作者: RoY2 時間: 2008-10-18 18:54 標題: 500 買部5.1
有乜介紹
作者: sillycheng 時間: 2008-10-18 23:51
因住貼錢買難受
作者: pangbi 時間: 2008-10-18 23:52
$550, xforce2
i am using very good
作者: five0393 時間: 2008-10-19 01:02
$500 5.1 , budjet 低左d wor

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |