作者: chimp 時間: 2020-2-4 16:41 標題: Linux source,miracast去電視
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue 時間: 2020-2-5 00:18
LINUX 接 HDMI 出電視
作者: kingofpower 時間: 2020-2-8 13:33
本帖最後由 kingofpower 於 2020-2-8 13:43 編輯
有自唔在攞苦來辛
windows上 chrome/edge/youtube miracast全部都得
Airflow "cast to TV" hevc硬解 4k HDR, 外掛字幕(srt, ass, ssa)/多聲軌全無問題
而家是享樂, 不是搞革命
VLC改9萬年都出不到字幕, 仲疾到阿媽都唔認得, Linux得1.6%用家揾阿水去開發software咩???
作者: Okt04175 時間: 2020-2-8 13:49
本帖最後由 Okt04175 於 2020-2-8 15:49 編輯
Linux做到Miracast,呢度有參考。
發送
< benzea/gnome-network-displays >
https://blogs.gnome.org/benzea/2019/01/30/gnome-screencast/
而家VLC揀返好Render器就好順。
接收
<Wireless Display Software For Linux OS (WDS)>
https://github.com/intel/wds
作者: kingofpower 時間: 2020-2-8 14:05
本帖最後由 kingofpower 於 2020-2-8 14:07 編輯
你到底明唔明㗎?? windows software 可以100個software裡面只用得o個一個
windows 裡 miracast video player 夠大把la, 只有一兩個得
Linux 点玩 千中一 / 萬中一 呀???
死淨把口有乜用 ??? 得就得, 唔得就唔得
作者: Okt04175 時間: 2020-2-8 15:17
本帖最後由 Okt04175 於 2020-2-8 15:36 編輯
你到底明唔明㗎?? windows software 可以100個software裡面只用得o個一個
windows 裡 miracast video pl ...
kingofpower 發表於 2020-2-8 14:05
你根本唔係了解Linux世界嘅人,工具係貴精不貴多有一款做到想做嘅野就夠,Windows係大把選擇但係亦大把換嗰名同殼實質都一樣唔好使嘅野喺度,好似識Bob去交錯處理影片嘅Software數埋5隻都冇,反而唔識去交錯處理影片嘅Software仲多過超市咁多。
咁多唔等使嘅野喺度只會阻著晒人哋搵實用嘅野,成堆兒戲到應有功能都未有齊嘅Software仲要霸著搜尋引擎結果頁面頭幾版阻著晒。
作者: freedombuyer 時間: 2020-2-8 18:59
你到底明唔明㗎?? windows software 可以100個software裡面只用得o個一個
windows 裡 miracast video pl ...
kingofpower 發表於 2020-2-8 14:05
建議你都係返去玩窗啦,根本就唔明白自由自主的可貴。linux世界班狂人可以創造無限可能,又可以證明自己實力,又可與他人分享成果,嗰種滿足感係玩窗玩唔到的,唔多夠硬的那間公司一定要你硬食你唔需要的東西。你滿足於此的話,去玩窗,不要向玩linux的人潑冷水。十億人玩窗都仍會有至少一二千萬人玩linux。自由之火不熄。
作者: KinChungE 時間: 2020-2-8 20:37
你到底明唔明㗎?? windows software 可以100個software裡面只用得o個一個
windows 裡 miracast video pl ...
kingofpower 發表於 2020-2-8 14:05
Windows 10內置已經有Miracast功能添
作者: bbsen 時間: 2020-2-8 23:09
回覆 1# chimp
買個chromecast就得啦。
再唔係有d wireless HDMI嘅東西, 但好嘅應該貴chromecast好多倍。
唔知邊隻support linux。 自己可以研究吓。
作者: freedombuyer 時間: 2020-2-8 23:29
參考以下
https://support.google.com/chrom ... 4_iGFCdPaqtk/?hl=en
作者: kingofpower 時間: 2020-2-9 17:42
本帖最後由 kingofpower 於 2020-2-9 18:06 編輯
不自由是那個PK爛果, 視窗基本上你巳可以為所欲為, 我30年來未付出過一毫子軟件錢
作為一個玩家, 我覺得我的權限已經夠晒大
用wine去行 windows軟件才是可笑中的可笑, Linux 那麽無敵竟然走去偷人的windows software, 連windows的directX也去偷!!!!!
咁自乜野由 ?????
與其都是偷, 不如行番windows好過, 自己攞苦來辛
Windows 30年來的成功就是佢從來冇屈過retail users, 我敢講99% retail users 也是free的, 相比於那又臭又爛的果, 秒秒鐘都當你是水魚
作者: chue 時間: 2020-2-9 18:04
好快就要比架啦
作者: kingofpower 時間: 2020-2-9 18:08
本帖最後由 kingofpower 於 2020-2-9 18:27 編輯
有 office365 又唔見cut左 office 2019
不要成日有妄想症la
30年la, 乜都夠了, 30年來不停話佢要收錢, 点知30年來一代易crack過一代
你們的妄想症都要有個期限 !!!!!!
30年來, Retail users 從來冇一個人怨過 msft 掠水
自己做埋d連軟件錢都比唔起的夕陽行業就快快轉行
不是軟件貴, 是夕陽行業仙都唔仙
作者: kingofpower 時間: 2020-2-9 20:42
本帖最後由 kingofpower 於 2020-2-9 20:43 編輯
如果三十幾年前唔係msft令到爛果破產, 你地今日玩下手仲用緊纸筆
一部爛果电腦貴過部私家車, 点普及呀???
