作者: halu 時間: 2008-11-5 20:17 標題: 聽歌咩sound 卡~
係未都係onkyo 好~
如果係既話 se 幾多都夠?
作者: poontat2000 時間: 2008-11-5 21:02
聽歌的話onkyo唔錯的~~~
看你budget幾多啦
$7xx就se900
有$1xxx就se200啦~~~
作者: G544 時間: 2008-11-5 21:13
should be se90
作者: lowoichiren 時間: 2008-11-5 21:57
兩張卡音質係咪差咁遠?
價錢double咁濟
作者: halu 時間: 2008-11-5 22:09
唔知點取寫好
作者: theonlyTed 時間: 2008-11-5 22:25
買國產啦..
極高性價比
作者: Duff 時間: 2008-11-5 23:13
X-Fi Xtrememusic
作者: purlinbeam 時間: 2008-11-5 23:22
我都想買呢張...
X-Fi Xtreememusic 而家仲有咩途徑入手?
作者: chungsm 時間: 2008-11-5 23:44
傲王同黑金都唔錯嫁
作者: Duff 時間: 2008-11-5 23:48
A shop 有售
作者: purlinbeam 時間: 2008-11-6 00:04
Thanks!!!
大約買緊幾錢?
作者: cccchris 時間: 2008-11-6 00:20
HKD$635.
作者: halu 時間: 2008-11-6 00:32
ME就係用緊e 張
想買張係for 聽歌
作者: seed0659 時間: 2008-11-6 00:47
:funk:
直接買se-200,好好多。
作者: 6mui 時間: 2008-11-6 01:01
您換咗speaker未啞.
未就換speaker先啦......
作者: halu 時間: 2008-11-6 01:32
諗住惠威 d1010mk ii
作者: purlinbeam 時間: 2008-11-6 03:34
Sorry 我係新仔...
A shop 係咪就咁 walk-in 買就得?
作者: poontat2000 時間: 2008-11-6 09:59
係阿~~~
不過你唔放心可以pm問a sir有無現貨先都無問題的~~
作者: eltonch 時間: 2008-11-6 15:49
where is A Shop?
作者: chungsm 時間: 2008-11-6 15:53
A SHOP
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

