Board logo

標題: 兩個電腦節,你會去邊個?點解? [打印本頁]

作者: derek298    時間: 2012-8-20 07:08     標題: 兩個電腦節,你會去邊個?點解?

1)灣仔會展?
2)腦場?
作者: whizayu    時間: 2012-8-20 08:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: [][]    時間: 2012-8-20 09:27

回復 2# whizayu


    yes!!
作者: BigCrook    時間: 2012-8-20 10:11

both no interest~~~
作者: cc4321    時間: 2012-8-20 11:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 許留山    時間: 2012-8-20 16:42

深水埗個個都係真係順道同有野買先去
作者: yhcheng28    時間: 2012-8-20 17:12

我都係去深水埗個個腦場方便就腳.
作者: sylc2288    時間: 2012-8-21 00:04

灣仔會展一定唔會去 (除非有超平東西)
未見官先打20大板
舉辦單位揾笨實, 收參展商錢, 又收入場費 ------>上下其手
作者: ybchiu    時間: 2012-8-21 00:15

有免費飛o既話都會去行下
作者: mouseman    時間: 2012-8-21 09:00

Wan Chai no use la

no more gift to take

3 yrs ago still got some fancy gifts.
作者: CHK    時間: 2012-8-21 09:28

我唔想去但係每年都會俾佢呃左廿蚊
唔係我前兩年都係用卡片入
作者: iphone4hkonly    時間: 2012-8-21 12:30

腦場
作者: hozai    時間: 2012-8-22 00:06

腦場
作者: arescom153    時間: 2012-8-22 12:44

腦场  免費
作者: WallWorld    時間: 2012-8-22 13:03

腦場
作者: alan11abc    時間: 2012-8-22 13:42

兩邊都唔去
作者: kevin139456700    時間: 2012-8-22 16:34

腦場+1~~~
作者: kin30624770    時間: 2012-8-22 16:37

灣仔果個搵鬼去
作者: tykwok    時間: 2012-8-22 21:10

回復 18# kin30624770


    國內人士
作者: kin30624770    時間: 2012-8-22 23:07

回復  kin30624770


    國內人士
tykwok 發表於 2012-8-22 21:10

SSP腦場都好多強國人
作者: kan2816    時間: 2012-8-22 23:31

我聽我朋友講話過去果幾年都有去灣仔電腦節,但係電腦節既價錢跟本都冇平到,重貴左小小,重話平時ssp d價重平,我朋友一句話【去左會後悔】
作者: dicky0807    時間: 2012-8-23 16:07

灣仔會展
作者: [][]    時間: 2012-8-23 16:20

兩個都唔去
作者: bbcheck    時間: 2012-8-25 13:37

完左電腦節先去
作者: iphone4hkonly    時間: 2012-8-25 19:02

腦場,有1$ usb
作者: sui    時間: 2012-8-25 23:02

當然係腦場
作者: tommykwan222    時間: 2012-8-25 23:02

腦場,D野真係平D
作者: waifung2002    時間: 2012-8-26 03:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mtpmanhauyin    時間: 2012-8-26 17:08

回復 8# sylc2288


    根本得個賺字,埸地佢地都唔洗錢
作者: samsonlaw    時間: 2012-8-26 18:38

其實兩班客黎, 如果想買天上野, 夾萬, 電磁爐, 壓力煲, 養生壺, 壺, 榨汁機, 衣車, 夾萬, 實惠Cheap LCD, 申請交行信用卡果D就去會展啦. 真係買電腦野果D就去SSP/ 灣電, 完全無衝突
作者: 3av202    時間: 2012-8-30 16:35

2個都唔去, 價錢唔係特別平
作者: Answer    時間: 2012-8-30 22:19

灣仔會展, 因為近





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2