作者: chue 時間: 2019-10-25 20:05 標題: 有冇人有 CLONE LINUX 既經驗?
想先 CLONE 下個 LINUX MINT 佢再裝第D 先了解一下第D 係咪易攪D 個 AMD GPU DRIVER
作者: bongbong3481 時間: 2019-10-25 20:22
先gpart 縮細disk, 再用 DD
作者: wiz123 時間: 2019-10-25 21:13
每次裝完機第一步一定係CLONE個IMAGE出黎先
首先係整支救機手指dd if=systemrescuecd-6.x.x.iso of=USB手指,
fsarchiver -z1 savefs /mnt/p1/image.fsa /dev/nvme0n1p1
fsarchiver restfs /mnt/p1/image.fsa id=0,dest=/dev/nvme0n1p1
如果restore完BOOT唔起, 有可能要用原本果支裝機手指入rescue mode,
CHROOT --root-directory=/mnt/sysimage 之後grub2-install /dev/nvme0n1
作者: chue 時間: 2019-10-25 21:58
本帖最後由 chue 於 2019-10-25 23:53 編輯
OK,稍後照做,不過就唔駛每次都咁誇張,主要係已經裝左野既話 CLONE 左佢萬一之後想用返都唔駛由頭裝過啫,不過見 INTEL 本身裝左 OPENGL 後個 3D 效果都唔話太差,試開 LEGEND OF KEEPERS:PROLOGUE 時見火炎紋理,相信至少已符基本要求,可以暫時有佢,當然之後最好就係解決佢
作者: chue 時間: 2019-10-25 22:05
隻 GAME 未玩,今晚睇李斯特城為主,同埋都想先睇下教學,好似幾複雜下
https://store.steampowered.com/a ... f_Keepers_Prologue/
