標題: [操作疑難] Elementary OS 5.1 裝倉頡問題。 [打印本頁]
作者: kaworu2456 時間: 2019-12-19 18:36 標題: Elementary OS 5.1 裝倉頡問題。
試下跟機ibus同埋fcitx都打唔到中文
只有gcin可以打到,但係又設定唔到(想CUT剩倉頡,不過設定完無SAVE到)
有無CHING可以幫到手?

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |