Board logo

標題: 大阪的收穫 - SE-90PCI [打印本頁]

作者: andrew225    時間: 2008-10-30 12:34     標題: 大阪的收穫 - SE-90PCI

日圓 7980 x 0.076 = HKD 606 (日圓好貴 )
現在終於可以兩部機都用 SE-90 了! 我一直都用開, 可能聽開有感情, 真係好喜歡它的獨特味道, 細機用來接駁 MX5021 都唔錯
作者: ho55699    時間: 2008-10-30 12:44

原帖由 andrew225 於 2008-10-30 12:34 PM 發表
日圓 7980 x 0.076 = HKD 606 (日圓好貴 )
現在終於可以兩部機都用 SE-90 了! 我一直都用開, 可能聽開有感情, 真係好喜歡它的獨特味道, 細機用來接駁 MX5021 都唔錯

做乜唔直升se-200
作者: andrew225    時間: 2008-10-30 12:48

在店內都有看了一下 SE-200 (~HKD 1150), 貴成一倍真係唔捨得買, 太貴了!  
作者: gerrardjamie    時間: 2008-10-31 10:31

依家YEN $8.2....
作者: andrew225    時間: 2008-10-31 15:51     標題: 回復 4# 的帖子

不過我早換日圓,當時係 0.076......
作者: jasonatepc    時間: 2008-10-31 16:32

呢D卡插係機箱內會否受好大干擾?
作者: andrew225    時間: 2008-10-31 20:24     標題: 回復 6# 的帖子

我第一張SE-90PCI 已經用了兩三年,一直都好滿意,應該唔會有好大的干擾
作者: lowoichiren    時間: 2008-10-31 20:54

HKD606都仲係抵過香港買好多
作者: 星野望    時間: 2008-10-31 21:05

原帖由 ho55699 於 2008-10-30 12:44 發表

做乜唔直升se-200

你望佢部機覺得擺到咩
作者: devilbri    時間: 2008-11-2 01:05

我用緊creative都想轉onkyo~ 可惜依家冇錢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2