Board logo

標題: [開箱] Topping TP60終於到手 [打印本頁]

作者: LKNim    時間: 2011-4-13 15:17     標題: Topping TP60終於到手

開箱文當然由箱開始[attach]1165820[/attach]



[attach]1165821[/attach]


再揭
[attach]1165840[/attach]


轉移陣地, 去梳化繼續
前面
[attach]1165823[/attach]
[attach]1165833[/attach]

[attach]1165834[/attach]

[attach]1165835[/attach]

[attach]1165836[/attach]


後面
[attach]1165824[/attach]

[attach]1165837[/attach]

[attach]1165838[/attach]


反肚
[attach]1165825[/attach]


六角難我唔到既
粒螺絲都OK大粒
[attach]1165841[/attach]


分體, 佢用導熱膠靠機殼散熱
[attach]1165827[/attach]


用料唔係好識睇
[attach]1165828[/attach]

[attach]1165832[/attach]

[attach]1165829[/attach]

[attach]1165830[/attach]
[attach]1165831[/attach]

5kg, 11lbs
[attach]1165839[/attach]




有一個好嚴重既問題
佢俾果條電源線唔係英插
up完相俾你地睇
而家即刻仆落街買電源線
作者: nekkix    時間: 2011-4-13 15:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 15:22

係咪用大陸兩腳插呢??
nekkix 發表於 13-4-2011 03:20 PM

三腳, 但唔係英插
作者: nekkix    時間: 2011-4-13 15:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517    時間: 2011-4-13 15:32

回復 1# LKNim


下,合理嫁
大陸野,當然畀條大陸電源線你啦
落街買條10蚊定住先
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 15:34

回復  LKNim


    明白明白
係咪左右斜斜地個隻3腳呢?
nekkix 發表於 13-4-2011 03:28 PM

係...
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 15:35

回復  LKNim


下,合理嫁
大陸野,當然畀條大陸電源線你啦
落街買條10蚊定住先 ...
kelvin2517 發表於 13-4-2011 03:32 PM

係樓下商場買左, 係廿蚊

買完先諗起屋企大把英頭
換頭咪得...
作者: nekkix    時間: 2011-4-13 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517    時間: 2011-4-13 15:40



好似主要係依塊PCB改咗咁?
作者: adrianmak    時間: 2011-4-13 15:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superman9394    時間: 2011-4-13 15:42

回復 8# nekkix

焊死都唔怕, 加多把剪就得
作者: nekkix    時間: 2011-4-13 15:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517    時間: 2011-4-13 15:49

回復 7# LKNim


係喎,換頭都得,不過你都係頂住先
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 15:57

已開聲

聽返兩三首歌仔先
作者: vtl    時間: 2011-4-13 15:58

Hi ching:

What Speakers are u using?
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 15:59

Hi ching:

What Speakers are u using?
vtl 發表於 13-4-2011 03:58 PM

Look at my icon
作者: mike1981    時間: 2011-4-13 16:01

Look at my icon
LKNim 發表於 2011-4-13 15:59


快D出聽感啦
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 16:02

快D出聽感啦
mike1981 發表於 13-4-2011 04:01 PM

第一個感覺...Bass
作者: mike1981    時間: 2011-4-13 16:04

第一個感覺...Bass
LKNim 發表於 2011-4-13 16:02


我試聲韻個部又係呢個感覺
播出嫁 嚇左我一跳
作者: nekkix    時間: 2011-4-13 16:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: adrianmak    時間: 2011-4-13 16:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517    時間: 2011-4-13 16:09

回復 20# nekkix


肯定唔會細
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 16:11

回復  LKNim


    Bass 很重嗎??
nekkix 發表於 13-4-2011 04:05 PM

都唔知係呢個重定我之前果個輕
感覺就而家好過之前

天氣好熱啊, 個人又熱又燥, 心情好大影響...

比較意外既係唔會郁少少就太大聲, 扭到九點都仲好合理
自己聽就八點左右
作者: adrianmak    時間: 2011-4-13 16:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nekkix    時間: 2011-4-13 16:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mike1981    時間: 2011-4-13 16:18

都唔知係呢個重定我之前果個輕
感覺就而家好過之前

天氣好熱啊, 個人又熱又燥, 心情好大影響...

