作者: gdh 時間: 2021-2-20 20:39 標題: 新????新年玩懷舊wii
rip咗啲舊games喺電腦玩wii, 5使同屋企人爭電視機用, 原來dolphin emulator硬件要求5高


作者: C-Leung 時間: 2021-2-20 20:56
但係要行高清要求都唔低
Notebook 10代i5行唔順
作者: Okt04175 時間: 2021-2-20 21:29
2006/2007左右出嘅中規格唔高清機加上已經泄漏過Source Code,要模擬真係唔難。
作者: gdh 時間: 2021-2-21 09:39
部機i7 3520m, ubuntu20試下set畫面行1080p, full screen, 單人玩mario kart
全程穩定60fps, 或者多人槍戰會拖慢, 我有嘅Game全部OK

作者: javacomhk 時間: 2021-2-21 11:55
你沒佢個手制同紅外線接收器,好多都玩唔到。
作者: Okt04175 時間: 2021-2-21 23:22
可以用PS3/PS4/Switch手掣去代替,而家啲遊戲機手掣有晒陀螺儀。
作者: javacomhk 時間: 2021-2-22 12:54
你試下玩個東京奧運會比我睇下啦。
作者: bbsunny 時間: 2021-2-22 13:41
可以淘過紅外接收同手制,不過宜家2手咁平
作者: Okt04175 時間: 2021-2-25 10:41
Dolphin Emulator係可以1個玩家同時用兩隻PS3/PS4手掣,當然一對Joy-Con一左一右咁用仲方便。
參考返人哋Set手掣嘅片,可以見到模擬器嘅Set掣位對應UI度係可以㩒滑鼠右掣開嗰進階Set掣UI去揀另一隻手掣嘅掣,呢款模擬器一早已經諗到咁做。
[youtube]ID1rDKiaLsE[/youtube]
作者: javacomhk 時間: 2021-2-25 13:06
理論梗係乜都得啦,你有沒真正試過玩呢個game 2個人玩,仲要模擬操作到賽跑或游水嘅動作先?
淨係玩孖寶兄弟,唔使玩 wii 啦。
作者: Okt04175 時間: 2021-2-25 15:11
本帖最後由 Okt04175 於 2021-2-25 15:17 編輯
Wii上面本身大把Game都冇依賴雙節棍玩法多數係單個遙控器玩法居多,我要玩高畫質版本嘅星之卡比Game係得Wii/WiiU/NS先有,唔玩Wii又點玩重回夢幻島嗰集?(唔係所有Wii獨佔Game都係雙節棍玩法)
呢條片係人哋用一對Joy-Con玩Wii Game嘅Live,模擬雙節棍玩法係幾年前已經整好咗,唔少好早期用Wii模擬器嘅人都試過。(除非用副廠手掣,唔係嘅話模擬器本身已經就好晒PS4手掣/Joy-Con,就算有偏差都可以校正。)
[youtube]gVaLIGJ9Jak[/youtube]
作者: javacomhk 時間: 2021-3-10 17:59
對於只玩過一兩隻wii 摸擬器遊戲嘅人,就以為係絕大部份遊戲都玩到,都沒實際去玩過的重點games,我都沒話可說。
作者: gdh 時間: 2021-3-14 14:40
正常嘅emu, 有keyboard/mouse mapping, 冇牙

貓屎定位

鍵盤打功夫


