標題: 有人用Alpine Linux做桌面嗎? [打印本頁]
作者: daemongmong 時間: 2024-7-8 12:55 標題: 有人用Alpine Linux做桌面嗎?
在某部配置較差的電腦安裝Manjaro,雖然桌面性能仍令人滿意,但於Chromium內行Teams很慢。如果轉用Alpine Linux情況如何?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: super_hkg 時間: 2024-7-8 15:11
不會有很大分別,Manjaro 已經算快
試下轉用firefox 再disable HTTP3 同HTTP2
作者: Kin_2012 時間: 2024-7-8 18:18
Teams 很慢的問題, 在網上有很多討論,情況相當普遍,在 bug 10/11 上有很多這樣的問題,跟 Linux 沒有必然關係。
Teams 為 M$ 的軟件,基於 closed source 的機制, 只有 M$ 可以解決問題, 你可以聯絡 M$ 取得相關協助。
作者: daemongmong 時間: 2024-7-8 19:02
知道Teams問題跟OS沒有太大關係,Linux只可以在瀏覽器內運行Teams,在不更換硬體情況下,轉換Linux distro會否改善到效能。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Kin_2012 時間: 2024-7-8 23:48
知道Teams 慢的問題跟 Linux 沒有什麼關係,這很重要,知道只有 M$ 幫到你更重要。
Teams 可以如何運行,是 M$ 的決定。
會否改善到效能, 要先知道慢的原因,基於 closed source 的機制, 只有 M$ 可以處理。
只有 M$ 可以解決的問題,你問其他人有咩意思, 你可以聯絡 M$ 取得相關協助。
作者: s84292 時間: 2024-7-9 12:07
本帖最後由 s84292 於 2024-7-9 04:11 編輯
teams 想最快點都係要裝new teams app
teams website 轉左新版已經快左好多,至少我公司冇見過慢
6代i5 notebook 8gb ram windows 10都好快
新版係V2, 理論上應該都轉晒新版
https://teams.microsoft.com/v2/,
但如果換左NEW TEAMS都係慢就可能放棄,換機吧
大家都行chrome ,其實都唔會差太遠
機太舊冇GPU加速都係慢
作者: javacomhk 時間: 2024-7-10 03:39
Linux 桌面要沒落啦!Linux 留番做 Server 啦!
作者: Okt04175 時間: 2024-7-10 10:25
回覆 7# javacomhk
唔係Linux桌面要沒落,係低規格電腦要沒落,M$呢期推AI概念野都要格硬格淘汰啲低規格電腦,反而Steam Deck嘅Steam OS係推緊Linux桌面普及化。
作者: javacomhk 時間: 2024-7-10 11:06
本帖最後由 javacomhk 於 2024-7-10 03:07 編輯
Steam OS 只為遊戲而生,對桌面模式的支援尤其是中文,其他語言非常有限,更不用說Copilot + PC 和 Apple Intelligence 的翻譯和 OS 整合人工智慧能力了, 即使有了新的 NPU 電腦,Linux OS 桌面還沒有準備好在裝置上執行 AI 操作
作者: Okt04175 時間: 2024-7-10 14:55
本帖最後由 Okt04175 於 2024-7-10 15:05 編輯
要中文可以用Linux Mint/Manjaro Linux/Endeavour OS/Fedora呢啲泛用型Linux系統,我用Manjaro Linux KDE版本裝Steam同埋Fcitx5既可以好似Steam OS咁打機又可以如常咁輸入中文,Manjaro Linux亦有Xfce版本(輕巧嘅桌面環境版本)。
而家M$嗰Recall功能(AI野)有私隱爭議,Linux社群向來對私隱方面問題都係持審慎態度嘅,正路用得Linux系統無非都係想要完全控制得住系統或者減低私隱洩露風險至去用,如果想要Linux系統引入晒M$嗰種AI野咁就同Linux社群嘅理念背道而馳。
主要係啲人用慣咗Steam OS之後就自然會適應到其他KDE桌面環境嘅Linux系統,所以Steam OS喺推動Linux桌面系統普及化方面有幫到手。