...
LKNim 發表於 2011-4-13 16:11


分離度,音場有冇改善先?
會唔會太硬聲?
作者: kelvin2517    時間: 2011-4-13 16:18

回復 25# nekkix


唔係,不過我都係用T-amp
如果依部OK,會轉投依部
作者: nekkix    時間: 2011-4-13 16:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 16:19

dump 心口?
adrianmak 發表於 13-4-2011 04:07 PM

Micropod喳喎...
有少少好輕微啦
可能我個心口靈敏度比較高

再黎聽感係, 之前有D好細微聽唔清既聲
而家清左好多
作者: nekkix    時間: 2011-4-13 16:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 16:21

分離度,音場有冇改善先?
會唔會太硬聲?
mike1981 發表於 13-4-2011 04:18 PM

一早話我剩係識開箱唔識聽感

分離度係咪即係樂器定位會分開D?

音場我唔係幾明

硬唔硬聲方面, 其實我唔知唔硬既聲係點
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 16:21

回復  LKNim


    唔知ching之前用咩呢??
nekkix 發表於 13-4-2011 04:19 PM

Edifier C3跟機果個, 垃圾黎
作者: monza165    時間: 2011-4-13 16:21

回復 29# LKNim

就你後面嗰句,清咗好多,就約啦
作者: monza165    時間: 2011-4-13 16:24

回復 31# LKNim

就係你會覺得成個音場深闊高,
每件樂器都立體咗
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 16:27

回復  LKNim

就係你會覺得成個音場闊高,
每件樂器都立體咗
monza165 發表於 13-4-2011 04:24 PM

咁既話, 有呀
作者: kelvin2517    時間: 2011-4-13 16:29

我諗掂埋部DAC,應該會入手新既AMP la
作者: monza165    時間: 2011-4-13 16:34

回復 35# LKNim

咁就有進步啦
作者: superman9394    時間: 2011-4-13 16:34

呢個區域真係不誼久留, 會引人買好多野, 財爺派多6千都唔夠洗
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 16:38

呢個區域真係不誼久留, 會引人買好多野, 財爺派多6千都唔夠洗
superman9394 發表於 13-4-2011 04:34 PM

我夠用, 但係差唔多盡喇

Micropod 1k
STX k2
TP60 k15
電容卡+電源卡 k幾

差RCA線, 電源線, 喇叭線未買

買埋就岩岩好冇哂

不過我將機箱, fanless牛, fanless HS, SSD計落PC config度, 冇計落CAS
作者: nekkix    時間: 2011-4-13 16:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superman9394    時間: 2011-4-13 16:45

回復 39# LKNim

計埋就派多兩次就差唔多

回復 40# nekkix

咁又係... 應該係整個 HKEPC
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 16:51

回復  LKNim

計埋就派多兩次就差唔多

回復  nekkix

咁又係... 應該係整個 HKEPC  ...
superman9394 發表於 13-4-2011 04:45 PM

咁又冇咁誇, 我有用excel記低自己全套config總值

PC HW(唔計Case) 2k幾
Cooling (HS, Case) 2k
週邊(MON, 滑鼠鍵盤, ...) 3k幾
CAS(DAC, AMP, SPK, ...) 3k幾

派兩次可以做100% copy
作者: superman9394    時間: 2011-4-13 16:53

回復 42# LKNim

唔計 case 呢個佔比例都幾重
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 16:54

本帖最後由 LKNim 於 2011-4-13 16:55 編輯
回復  LKNim


唔計 case  呢個佔比例都幾重
superman9394 發表於 13-4-2011 04:53 PM

更正, 原來未計個AMP落去
Case計落cooling果度
作者: mike1981    時間: 2011-4-13 17:00

一早話我剩係識開箱唔識聽感

分離度係咪即係樂器定位會分開D?

音場我唔係幾明

硬唔硬聲方面,  ...
LKNim 發表於 2011-4-13 16:21


硬聲柔聲最易係耳仔會唔會聽到好疲倦
會就係硬聲多,感覺多鋸齒,唔夠SMOOTH
作者: kelvin2517    時間: 2011-4-13 17:02

回復 45# mike1981


我部聲韻就係硬聲啦
作者: mike1981    時間: 2011-4-13 17:04

回復  mike1981


我部聲韻就係硬聲啦
kelvin2517 發表於 2011-4-13 17:02


係,爽朗明快,初初聽有好煥然一新既感覺
不過一耐左,尤其係我平時好近場聽
就好鬼累

不過咁既價真係無咩投訴啦,可能MOD下佢可以改善呢個問題
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 17:06

