Board logo

標題: 500 買部5.1 [打印本頁]

作者: RoY2    時間: 2008-10-18 18:54     標題: 500 買部5.1

有乜介紹
作者: sillycheng    時間: 2008-10-18 23:51

因住貼錢買難受
作者: pangbi    時間: 2008-10-18 23:52

$550, xforce2

i am using very good
作者: five0393    時間: 2008-10-19 01:02

$500 5.1 , budjet 低左d wor





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2