標題: [操作疑難] 點可以用最低成本行windows program? [打印本頁]
作者: 3ldk 時間: 2022-3-30 16:24 標題: 點可以用最低成本行windows program?
工作上要用大陸軟件
所以目前解決方法係用vm
係vm上裝一隻windows, 再用dism++瘦埋身, 出黎容量大約10GB唔夠
然後大陸軟件一般都要用.net, 裝埋.net就超過10GB
如果vm係用linux, 我試過用Deepin (對大陸軟件和wine做過最佳化的linux)
岩岩裝起linux大約用左10GB唔夠, 但一裝windows program同wine, 容量就變成20GB唔夠
所以結論係, 無論vm係用windows定linux, 行windows program的成本都一樣係10GB左右
不過10GB有點高, 我希望可以將成本壓到5GB樓下, 請問有無方法呢?
p.s.
以前成日聽大陸有D精簡版windows, 只要幾十MB或者幾百MB
而家實際搵過跟本不存在, 唔知係咪因為win7 win10既年代已經做唔到咁細
作者: justiceice 時間: 2022-3-30 16:41
睇吓 TuxPE
作者: 孤兒仔 時間: 2022-3-30 16:49
VM Windows7
作者: KinChungE 時間: 2022-3-31 09:21
Tiny7係得幾百MB
問題係cut到連中文字型都冇埋
作者: javacomhk 時間: 2022-3-31 10:18
本帖最後由 javacomhk 於 2022-3-31 12:57 編輯
依家的USB 3 手指咁大咁平都沒乜動機用時間去瘦身啦。我最新買隻USBC + USBA 雙頭 512GB 手指都係 $400樓下。
256GB 同 128GB 嘅再平的都有。而家樣樣晶片都貴,卡又貴剩係得手指平。
連個的大嘅 SSD external storage 都開始平。
作者: l0001 時間: 2022-3-31 15:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue 時間: 2022-3-31 16:23
挑戰極限?
作者: chue 時間: 2022-3-31 16:24
唔好用任何要安裝既 OS 啦,用返 WIN PE 咪得
作者: papayaroot 時間: 2022-3-31 16:27
回覆 1# 3ldk
咩係低成本先? lenovo二千幾已經有win11 laptop, 唔知你個software夠唔夠用. 但二千幾應該成本好低.
作者: hhsolomon 時間: 2022-4-1 11:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