硬聲柔聲最易係耳仔會唔會聽到好疲倦
會就係硬聲多,感覺多鋸齒,唔夠SMOOTH ...
mike1981 發表於 13-4-2011 05:00 PM

咁應該係硬聲
加電容卡同電源卡可以smooth D少D鋸齒
而家剩係用緊兩張電容卡(要換板先用得返第三張), 冇用電源卡(未得閒整返條線)
作者: mike1981    時間: 2011-4-13 17:09

咁應該係硬聲
加電容卡同電源卡可以smooth D少D鋸齒
而家剩係用緊兩張電容卡(要換板先用得返第三張), 冇用 ...
LKNim 發表於 2011-4-13 17:06


我年紀開始大啦
自然柔和既聲岩我多D
作者: sunyung    時間: 2011-4-13 17:09

成本幾多呀?
我想知個運費
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 17:12

我年紀開始大啦
自然柔和既聲岩我多D
mike1981 發表於 13-4-2011 05:09 PM

其實我心目中都係想要柔和D滑D
呢次換AMP比我預期中既分別細得多
硬唔硬聲邊樣野影響最大?
想改善呢樣野...
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 17:13

成本幾多呀?
我想知個運費
sunyung 發表於 13-4-2011 05:09 PM

RMB$928機價+RMB$40快遞+HK$30快遞
(非工商地址就會話收方偏遠, 收HK$30附加費)
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 17:29

其實完全未run in
AMP同電源線都係

聽聽下又有變化
作者: kelvin2517    時間: 2011-4-13 17:34

回復 53# LKNim


係電源線著手應該有幫助,但換乜唔好問我
作者: mike1981    時間: 2011-4-13 18:09

其實我心目中都係想要柔和D滑D
呢次換AMP比我預期中既分別細得多
硬唔硬聲邊樣野影響最大?
想改善呢樣野.. ...
LKNim 發表於 2011-4-13 17:12


AMP同線

你既單元唔會先天性好硬聲
作者: verynice    時間: 2011-4-13 18:24

煲啦! 煲幾百小時差很遠,內部電路跟線材就是需要煲...haha, AMP是幾好玩
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 18:29

本帖最後由 LKNim 於 2011-4-13 18:31 編輯

由於Micropod有TP60用
咁就空返個2.1 AMP出黎
岩岩出廳搞返個setup
用RCA Switch(電視/電腦/沒)
2.1
3"密封/8"有反射孔
跟手試聽下拎返重Bass個感覺
同Micropod既Bass真係差好遠
不過Micropod既中高音表現完勝

返返2.0呢邊, 煲左2粒幾鐘
而家穿透左, 柔左, 冇剛開聲咁硬
繼續煲
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 18:30

AMP同線

你既單元唔會先天性好硬聲
mike1981 發表於 13-4-2011 06:09 PM

過多個星期可以開始搞線
換左線睇下點先
第日有機會再請教下各位師兄睇下mod唔mod部TP60
作者: superman9394    時間: 2011-4-13 18:40

回復 58# LKNim

夜些少可能就會有摩慣機o既師兄出現
作者: kwunlik    時間: 2011-4-13 18:49

回復 58# LKNim

我覺得煲完部amp先換線比較好,
咁樣會聽得真d~
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 18:53

回復  LKNim

我覺得煲完部amp先換線比較好,
咁樣會聽得真d~
kwunlik 發表於 13-4-2011 06:49 PM

我而家用緊D廿蚊都唔洗既雞線
作者: edwardccp_1985    時間: 2011-4-13 18:58

我都係用MICROPOD..不過用TP-21 推...
見到師兄用TP-60...真係...
作者: andrew225    時間: 2011-4-13 20:53

通常至少要 100小時 run-in, 才可以發揮出器材的特性, 不用急慢慢來啦!
作者: 0ototoo0    時間: 2011-4-13 21:09

回復 61# LKNim

睇怕都係要全銅套餐
作者: donaldlai    時間: 2011-4-13 22:43

見到LKNim師兄入手TP60,真係睇到流口水。
作者: 雪比    時間: 2011-4-13 22:50

好多野可以mod呀
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 23:47

本帖最後由 LKNim 於 2011-4-13 23:54 編輯

剛mod了20P線, 考埋試先mod24+大4P
用14AWG銅線, 今次冇鍍銀, 但係鍍鎳黎
純銅線太貴, 反正原裝火牛線都係用鍍錫/鍍鎳, 算啦...


