者: kwunlik 時間: 2011-4-13 18:49
回復 58# LKNim
我覺得煲完部amp先換線比較好,
咁樣會聽得真d~
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 18:53
我而家用緊D廿蚊都唔洗既雞線
作者: edwardccp_1985 時間: 2011-4-13 18:58
我都係用MICROPOD..不過用TP-21 推...
見到師兄用TP-60...真係...
作者: andrew225 時間: 2011-4-13 20:53
通常至少要 100小時 run-in, 才可以發揮出器材的特性, 不用急慢慢來啦!
作者: 0ototoo0 時間: 2011-4-13 21:09
回復 61# LKNim
睇怕都係要全銅套餐
作者: donaldlai 時間: 2011-4-13 22:43
見到LKNim師兄入手TP60,真係睇到流口水。
作者: 雪比 時間: 2011-4-13 22:50
好多野可以mod呀
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 23:47
本帖最後由 LKNim 於 2011-4-13 23:54 編輯
剛mod了20P線, 考埋試先mod24+大4P
用14AWG銅線, 今次冇鍍銀, 但係鍍鎳黎
純銅線太貴, 反正原裝火牛線都係用鍍錫/鍍鎳, 算啦...
上機時啪一聲, 繼電器既聲...之後唔著
返check原來5V同GND插錯左
好在貴價牛有短路保護
再Double check肯定冇插錯再上機
搞掂, 不過屋企人訓哂, 聽朝再開聲[attach]1166060[/attach]
今次手指真係甩左皮, 仲有硬左一層起枕咁
作者: kelvin2517 時間: 2011-4-13 23:50
回復 67# LKNim
Ching真係好心機,我好佩服
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 23:54
如果唔係冇14AWG成品我會買成品
單手壓線用盡全力都唔得, 要雙手
作者: LKNim 時間: 2011-4-13 23:56
講多無謂, 行動最實際
作者: andrew225 時間: 2011-4-14 00:00
回復 67# LKNim
一個字, "勁"!
作者: rockerlam 時間: 2011-4-14 00:03
本帖最後由 rockerlam 於 2011-4-14 00:05 編輯
小弟今日下午都收到係淘寶買的TP60,不個聽完就有些少失望

本身係用Asus張老虎卡 > RCA > Bada Ph-30 > Quad Lite,聲音暖厚有音樂感,
換走部Bada Ph-30做TP60後覺得聲音硬好多,係好似有一種高分析力同音場廣闊的感覺,但係就比較數碼聲。而且最奇怪係推力比舊amp細,之前舊amp係30w x 2@ 8ohms,我開到9點就好大聲,依家部TP60要去到12點至1點先有相同音量,真係奇怪...
冇法啦,依家唯有煲下佢,順便煲埋自已耳仔,可能只係自已咪聽慣呢種聲底.....
上圖先
舊amp BADA Ph-30


現狀

作者: LKNim 時間: 2011-4-14 00:06
12點至1點
1000呎房?:funk:
我8點已夠...
作者: rockerlam 時間: 2011-4-14 00:08
回復 73# LKNim
唔知係咪個喇叭難推

Quad Lite

作者: kelvin2517 時間: 2011-4-14 00:11
回復 74# rockerlam
係咪都係新版?
作者: rockerlam 時間: 2011-4-14 00:12
應該係掛,對喇叭都係上星期係阿2買
作者: Shalala 時間: 2011-4-14 01:41
想問下3個插法 , 哪一個好D?
1. HD300A remote 選歌
ITX NAS 擺mp3 gigalan>HD300A player 紅白>TP60>spk (QUAD LITE . USHER S520)
2.HD300A remote 選歌
HD300A (買external hdd擺mp3)紅白>TP60>spk
3. Mouse ,keyboard選歌
ITX NAS 3.5mm to 紅白 > TP60 >spk
*itx nas on-board sound only , 是否要加 DAC? (topping 好似有隻 D2? )
禁就 : itx nas USB>D2>TP60>spk
我自己"lum lum"下 , 最後會不會變成 .......
ITX NAS (mp3)gigalan > HD300A >DAC >TP60 >spk?
L>bluray rom------ /
thx~
作者: verynice 時間: 2011-4-14 02:06
石機聲音是比較泠架啦! 不過煲機都是需要,高解析力既m都是比較泠,如煲好都是甘味買條好少少既過機銅線來調番暖D.
作者: LKNim 時間: 2011-4-14 08:43
落返電源淨化器
仲有煲左成晚
好似變左第部機咁
作者: adrianmak 時間: 2011-4-14 08:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517 時間: 2011-4-14 08:56
回復 79# LKNim
有咩變化?
作者: LKNim 時間: 2011-4-14 08:58
因為變因有兩個, 之前落電源淨化器都係會柔好多

作者: LKNim 時間: 2011-4-14 09:01
柔左
D聲既透明度高左
D Bass好似又唔同左但唔識形容, 不過係好左
音場闊左
其他...仲試聽緊
作者: mike1981 時間: 2011-4-14 09:21
carbon fiber單元?
俾多少少時間佢run啦
佢要多d時候鬆軟架
作者: alviswck 時間: 2011-4-14 10:04
想問下lei d接口、插座等係邊度買?
Thx so much
作者: LKNim 時間: 2011-4-14 10:07
我係淘寶買既
香港既話...超頻專門店(Wai Fong)都有, 不過冇咁齊
作者: alviswck 時間: 2011-4-14 10:08
Thx師兄
可唔可以俾埋taobao條link 來看看
懶ar
作者: LKNim 時間: 2011-4-14 10:12
http://fengyun7.taobao.com/
http://coolfan.taobao.com/
http://foresight.taobao.com/
作者: alviswck 時間: 2011-4-14 10:33
謝謝師兄!
作者: superman9394 時間: 2011-4-14 10:50
回復 67# LKNim
買返隻 Tester 同 打錶 旁下身
[attach]1166287[/attach]
作者: superman9394 時間: 2011-4-14 10:56
回復 67# LKNim
用呢 d 開線鉗開皮快好多
[attach]1166289[/attach]
作者: LKNim 時間: 2011-4-14 11:02


作者: LKNim 時間: 2011-4-14 11:04
遲D考慮下
作者: superman9394 時間: 2011-4-14 12:22
回復 93# LKNim
壞件幾十蚊o既總好過壞電腦
作者: wing0603 時間: 2011-4-14 14:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blindfaith 時間: 2011-4-14 15:03
本帖最後由 blindfaith 於 2011-4-14 15:06 編輯
又係想問你點connect ? XD
未upgrade 住係咪可以 sound card -> av amp -> tp60 ?@@ or sound card -> tp60 -> AV amp ? XD
其實係未有$$買new speaker.....av amp for music really sucks.... 有咩可以吾洗unplug cable XD
作者: LKNim 時間: 2011-4-14 15:04
唔明...
作者: blindfaith 時間: 2011-4-14 15:07
作者: LKNim 時間: 2011-4-14 15:11
又係想問你點connect ? XD
未upgrade 住係咪可以 sound card -> av amp -> tp60 ?@@ or sound card -> tp60 ...
blindfaith 發表於 14-4-2011 03:03 PM
TP60都係AMP姐
駁左冇得用AV AMP
可能AV AMP有by pass RCA out既
但要好質素既剩駁TP60好D
作者: blindfaith 時間: 2011-4-14 15:12

