標題: [操作疑難] 果然 KDECONNECT 打中文係睇手機而定 [打印本頁]
作者: chue 時間: 2020-2-21 20:20 標題: 果然 KDECONNECT 打中文係睇手機而定
A 手機可能可以直接以 KDECONNECT 打中文,B手機可能又唔得,而且唔係睇手機規格好就一定可以,我試左多部,以 $400 果部 ULEFONE V92 最 FIT,一定令好多手機玩家搲爆頭都唔明點解
作者: chue 時間: 2020-2-21 20:29
不過剛安裝手寫輸入就未能成劲,不管手寫定另外附加既語音
作者: chue 時間: 2020-2-21 20:54
LG G3 手機裝埋 KDE CONNECT 後連同紅外線遙控 APP 相信已激變真全能 REMOTE 了,雖然支援輸入法不多,但一個倉頡夠用了.未來下一步會試 7寸板裝假如有既虛擬 PC KEYBOARD 玩新裝 Wolfendoom Blade of Agony 睇可唔可行,不過塊7寸板效能偏低,ONLY RUN KDECONECT 未知會否 LAG