上機時啪一聲, 繼電器既聲...之後唔著
返check原來5V同GND插錯左
好在貴價牛有短路保護
再Double check肯定冇插錯再上機
搞掂, 不過屋企人訓哂, 聽朝再開聲[attach]1166060[/attach]


今次手指真係甩左皮, 仲有硬左一層起枕咁
作者: kelvin2517    時間: 2011-4-13 23:50

回復 67# LKNim


Ching真係好心機,我好佩服
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 23:54

回復  LKNim


Ching真係好心機,我好佩服
kelvin2517 發表於 13-4-2011 11:50 PM

如果唔係冇14AWG成品我會買成品
單手壓線用盡全力都唔得, 要雙手
作者: LKNim    時間: 2011-4-13 23:56

見到LKNim師兄入手TP60,真係睇到流口水。
donaldlai 發表於 13-4-2011 10:43 PM

講多無謂, 行動最實際
作者: andrew225    時間: 2011-4-14 00:00

回復 67# LKNim

一個字, "勁"!
作者: rockerlam    時間: 2011-4-14 00:03

本帖最後由 rockerlam 於 2011-4-14 00:05 編輯

小弟今日下午都收到係淘寶買的TP60,不個聽完就有些少失望

本身係用Asus張老虎卡 > RCA > Bada Ph-30 > Quad Lite,聲音暖厚有音樂感,

換走部Bada Ph-30做TP60後覺得聲音硬好多,係好似有一種高分析力同音場廣闊的感覺,但係就比較數碼聲。而且最奇怪係推力比舊amp細,之前舊amp係30w x 2@ 8ohms,我開到9點就好大聲,依家部TP60要去到12點至1點先有相同音量,真係奇怪...

冇法啦,依家唯有煲下佢,順便煲埋自已耳仔,可能只係自已咪聽慣呢種聲底.....

上圖先
舊amp BADA Ph-30



現狀

作者: LKNim    時間: 2011-4-14 00:06

小弟今日下午都收到係淘寶買的TP60,不個聽完就有些少失望

本身係用Asus張老虎卡 > RCA > Bada Ph- ...
rockerlam 發表於 14-4-2011 12:03 AM

12點至1點
1000呎房?:funk:

我8點已夠...
作者: rockerlam    時間: 2011-4-14 00:08

回復 73# LKNim


唔知係咪個喇叭難推

Quad Lite

作者: kelvin2517    時間: 2011-4-14 00:11

回復 74# rockerlam


  係咪都係新版?
作者: rockerlam    時間: 2011-4-14 00:12

應該係掛,對喇叭都係上星期係阿2買
作者: Shalala    時間: 2011-4-14 01:41

想問下3個插法 , 哪一個好D?
1. HD300A remote 選歌
ITX NAS 擺mp3 gigalan>HD300A player 紅白>TP60>spk (QUAD LITE . USHER S520)

2.HD300A remote 選歌
HD300A (買external hdd擺mp3)紅白>TP60>spk

3. Mouse ,keyboard選歌
ITX NAS 3.5mm to 紅白 > TP60 >spk
*itx nas on-board sound only , 是否要加 DAC? (topping 好似有隻 D2? )
禁就 : itx nas USB>D2>TP60>spk

我自己"lum lum"下 , 最後會不會變成 .......
ITX NAS (mp3)gigalan > HD300A >DAC >TP60 >spk?
                                                  L>bluray rom------ /

thx~
作者: verynice    時間: 2011-4-14 02:06

小弟今日下午都收到係淘寶買的TP60,不個聽完就有些少失望

本身係用Asus張老虎卡 > RCA > Bada Ph- ...
rockerlam 發表於 2011-4-14 00:03



石機聲音是比較泠架啦! 不過煲機都是需要,高解析力既m都是比較泠,如煲好都是甘味買條好少少既過機銅線來調番暖D.
作者: LKNim    時間: 2011-4-14 08:43

落返電源淨化器
仲有煲左成晚

好似變左第部機咁
作者: adrianmak    時間: 2011-4-14 08:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517    時間: 2011-4-14 08:56

