作者: otibby 時間: 2020-7-21 16:49 標題: linux+arm 能否幫大陸減少對美國依賴?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: otibby 時間: 2020-7-21 16:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samiux 時間: 2020-7-21 17:42
大陸+via+中芯真係幾乎自主
不過好明白美帝會加d 新instruct ion set
乜mmx2020 又強迫ms/大公司用
等你via ...
otibby 發表於 2020-7-21 16:49
[+] 海南首台国产计算机「天玥」下线
- http://www.takungpao.com.hk/news/232108/2020/0720/477160.html
[+] 便携式计算机-天玥TR4172
- http://www.loongson.cn/business/ ... ben/201904/769.html
[+] 海南首台国产计算机 “天玥”成功下线
- https://www.ithome.com/0/498/641.htm
请不要不切实际地要求在效能上很出色和价格很相宜等,给些时间,罗马不是一日建成的。
作者: harryytm 時間: 2020-7-21 17:42
ARM 架構屬於英國公司
中國會唔會比人禁用埋 ARM 你自已諗
作者: otibby 時間: 2020-7-21 17:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: otibby 時間: 2020-7-21 17:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samiux 時間: 2020-7-21 18:02
我列出的是其软硬方案了!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: otibby 時間: 2020-7-21 19:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: otibby 時間: 2020-7-21 19:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samiux 時間: 2020-7-21 20:28
你正在挑机?!这里是 Linux 玩家!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: otibby 時間: 2020-7-21 20:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faiwaic 時間: 2020-7-21 21:35
如果唔用外國, 咁中國用咩寫個 OS 出黎?

作者: chue 時間: 2020-7-21 22:44
對唔住,ARM 係美國野
作者: otibby 時間: 2020-7-21 22:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fung_peace 時間: 2020-7-22 11:45
Linux本身功能算齊全,開源
(當然WPS Office可能唔夠M$的全面,
但足夠一般使用,一般文員唔需要用好進階功能掛?)
只要國家有硬體,
上下一心,根本唔需要依賴出面
作者: otibby 時間: 2020-7-22 12:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KZ4977 時間: 2020-7-22 13:03
回復 fung_peace
如果人民唔係國家主人
個國家人民無份
鬼同你上下一心...
via HKEPC Reader for And ...
otibby 發表於 2020-7-22 12:55 PM
啱呀,今次你講得好好呀
所以我話知長江暴雨成災啦,你的國不是我的國
作者: chue 時間: 2020-7-22 13:20
哈又真係幾啱聽
作者: kirafung 時間: 2020-7-22 14:13
學到野
作者: kofz 時間: 2020-7-22 15:48
不過個中國 arm ceo炒不了
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: otibby 時間: 2020-7-22 16:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wiz123 時間: 2020-7-22 16:21
本帖最後由 wiz123 於 2020-7-22 16:22 編輯
好明顯呢到個個都係外國教育下的產物,重係用外國人心態去想
都話明共產, 點會重跟外國人限住有乜用得有乜唔用得
作者: otibby 時間: 2020-7-22 16:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dinosw 時間: 2020-7-22 17:09
A76 and A77 are designed by ARM Austin Center. And A78 will be too
回覆 21# otibby
作者: chue 時間: 2020-7-22 21:43
回復 wiz123
其實 x86 vm x86 = virtualization
arm vm x86 = emulation.
我其實想討論emulation.
gods ...
otibby 發表於 2020-7-22 16:27
早D講清楚啦
[youtube]i0XImOEgVts[/youtube]
作者: ckmakit 時間: 2020-7-23 10:19
唔一定要arm 或者x86
仲有risc v...
作者: bam1a 時間: 2020-7-23 10:35
RISC-V 有潛力但未成氣候
佢哋最成熟應該係龍芯買斷咗嘅MIPS
而ARM都係得華爲旗下嘅hisilicon用緊ARMv8,但GPU除咗用ARM方案就係要向imagination拎授權做GPU,但係英國公司,宜家交惡情況下好大機會截糊,唔通搵台灣VIA嘅S3?
基本上SoC除咗死hold龍芯或者A76之外,或這又做以前個套無授權逆向工程以外,基本無望,尤其GPU嗰面佢哋啲大外宣完全冇執着過都好明顯見到佢哋冇諗過自製
都已經唔計佢哋個fab進度喺斷曬供應鏈嘅情況下可以點樣追返一個世代嘅製程,人地就嚟落到5nm嘅時候佢仲係最盡14nm
OS方面,睇怕自閉再暗中偷用兼偷食其他開源distro嘅資源而唔會好似大外宣咁講重新打造重新製造生態圈,好大機會食.deb檔案,然後學android咁將所有機底野掩蓋曬,宣傳上再扮自煮燃發巧叻叻
作者: otibby 時間: 2020-7-23 11:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: otibby 時間: 2020-7-23 11:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: otibby 時間: 2020-7-23 11:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: otibby 時間: 2020-7-23 11:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samiux 時間: 2020-7-23 12:26
其实除了电脑处理器的设计和生产的国家或地方外,其他的国家或地方都是没有能力设计或生产电脑处理器的,或者没有必要自己投资在这方面,直接购买使用就可以了。
如果不是有国家或地方被别人制裁的话,基本上在这个生态圈下是不成问题的。但是有些国家因为在某种政治或经济的原因下而制裁别的国家或地方,所以问题就出现了。
但是要开发处理器是需要投资技术、人才、金钱和时间。我国在技术、资金和人才上是应该没有多大的问题的,现在只是在时间上;我国要在非常短的时间内完成这个开发或是有一些难度,但是十年八载是少不了的。而且开发出来的处理器必须要与现在流行的作业系统兼容的。
大部分的开源软体都是容许其他人更改、改进和加强而不会侵犯其开源版权的。所以更改开源的 Linux 并将其再发行或售卖是没有问题的。其他行外人、闭源使用者或开发者或者不太明白或了解这点。
最后,我对祖国的技术和人才绝对有信心!「自主自控」是我国在技术上的未来指标!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: otibby 時間: 2020-7-23 13:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samiux 時間: 2020-7-23 14:10
乜你讲到咁肉酸㗎!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

