Board logo

標題: 各位用喇叭時會否將網罩除低 [打印本頁]

作者: five0393    時間: 2008-10-24 05:06     標題: 各位用喇叭時會否將網罩除低

我見有d人話好D, 有d人話唔好除
各位意見點?
如果有網罩, 你地用時除唔除?
作者: mo9394    時間: 2008-10-24 11:43

睇級數喇... 靚o個d 除左感覺良好d
作者: 5fan    時間: 2008-10-24 12:24

原帖由 mo9394 於 2008-10-24 11:43 發表
睇級數喇... 靚o個d 除左感覺良好d

會將網罩除低
作者: ryanliew    時間: 2008-10-24 14:06

除左感覺沒咩作用~
作者: zoie8899hk    時間: 2008-10-24 14:12

原帖由 ryanliew 於 2008-10-24 14:06 發表
除左感覺沒咩作用~


有同感
心理在用
作者: ironbluevision    時間: 2008-10-24 16:05

一定唔會用網罩...一買即除...我鍾意見到d單元...尤其是 12" 低音
作者: Poljot    時間: 2008-10-24 19:12

我反而會用網, 因為除左個網的話個網唔知放係邊好...
反正我木耳用唔用網都聽唔出有咩分別.
作者: hydra    時間: 2008-10-25 15:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lyc02399    時間: 2008-10-25 22:35

一定用,唔用個單元入塵,好大獲
作者: chungsm    時間: 2008-10-25 23:00

唔用網 日日要抹塵
作者: hehe83    時間: 2008-10-26 02:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ☆老鼠仔★    時間: 2008-10-26 02:10

以前睇過一篇文章, 佢話喇叭製造商調音時會考慮埋個網既設計同用料, 所以根本唔駛除低個網, 當然平價喇叭連製造商都可能冇乜做研發設計調音, 另作別論

[ 本帖最後由 ☆老鼠仔★ 於 2008-10-26 02:16 編輯 ]
作者: Sun    時間: 2008-10-26 10:36

我鐘意除, 不過會有塵
所以沒除





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2