我30多年來也非常多謝 msft
作者: freedombuyer 時間: 2020-2-9 21:20
綿羊當然唔會認為羊毛被剪有什麼不好,只要在羊圈中有得食有得瞓就足夠了,除了久不久被牧羊犬吠幾聲嚇到心驚膽顫之外,最多不過是一年半載被捉住㩒住夾硬剪光豬唔係咁舒服,大致上都唔會有血出,三十幾年都係咁過。真係要多謝牧羊人起呢個羊圈,無收過羊羊一毫子。
情景何其相似!安裝-->中毒-->重裝-->更新出錯死機-->重裝-->中毒-->重裝-->改版更新安裝-->中毒-->重裝-->更新出錯死機-->重裝-->中毒-->重裝-->改版更新安裝-->無限循環。。。三十幾年係咁,都夠啦!係時候改變了。
作者: kingofpower 時間: 2020-2-9 21:32
本帖最後由 kingofpower 於 2020-2-9 21:34 編輯
Win10 我 update了三年幾都未死過一次
中毒走去賴人, 呢d才是無恥中的無恥
白痴才會重裝, 9萬幾隻system restore軟件, 上完毒站有乜事...疴完尿就restore好
我個OS連換底板/U/ram/display card都不用重裝
作者: kingofpower 時間: 2020-2-9 22:06
本帖最後由 kingofpower 於 2020-2-9 22:09 編輯
d software 好多nightly版都好多bug架la
internet browser d dev/canary版 夠大把 bug
你地咪鬼用lor, 揾d十年都唔update既野最啱你地
canary , dev, beta, stable 有乜問題
作者: Okt04175 時間: 2020-2-9 22:08
有 office365 又唔見cut左 office 2019
不要成日有妄想症la
30年la, 乜都夠了, 30年來不停話佢要收錢, ...
kingofpower 發表於 2020-2-9 18:08
我係你就唔會大大聲講自己用開Crack版程式咁丟架。
我真金白銀買咗程式嘅使用授權之後喺邊個平台使用都係我嘅權益,Wine啲程式碼完全靠開發Team自己寫根本唔會跟M$套法,電腦程式嘅世界要做同一個行為可以好多種程式碼寫寫法,喺Linux行自己買/真正免費嘅Windows程式就係合法使用,反而你Crack咗收費嘅Windows版程式嚟用無論喺乜野OS度用你嘅行為都係偷。
你唔代表所有買Windows用嘅人,我係出錢買嘅我都有不滿,冇一個客怨過只係你自己覺得。
M$就係畀好似你咁嘅質素嘅印度幫搞到嗰朵臭過以前咁多。
作者: Okt04175 時間: 2020-2-9 22:13
d software 好多nightly版都好多bug架la
internet browser d dev/canary版 夠大把 bug
你地咪鬼用lor, 揾 ...
kingofpower 發表於 2020-2-9 22:06
M$攞Bata版質素野當正式版交貨畀用Home版同Pro版嘅客就好有問題。
作者: kingofpower 時間: 2020-2-9 22:13
本帖最後由 kingofpower 於 2020-2-9 22:22 編輯
retail users 99.9999999999% 係咁架la
窮㦓公司早早摺左佢算吧
最重要是有些賺大錢的公司養住佢......等retail users 生生世世都free use, 窮燃公司早死早著
bill gates 都講過 retail market根本冇錢收
作者: Okt04175 時間: 2020-2-9 22:20
本帖最後由 Okt04175 於 2020-2-9 22:43 編輯
好似你咁嘅態度做生意,真係咩生意交畀你經營都會做臭招牌。
老子號嗰朵搞得越臭趕客趕得越有效。
作者: kingofpower 時間: 2020-2-9 22:30
Corporate market 養 Retail market 有乜問題 ???
今時今日好多野都咁, 係股票市場呃水魚, 但在零售市場蝕大本岀售
作者: freedombuyer 時間: 2020-2-9 23:35
下下都restore的人都係傻仔,得罪人多都係咁話,鬼叫你用軟軟
哋唔夠硬嗰間公司出品咩。我部十幾年前的手提裝咗我自己調好的Ubuntu1.04之後,都未重裝過未出過問題,廉頗雖老,仍可飯飽。新機買返嚟唔夠一年,就被窗10的更新玩死咗隻harddisk。真係多謝正版窗10
作者: kingofpower 時間: 2020-2-10 00:02
本帖最後由 kingofpower 於 2020-2-10 00:08 編輯
你咪嚇死我la, 十幾年前的垃圾你重用緊
電子野速度提升之快, 3-4年巳變成垃圾
d廢柴公司仙都唔仙, 折墮到要d員工用d十幾年前既电子產品, 我都唔知講乜好???
人地揾到食的鐵用一年半載就掉
作者: freedombuyer 時間: 2020-2-10 00:45
地球多幾個你呢種人,人類咪快啲滅亡囉,舊機無壞點解唔用得?!老實講,打下文字檔,睇下相,聽下音樂,睇下dvd點解唔得?!以上工作,畀部快到識飛嘅電腦過你做,都只係浪費地球資源,製造更多垃圾。根本現在的民用電腦效能過剩,所以微軟等公司先會不斷換代更新逼你班人換機。美軍戰機部電腦都只係用緊廿幾年前的級數cpu咋,唔通你話美軍啲戰機係垃圾?電腦唔係淨用嚟打機睇4k嘅,打機用xbox,ps啦,睇4k用電視啦電腦屏幕咁細,HD同4k你都未必睇得出分別啦。有錢唔係靠電子產品嚟演嘢嘅,電腦只係工具,在合適的人手上可以有唔同的用途。睇你都係適合做綿羊,快去玩窗,linux的世界唔適合閣下,會好容易嚇死的,十分危險!

