Board logo

標題: [大問!!] PC音效 [打印本頁]

作者: onmyway    時間: 2008-11-9 23:15     標題: [大問!!] PC音效

點解用低級Hi-Fi($700~800) 入CD聽歌,個Bass好深同好實
但我用PC(WAV 不失真)聽歌,個Bass就冇禁深,中/高音就好好多,
Why?有冇辦法將PC個Bass整深佢?
Thanks


JVC Hi-Fi(UX-EP100):

http://www.jvc.com.tw/product_open.php?sn=256#

PC:
傲王SQ210A+mod AD8620ARZ OPAMP
漫步者1900TIII

作者: NOPSS    時間: 2008-11-9 23:19

你moD 下隻 1900TIII
就會有 basS架啦
作者: sillycheng    時間: 2008-11-9 23:25

20W D BASS 勁過30w x 2
作者: onmyway    時間: 2008-11-9 23:26

原帖由 NOPSS 於 2008-11-9 23:19 發表
你moD 下隻 1900TIII
就會有 basS架啦

強很多?
大約同邊隻Hi-Fi級數到?
音響真係越mod越毒
作者: onmyway    時間: 2008-11-9 23:27

原帖由 sillycheng 於 2008-11-9 23:25 發表
20W D BASS 勁過30w x 2

Hi-Fi 的Bass唔知點解好深
作者: NOPSS    時間: 2008-11-9 23:29

我在度都MOD 了差不多 5隻不同 MODEL 的 EDIFIER

要換大水塘 再HIGH D 換 AD 8599 Opamp ic

不過 8599 我10粒存貨都清光了,有時間要再訂 (真是,平,靚,正)
作者: daisuki    時間: 2008-11-9 23:44

NOPSS 兄請問有咩CAP係0岩 R1900TIII用黎做水塘?
想買幾粒試下自己MOD.
作者: NOPSS    時間: 2008-11-9 23:45

我用開 panasonic M For audio

力水夠又容易買。(在香港沒見過有得賣 )
作者: daisuki    時間: 2008-11-9 23:55

力水夠又容易買。(在香港沒見過有得賣  )<===

好矛盾

有無多可以讓SET俾我玩下?
作者: NOPSS    時間: 2008-11-9 23:57

原帖由 daisuki 於 2008-11-9 23:55 發表
力水夠又容易買。(在香港沒見過有得賣  )

之前得幾對不同 uf 數,點知給班友仔用光了....

2粒電容大約 30 人仔,再換下其他行聲的電容 (落下 Philips, Elna,供電又改下 Panasonic FC)
最喜愛改Edifier,改完不同 Grade.....
作者: dube    時間: 2008-11-9 23:57

一係對1900拆左入面既amp佢加獨立amp (e.g. LM3886)
一係加個DAC
作者: NOPSS    時間: 2008-11-9 23:59

原帖由 dube 於 2008-11-9 23:57 發表
一係對1900拆左入面既amp佢加獨立amp (e.g. LM3886)
一係加個DAC

入面都是LM IC 其實份野好接近公版的啦...呢個價位要求不使這高啊?
作者: onmyway    時間: 2008-11-10 00:00

原帖由 NOPSS 於 2008-11-9 23:57 發表

之前得幾對不同 uf 數,點知給班友仔用光了....

2粒電容大約 30 人仔,再換下其他行聲的電容 (落下 Philips, Elna,供電又改下 Panasonic FC)
最喜愛改Edifier,改完不同 Grade.....

電容落下 Philips, Elna,供電又改下 Panasonic FC....
大約how much?thanks
作者: dube    時間: 2008-11-10 00:02

一係對喇叭amp既濾波換哂做BC
包你滿意
我部膽機都改哂BC

[ 本帖最後由 dube 於 2008-11-10 00:06 編輯 ]
作者: onmyway    時間: 2008-11-10 00:03

我想知道在一個不用太貴的價$下,點mod可以保持現有的高/中音&人聲好,
Bass亦深而強實,但不要極強。
作者: NOPSS    時間: 2008-11-10 00:42

原帖由 onmyway 於 2008-11-10 00:03 發表
我想知道在一個不用太貴的價$下,點mod可以保持現有的高/中音&人聲好,
Bass亦深而強實,但不要極強。

換電容啦,大約100元就OK
作者: poontat2000    時間: 2008-11-10 08:02

原帖由 NOPSS 於 2008-11-10 00:42 發表

換電容啦,大約100元就OK


有無代mod架 ??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2