作者: pipikeung 時間: 2025-1-29 10:22 標題: Wubuntu
Wubuntu
「視窗」+「Ubuntu」= 有趣的作業系統
在「VM VirtualBox」中試裝
啟動安裝



安裝完成後,掛載NFS伺服器,播放音樂
sudo apt install nfs-commons audacious
sudo mount -t nfs nfs_server_ip:/shared_path /mnt-pt

安裝「Gcin」,更改輸入法框架,安裝「mousepad」來作文書處理
sudo apt install gcin
sudo apt install mousepad

安裝「libreoffice-write」,可在「Wubuntu」安裝軟件程式中揀選安裝,也可手動安裝
sudo apt install libreoffice-write
安裝「文泉驛」兩套字型
sudo apt install fonts-wqy-microhei fonts-wqy-zenhei

安裝「libreoffice的繁體字型包」、「漢化」libreoffice
sudo apt install libreoffice-l10n-zh-tw
「libreoffice-write」使用「文泉驛」字體來輸入中文

預載的「檔案管家-Dophin」版面十分絢麗

「Dophin」可以預視圖片及視訊的縮圖

總體而言,「Wubuntu」只是披上「Windows11」外衣的「Ubuntu」,但整合得唔錯,保留「兩者」的特性,實行「一雞兩味」,對使用開「視窗」,又想嚐嚐「Linux」味道者,一舉兩得﹗
安裝後的調整不多,視「個人喜好」而定,以上為例,換了「中文輸入法」(Gcin),加入兩套「文泉驛」字型,為掛載NFS及Samba伺服器(安裝了sudo apt install nfs-common cifs-utils),安裝音樂播放器及LibreOffice-write,「漢化」LibreOffice-write。
作者: chue 時間: 2025-2-3 23:19
啱啱裝 WINE 遇到麻煩後有感其實類似 WUBUNTU 同 ZORIN 呢一類係有佢地既價值,不需要盲目抗拒,應與時並進唔係就同果D眼中只有 WINDOWS 既 CHING 分別只係由 WINDOWS 換左 LINUX 吧了
作者: chue 時間: 2025-2-4 18:58
啱啱比個機會呢套 DISTRO,一路照樓主教學裝完 GCIN 同字型,但個 DISCOVER 唔 WORK 呢個咩問題?有冇方法解決?
作者: chue 時間: 2025-2-4 20:01
本帖最後由 chue 於 2025-2-4 20:04 編輯
最新跟進,缺失左既 DISCOVER 已放棄,先裝 SYNAPTIC 再裝 GNOME SOFTWARE CENTER 代替,不過 FLATPAK 仍需努力跟進點加入去
原來已經加埋,FIT 晒,但個 DISCOVER 因為係 WUBUNTU 預載,無法 REMOVE 係會留低一D殘留資源部份,不過唔影響使用就有佢
作者: chue 時間: 2025-2-4 20:13
WUBUNTU 個 ANDROID 係 VM 定 CONTAINER?有冇人可以拆解到其他 APT 指令類 DISTRO 都可安裝使用?
作者: chue 時間: 2025-2-4 20:19
本帖最後由 chue 於 2025-2-4 20:23 編輯
係 POWER TOOLS ANDROID SUPPORT,值得研究而不論佢呢個版本 WORK 唔 WORK
不過測試時係未有 SET 容量,再 SET 係要重做
作者: chue 時間: 2025-2-4 20:28
載體係 QEMU,POWER TOOLS 作安裝引導
作者: chue 時間: 2025-2-4 21:36
本帖最後由 chue 於 2025-2-4 21:41 編輯
經過一輸折騰後總算可用,呢件咁既野,今日先仲係初創版,有咩做得唔好都唔駛要打要殺,佢做得唔好地方的確有好多,但問題唔大因為始終係開源開放,同埋都比到少少驚喜,首要條件就係試埋佢個 ANDROID
個 ANDROID 係 VM,母體為 QEMU,睇得出有用心機去整埋個 GUI 方便人之後用 QEMU 唔駛攪到甩頭髮,係值得肯定,不過就嫌太單調,如能改進到可以創建任何 OS VM 就更 FIT
作者: chue 時間: 2025-2-6 03:38
本帖最後由 chue 於 2025-2-6 05:09 編輯
由於昨天大半天出左門,未有 report,補返下,就係本人認為呢個版本並未到 stable,創作團隊經驗不足未有響版本號講明只係 beta 而非 stable,除左前述問題尚有會不定時當你 click 佢個 start menu 係會有一下幾秒閃退,呢度或者日後可透過 apt update/upgrade 解決,比起同系 zorin os 比,佢似乎更穩定,相信如非因為冇人買佢單就冇心再攪的話發展潛力其實更大
樓主介紹既 mousepad 發覺真係好過晒之前裝過果d乜 note 乜 pad,已記低,第日如再更換 distro 而該 distro 冇預載有乜 note 乜 pad 的話優先考慮 mousepad
作者: chue 時間: 2025-2-6 21:09
報告一下,佢有時去 SAMBA 之類 SERVER 讀野會出錯,原因不明
作者: chue 時間: 2025-2-7 03:16
唔經唔覺都用左3日,用落唔錯,不過有時都要用返之前用 WIN 個思維,有需要的話 REBOOT 一次,不過其他 DISTRO 又唔見得唔需要,係呢隻會密左少少
作者: Pvrt 時間: 2025-2-7 07:39
唔建議wubuntu。
我討厭Wangblows同Microsharts。
作者: chue 時間: 2025-2-10 02:27
本帖最後由 chue 於 2025-2-10 02:32 編輯
用住先,初版未完整,其實唔建議都有合理理由,的確本身都有問題尚待解決,例如有時睇好多相既時候佢個 GWENVIEW 顯示數值同實際有唔同,假如響工作上極度需要呢樣而對其他冇咩要求的話我會建議用返 MANJARO
作者: chue 時間: 2025-2-10 18:41
未 STABLE 個穩定性果然係一個問題,稍後再裝第隻,家下搵返 WINDOWS 果支手指電腦做住野先
作者: chue 時間: 2025-2-10 19:09
最新證實係部外置硬碟有故障,有待排除,家下用住 WINDOWS 10 手指PC 做住野先,稍後嘗試 FORMAT 部 USB DISK,如未能成功會貴D入港行
作者: chue 時間: 2025-2-10 19:51
本帖最後由 chue 於 2025-2-10 19:53 編輯
MAYBE 如再開返時裝埋 GPARTED 都解決唔到會終結呢個未 STABLE 版本試用期再裝第隻試,直到 LUBUNTU 24.04 出更新小號時就首次裝呢隻入部今年買既 PC 仔,因為唔排除係系統出錯在先然後先係引致外置硬碟出問題
作者: litter7sky 時間: 2025-2-10 20:46
嘩,咁都仲有人玩,真係蝦 windows 友唔識電腦。
作者: chue 時間: 2025-2-13 14:55
冇玩啦,不過主要係佢未 STABLE 都叫人課金,MS 都有叫人課先用到 WIN10+ 佢反而要,趕客,如果唔係我都可以再睇耐D看一看之後有冇更新改進
仲有,之前有人話用 MAC唔好,而家我就係用 MAC MINI M4 回緊,首先己回左 MAC 果邊個調整文字大小問題己解決,順便繼續回下其他咁
不過部 MAC 仲有D野未攪好下暫不重用住

