Board logo

標題: Gelid Darkforce電腦機箱優惠 [打印本頁]

作者: A君    時間: 2012-8-12 14:23     標題: Gelid Darkforce電腦機箱優惠

凡在8月15日至27日,夏日腦場電腦節期間,可以優惠價HKD730元購買原價HKD790之Gelid Darkforce電腦機箱。
並加送Gelid Mousepad一塊,數量有限,送完即止。

DARK FORCE 2.jpg

圖片附件: DARK FORCE 2.jpg (2012-8-12 14:24, 775.05 KB) / 下載次數 28
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1414533&k=7fdecd048172766f9661703ec7dcada8&t=1782190612&sid=KIgYbsKgW4


作者: dtom    時間: 2012-8-13 15:05

我想知 HDD Slot 個背版係點
上 gelid 官網都睇唔到...
作者: A君    時間: 2012-8-13 17:07

我想知 HDD Slot 個背版係點
上 gelid 官網都睇唔到...
dtom 發表於 13/8/2012 15:05

是這樣的
C360_2012-08-13-17-01-38.jpg

圖片附件: C360_2012-08-13-17-01-38.jpg (2012-8-13 17:07, 1.33 MB) / 下載次數 24
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1414992&k=bd6345404eca0cbd271b4d8283837661&t=1782190612&sid=KIgYbsKgW4


作者: samuel4965    時間: 2012-8-13 22:54

買啦好正傢,我早二個月都買左隻
作者: alexander18    時間: 2012-8-14 00:02

估唔到 A Shop 都支持電腦節...
作者: manlung803    時間: 2012-8-14 03:07

睇左段片,好似真係好正,成個690加強版咁
http://www.youtube.com/watch?v=NFnjT31FP6I&hd=1
作者: RoyKwan    時間: 2012-8-14 11:14

回復 1# A君


A Sir,要上A Shop買嗎??
作者: CLEOJADE    時間: 2012-8-14 12:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyKwan    時間: 2012-8-14 12:23

我用緊雞雞matx版用呢個箱會唔會浮誇左少少

諗住支持本地創作 ...
CLEOJADE 發表於 2012-8-14 12:13



唔可以用浮誇,囂張會更好
作者: cqpong    時間: 2012-8-14 12:31

外型好COOL .......
作者: A君    時間: 2012-8-14 14:04

回復  A君


A Sir,要上A Shop買嗎??
RoyKwan 發表於 14/8/2012 11:14


對啊
作者: RoyKwan    時間: 2012-8-14 14:11

回復 11# A君


謝謝回覆
作者: sochung    時間: 2012-8-14 15:59

A sir,
貨源充足嗎?
估計要下星期,先有時間到A SHOP.
作者: nosmas    時間: 2012-8-14 17:56

其它 Gelid 貨品有冇優惠?
作者: fkm5213131    時間: 2012-8-14 20:35

對啊
A君 發表於 2012-8-14 14:04



    支5支援H100???
作者: blue_bg    時間: 2012-8-15 01:38

比較想知道佢前面有無隔塵網果d
作者: tonychoi    時間: 2012-8-15 09:12

比較想知道佢前面有無隔塵網果d
blue_bg 發表於 2012-8-15 01:38


上方5.25吋位都有隔塵網
下方兩個風扇入氣位就冇跟,有需要另外買
作者: tonychoi    時間: 2012-8-15 09:13

支5支援H100???
fkm5213131 發表於 2012-8-14 20:35


H100唔得,因為放風扇的唔夠25MM厚
等我隻SILM 12風扇出左後再試下
作者: fkm5213131    時間: 2012-8-15 10:42

H100唔得,因為放風扇的唔夠25MM厚
等我隻SILM 12風扇出左後再試下
tonychoi 發表於 2012-8-15 09:13


吓.....唔買了
作者: A君    時間: 2012-8-15 13:07

A sir,
貨源充足嗎?
估計要下星期,先有時間到A SHOP.
sochung 發表於 14/8/2012 15:59


應該足夠的 ^^
作者: fkm5213131    時間: 2012-8-15 14:49

應該足夠的 ^^
A君 發表於 2012-8-15 13:07



    有冇方法令H100裝到??因為好想買
作者: HBV_hongkong    時間: 2012-8-15 23:43

有冇方法令H100裝到??因為好想買
fkm5213131 發表於 2012-8-15 14:49


唔知道將下圖既頂蓋拆走之後可否加兩把12025風扇上去呢?

作者: A君    時間: 2012-8-16 19:52

唔知道將下圖既頂蓋拆走之後可否加兩把12025風扇上去呢?
HBV_hongkong 發表於 15/8/2012 23:43


可放2把12015~
作者: tonychoi    時間: 2012-8-18 13:00

其它 Gelid 貨品有冇優惠?
nosmas 發表於 2012-8-14 17:56


電腦節優惠係做機箱而已
因為根據以前經驗,電腦節都係冇咩人買散熱器...
只有買usb手指/sd卡/mon/機箱/的多
出機都少。
因此玩家都知道電腦節迫人,同埋目標顧客唔係佢地,好多都避開電腦節唔去腦場
作者: lcska02nkc    時間: 2012-8-24 21:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tonychoi    時間: 2012-8-24 21:43

其實個2把12025點解唔可以裝係case內嘅
lcska02nkc 發表於 2012-8-24 21:23



   太厚,通常會頂到底板D野
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-8-24 23:26

H100唔得,因為放風扇的唔夠25MM厚
等我隻SILM 12風扇出左後再試下
tonychoi 發表於 2012-8-15 09:13



    幾時...?
作者: tonychoi    時間: 2012-8-25 00:27

幾時...?
瘋癲的羔羊 發表於 2012-8-24 23:26


我都想知
仲未改完模....
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-8-25 02:05

我都想知
仲未改完模....
tonychoi 發表於 2012-8-25 00:27

T_TANYWAY,支持GEILD





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2