回復 79# LKNim


有咩變化?
作者: LKNim    時間: 2011-4-14 08:58

有咁神奇
adrianmak 發表於 14-4-2011 08:54 AM

因為變因有兩個, 之前落電源淨化器都係會柔好多
作者: LKNim    時間: 2011-4-14 09:01

回復  LKNim


有咩變化?
kelvin2517 發表於 14-4-2011 08:56 AM

柔左
D聲既透明度高左
D Bass好似又唔同左但唔識形容, 不過係好左
音場闊左

其他...仲試聽緊
作者: mike1981    時間: 2011-4-14 09:21

應該係掛,對喇叭都係上星期係阿2買
rockerlam 發表於 2011-4-14 00:12


carbon fiber單元?
俾多少少時間佢run啦
佢要多d時候鬆軟架
作者: alviswck    時間: 2011-4-14 10:04

剛mod了20P線, 考埋試先mod24+大4P
用14AWG銅線, 今次冇鍍銀, 但係鍍鎳黎
純銅線太貴, 反正原裝火牛線都係 ...
LKNim 發表於 2011-4-13 23:47



    想問下lei d接口、插座等係邊度買?
Thx so much
作者: LKNim    時間: 2011-4-14 10:07

想問下lei d接口、插座等係邊度買?
Thx so much
alviswck 發表於 14-4-2011 10:04 AM

我係淘寶買既
香港既話...超頻專門店(Wai Fong)都有, 不過冇咁齊
作者: alviswck    時間: 2011-4-14 10:08

我係淘寶買既
香港既話...超頻專門店(Wai Fong)都有, 不過冇咁齊
LKNim 發表於 2011-4-14 10:07



    Thx師兄
可唔可以俾埋taobao條link 來看看
懶ar
作者: LKNim    時間: 2011-4-14 10:12

Thx師兄
可唔可以俾埋taobao條link 來看看
懶ar
alviswck 發表於 14-4-2011 10:08 AM

http://fengyun7.taobao.com/
http://coolfan.taobao.com/
http://foresight.taobao.com/
作者: alviswck    時間: 2011-4-14 10:33

LKNim 發表於 2011-4-14 10:12



    謝謝師兄!
作者: superman9394    時間: 2011-4-14 10:50

回復 67# LKNim

買返隻 Tester 同 打錶 旁下身

[attach]1166287[/attach]
作者: superman9394    時間: 2011-4-14 10:56

回復 67# LKNim

用呢 d 開線鉗開皮快好多

[attach]1166289[/attach]
作者: LKNim    時間: 2011-4-14 11:02

回復  LKNim

用呢 d 開線鉗開皮快好多
superman9394 發表於 14-4-2011 10:56 AM




作者: LKNim    時間: 2011-4-14 11:04

回復  LKNim

買返隻 Tester 同 打錶 旁下身
superman9394 發表於 14-4-2011 10:50 AM

遲D考慮下
作者: superman9394    時間: 2011-4-14 12:22

回復 93# LKNim

壞件幾十蚊o既總好過壞電腦
作者: wing0603    時間: 2011-4-14 14:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blindfaith    時間: 2011-4-14 15:03

本帖最後由 blindfaith 於 2011-4-14 15:06 編輯
Micropod喳喎...
有少少好輕微啦
可能我個心口靈敏度比較高

再黎聽感係, 之前有D好細微聽唔清既聲
而 ...
LKNim 發表於 2011-4-13 16:19
又係想問你點connect ? XD
未upgrade 住係咪可以 sound card -> av amp -> tp60 ?@@ or sound card -> tp60 -> AV amp ? XD
其實係未有$$買new speaker.....av amp for music really sucks.... 有咩可以吾洗unplug cable XD
作者: LKNim    時間: 2011-4-14 15:04

又係想問你點connect ? XD
blindfaith 發表於 14-4-2011 03:03 PM

唔明...
作者: blindfaith    時間: 2011-4-14 15:07

cheap cheap AV amp 打機正左好多...但music 就差左好多.... slowly upgrade....想+2.0 amp ---> dac / 2.0 speaker
作者: LKNim    時間: 2011-4-14 15:11

又係想問你點connect ? XD
未upgrade 住係咪可以 sound card -> av amp -> tp60 ?@@ or sound card -> tp60 ...
blindfaith 發表於 14-4-2011 03:03 PM

TP60都係AMP姐
駁左冇得用AV AMP
可能AV AMP有by pass RCA out既
但要好質素既剩駁TP60好D
作者: blindfaith    時間: 2011-4-14 15:12

TP60都係AMP姐
駁左冇得用AV AMP
可能AV AMP有by pass RCA out既
但要好質素既剩駁TP60好D ...
LKNim 發表於 2011-4-14 15:11
coz i always listen few song then play game... 係咁plug / unplug...有D煩姐 XD





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2