Board logo

標題: [實用軟件] 新????新年玩懷舊wii [打印本頁]

作者: gdh    時間: 2021-2-20 20:39     標題: 新????新年玩懷舊wii

rip咗啲舊games喺電腦玩wii, 5使同屋企人爭電視機用, 原來dolphin emulator硬件要求5高




作者: C-Leung    時間: 2021-2-20 20:56

但係要行高清要求都唔低
Notebook 10代i5行唔順
作者: Okt04175    時間: 2021-2-20 21:29

2006/2007左右出嘅中規格唔高清機加上已經泄漏過Source Code,要模擬真係唔難。
作者: gdh    時間: 2021-2-21 09:39

部機i7 3520m,   ubuntu20試下set畫面行1080p, full screen, 單人玩mario kart
全程穩定60fps, 或者多人槍戰會拖慢, 我有嘅Game全部OK


作者: javacomhk    時間: 2021-2-21 11:55

你沒佢個手制同紅外線接收器,好多都玩唔到。
作者: Okt04175    時間: 2021-2-21 23:22

你沒佢個手制同紅外線接收器,好多都玩唔到。
javacomhk 發表於 2021-2-21 11:55

可以用PS3/PS4/Switch手掣去代替,而家啲遊戲機手掣有晒陀螺儀。
作者: javacomhk    時間: 2021-2-22 12:54

可以用PS3/PS4/Switch手掣去代替,而家啲遊戲機手掣有晒陀螺儀。
Okt04175 發表於 2021-2-21 23:22



    你試下玩個東京奧運會比我睇下啦。
作者: bbsunny    時間: 2021-2-22 13:41

可以淘過紅外接收同手制,不過宜家2手咁平
作者: Okt04175    時間: 2021-2-25 10:41

你試下玩個東京奧運會比我睇下啦。
javacomhk 發表於 2021-2-22 12:54

Dolphin Emulator係可以1個玩家同時用兩隻PS3/PS4手掣,當然一對Joy-Con一左一右咁用仲方便。

參考返人哋Set手掣嘅片,可以見到模擬器嘅Set掣位對應UI度係可以㩒滑鼠右掣開嗰進階Set掣UI去揀另一隻手掣嘅掣,呢款模擬器一早已經諗到咁做。
[youtube]ID1rDKiaLsE[/youtube]
作者: javacomhk    時間: 2021-2-25 13:06

Dolphin Emulator係可以1個玩家同時用兩隻PS3/PS4手掣,當然一對Joy-Con一左一右咁用仲方便。

參考返人哋 ...
Okt04175 發表於 2021-2-25 10:41



理論梗係乜都得啦,你有沒真正試過玩呢個game 2個人玩,仲要模擬操作到賽跑或游水嘅動作先?
淨係玩孖寶兄弟,唔使玩 wii 啦。
作者: Okt04175    時間: 2021-2-25 15:11

本帖最後由 Okt04175 於 2021-2-25 15:17 編輯
理論梗係乜都得啦,你有沒真正試過玩呢個game 2個人玩,仲要模擬操作到賽跑或游水嘅動作先?
淨係玩孖 ...
javacomhk 發表於 2021-2-25 13:06

Wii上面本身大把Game都冇依賴雙節棍玩法多數係單個遙控器玩法居多,我要玩高畫質版本嘅星之卡比Game係得Wii/WiiU/NS先有,唔玩Wii又點玩重回夢幻島嗰集?(唔係所有Wii獨佔Game都係雙節棍玩法)

呢條片係人哋用一對Joy-Con玩Wii Game嘅Live,模擬雙節棍玩法係幾年前已經整好咗,唔少好早期用Wii模擬器嘅人都試過。(除非用副廠手掣,唔係嘅話模擬器本身已經就好晒PS4手掣/Joy-Con,就算有偏差都可以校正。)
[youtube]gVaLIGJ9Jak[/youtube]
作者: javacomhk    時間: 2021-3-10 17:59

對於只玩過一兩隻wii 摸擬器遊戲嘅人,就以為係絕大部份遊戲都玩到,都沒實際去玩過的重點games,我都沒話可說。
作者: gdh    時間: 2021-3-14 14:40

正常嘅emu, 有keyboard/mouse mapping, 冇牙都玩得



貓屎定位



鍵盤打功夫






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2