作者: chue 時間: 2020-4-16 09:04 標題: 見 REACTOS 新版都係百幾 MB ZIZE
本帖最後由 chue 於 2020-4-16 09:55 編輯
就裝入 EEEPC 2G SURF 觀察成效,預冇中文
可惜 EEEPC 同另一部 ACER NETBOOK 都裝唔到,手頭上暫冇其他空出 PC 可裝,部 EEEPC 應正式退休因為冇野可用
作者: KinChungE 時間: 2020-4-16 12:31
純綷個人意見
裝個XP / 裝個Linux + WINE都好過ReactOS
作者: fa0005200 時間: 2020-4-23 08:26
回覆 1# chue
師兄用碟裝OS定係用USB?
如果用USB,求流程。昨晚搞左四小時用盡一堆tools都boot到黑屏
Rufus整完syslinux boot又無曬reactOS既file。
作者: chue 時間: 2020-4-23 23:26
本帖最後由 chue 於 2020-4-23 23:28 編輯
都係用 RUFUS,我上網見人都係用 RUFUS
REACTOS 我都係失敗左,部 NETBOOK 重新裝返 DEBIAN
