作者: edwardccp_1985 時間: 2008-11-1 21:27 標題: 0404 pci 用後感覺好似差過lilo 3 deluxe....
小弟二手入左張0404 pci 玩下....
發覺對比原本用緊既lilo 3 deluxe 差少少....
聽歌人聲好似差左....
背景音樂混濁左 ...
點解會咁 ?
會唔會係我唔識用張0404?
作者: rorimoe 時間: 2008-11-1 21:34
0404人聲不嬲都是偏冷的
背景音樂混濁左?我用緊0404usb,比se-200pci解像度高不少
作者: edwardccp_1985 時間: 2008-11-1 21:51
我張係0404pci...
你講得岩..0404 d 聲偏冷...
原本張lilo 3 deluxe 比較暖d..甜d....
作者: Sun 時間: 2008-11-1 22:17
聽聞 1212m 仲冷....比0404pci...
背景音樂混濁?!照計係0404強項
甘lilo 3 deluxe 真係好勁wor
作者: Sun 時間: 2008-11-1 22:25
搵到info. (0404pci)
產品規格
一般規格
取樣率:44.1、48、96kHz 內部時脈或外部時脈
位元深度:24 或 16 位元
具有 67-bit 累加器的 32-bit DSP處理晶片
硬體加速混音及效果處理
PCI 匯流排控制 DMA 子系統,降低 CPU 佔用率
零延時、具備效果的直接硬體監控
ASIO 2.0、WDM、MME、DirectSound® 相容
尺寸:156mm L x 107mm H
重量:.25lb/.10kg(卡),.85lb/.40kg(含連接線)
類比線性輸入
兩個RCA 輸入(非平衡)
類型:直流耦合,低噪聲輸入電路
電平:額定 -10dBV,最大 6.4dBV
頻率響應(20Hz - 20kHz):+0.20/-0.10dB
THD+N(1kHz/-1dBFS):-100dB(.001%)
訊噪比(A-weighted,22kHz BW):111dB
動態範圍(1kHz,A-wt,22kHz BW):111dB
立體聲串擾(1kHz at -1dBFS):類比線性輸出
兩個 RCA 輸出(非平衡)
類型:差接低通濾波器(3-pole)
電平:額定 -10dBV,最大 6.4dBV
頻率響應(20Hz - 20kHz):+0.05/-0.10dB
THD+N(1kHz at -1dBFS):-100dB(.001%)
訊噪比(A-weighted,22kHz BW):116dB
動態範圍(1kHz,A-wt,22kHz BW):116dB
同步
44.1、48、96kHz 內部晶振同步
外部取樣率同步於 S/PDIF (光纖或同軸)
作者: theonlyTed 時間: 2008-11-1 22:41
USB
作者: Sun 時間: 2008-11-1 22:45
姐係咩ar?!
你指usb 一定比pci 好?!
作者: 7ming 時間: 2008-11-1 22:50
之前呢度既人係用1212m pci 同 0404usb比
作者: edwardccp_1985 時間: 2008-11-2 08:50
0404usb 仲費過1212m pci 喎
作者: Poljot 時間: 2008-11-2 11:57
你聽咩source先?
MP3? 128K or 320K?
0404PCI 聲偏冷, 分析力一定好過LILO3.
如果你聽低bitrate MP3, 背景音樂混濁左一D都唔出奇, 因為有機會0404比LILO更有能力反映source質素.
用cd, wav, flac, ape , 仲有唔同種類音樂試先有效果.
仲有, 可能你聽開厚聲底, 一時間唔習慣0404果種studio 風格.
作者: theonlyTed 時間: 2008-11-2 14:19 標題: 回復 10# 的帖子
LILO 3 Deluxe 能反映source 既質素有餘..
作者: edwardccp_1985 時間: 2008-11-3 21:18
請問0404怎樣的setting 是最好聲 ?
foorbar 同千千靜聽~


