作者: derek298 時間: 2012-8-20 07:08 標題: 兩個電腦節,你會去邊個?點解?
1)灣仔會展?
2)腦場?
作者: whizayu 時間: 2012-8-20 08:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: [][] 時間: 2012-8-20 09:27
回復 2# whizayu
yes!!
作者: BigCrook 時間: 2012-8-20 10:11
both no interest~~~
作者: cc4321 時間: 2012-8-20 11:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 許留山 時間: 2012-8-20 16:42
深水埗個個都係真係順道同有野買先去作者: yhcheng28 時間: 2012-8-20 17:12
我都係去深水埗個個腦場方便就腳.
作者: sylc2288 時間: 2012-8-21 00:04
灣仔會展一定唔會去 (除非有超平東西)
未見官先打20大板
舉辦單位揾笨實, 收參展商錢, 又收入場費 ------>上下其手
作者: ybchiu 時間: 2012-8-21 00:15
有免費飛o既話都會去行下
作者: mouseman 時間: 2012-8-21 09:00
Wan Chai no use la
no more gift to take
3 yrs ago still got some fancy gifts.
作者: CHK 時間: 2012-8-21 09:28
我唔想去但係每年都會俾佢呃左廿蚊
唔係我前兩年都係用卡片入
作者: iphone4hkonly 時間: 2012-8-21 12:30
腦場
作者: hozai 時間: 2012-8-22 00:06
腦場
作者: arescom153 時間: 2012-8-22 12:44
腦场 免費
作者: WallWorld 時間: 2012-8-22 13:03
腦場
作者: alan11abc 時間: 2012-8-22 13:42
兩邊都唔去
作者: kevin139456700 時間: 2012-8-22 16:34
腦場+1~~~
作者: kin30624770 時間: 2012-8-22 16:37
灣仔果個搵鬼去
作者: tykwok 時間: 2012-8-22 21:10
回復 18# kin30624770
國內人士
作者: kin30624770 時間: 2012-8-22 23:07
SSP腦場都好多強國人
作者: kan2816 時間: 2012-8-22 23:31
我聽我朋友講話過去果幾年都有去灣仔電腦節,但係電腦節既價錢跟本都冇平到,重貴左小小,重話平時ssp d價重平,我朋友一句話【去左會後悔】
作者: dicky0807 時間: 2012-8-23 16:07
灣仔會展
作者: [][] 時間: 2012-8-23 16:20
兩個都唔去

作者: bbcheck 時間: 2012-8-25 13:37
完左電腦節先去
作者: iphone4hkonly 時間: 2012-8-25 19:02
腦場,有1$ usb
作者: sui 時間: 2012-8-25 23:02
當然係腦場
作者: tommykwan222 時間: 2012-8-25 23:02
腦場,D野真係平D
作者: waifung2002 時間: 2012-8-26 03:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mtpmanhauyin 時間: 2012-8-26 17:08
回復 8# sylc2288
根本得個賺字,埸地佢地都唔洗錢
作者: samsonlaw 時間: 2012-8-26 18:38
其實兩班客黎, 如果想買天上野, 夾萬, 電磁爐, 壓力煲, 養生壺, 壺, 榨汁機, 衣車, 夾萬, 實惠Cheap LCD, 申請交行信用卡果D就去會展啦. 真係買電腦野果D就去SSP/ 灣電, 完全無衝突
作者: 3av202 時間: 2012-8-30 16:35
2個都唔去, 價錢唔係特別平
作者: Answer 時間: 2012-8-30 22:19
灣仔會展, 因為近

