作者: bbsen 時間: 2019-1-14 19:52 標題: linux replace win 10問題 (Closed)
本帖最後由 bbsen 於 2019-1-14 19:57 編輯
Driver問題可能都, 都係放棄依個念頭.....
有部laptop想咁試,但本人對linux無咩認識。
平時win10主要係用chrome, microsoft office, vlc, PDF為主, 好間唔中先會photoshop...
我見linux好多vlc等嘅apps可以download, 但係office呢?
Driver又係一個問題。
請指教一下。
作者: TH30 時間: 2019-1-14 20:00
libreoffice 是很好用的文書軟件
功能不比MSOffice遜色
作者: bongbong3481 時間: 2019-1-14 20:26
回覆 1# bbsen
如果office 文件是同人交流,只能用ms office, 可以用vm 起個window; 我用vm 行winxp+office 2007,都好順 (我部機4G RAM)
作者: super_hkg 時間: 2019-1-14 20:56
用隻ubuntu 手指boot 入OS 試玩左先,冇問題先開始裝
作者: bbsen 時間: 2019-1-14 21:58
回覆 4# super_hkg
回覆 3# bongbong3481
回覆 2# TH30
謝謝3位, 會再研究吓
作者: chue 時間: 2019-1-15 00:09
本帖最後由 chue 於 2019-1-15 00:10 編輯
唔駛放棄.有 PLAYONLINUX 打救你,反而 WIN10 我驚會 UP 死部腦多過 LINUX 點開D 自閉 OFFICE 格式.因為根本唔駛擔心開唔到,就算走位都叫睇到文件講咩
作者: chue 時間: 2019-1-15 21:57
OPENSUSE 可能係最佳方案,比 DEEPIN 更切合需要,但呢度我要先 VM 試左先,或有可能直頭用佢取代我而家打字呢個 WIN10
作者: chue 時間: 2019-1-15 23:28
本帖最後由 chue 於 2019-1-15 23:30 編輯
新版比上一安裝版彭脹左唔少,默認 BTRFS,但似乎開發者未 READY 好工具方便D安裝,同埋安裝時 DESKTOP 可選 GNOME
作者: chue 時間: 2019-1-16 00:03
本帖最後由 chue 於 2019-1-16 00:34 編輯
可能有D地方做錯左,無法 LOGIN,本身選自動 LOGIN,一見唔得就心諗可能手動都入唔返,而家改 VMWARE PLAYER 試裝,可能因為 VIRTUALBOX 安裝果時出現停擺因而遺失 USER PROFILE
VMWARE PLAYER 要先裝 TOOLS,比較麻煩D,同埋似乎兼容度冇人講咁好
作者: chue 時間: 2019-1-16 03:27
裝好 OPENSUSE 新版 VM 後發覺佢要安裝 LINUX 套件已經算幾直觀,咁當然由於佢唔係 DEBIAN 底,暫時只能以 PLAYONLINUX 黎運行 WIN32 軟件,64 BIT 果D 相信要遲D 先有高人拆解到,至於 ANBOX 則裝左其中一個版本而無法運行,希望未來能改進兼容度,因為佢優點好明顯係衰兼容,會先觀察一陣先決定要唔要再試另一件,長遠目標係取代 WIN10,短期就依然多試,暫時最好係深度,不過可惜衰 DNA 係強國,唔係既話真係大力推介,現只會提出係有呢個選擇,唔會大力推
作者: chue 時間: 2019-1-16 22:32
裝 ANBOX 連返失敗係可惜,但發現 FEDORA 似有官方版本,心諗不如做多個 FEDORA VM 試試看
作者: chue 時間: 2019-1-17 01:01
個 FEDORA 好難 VM,最後要 NETINST 先成功安裝,由於已經深夜一點鐘,今晚就到此為止,聽日先研究,主要睇兼容度夠唔夠全面
如之後正式安裝的話或者會選用 GOOGLE AC 作為網上賬戶
[attach]2105410[/attach]
作者: chue 時間: 2019-1-17 01:29
預載已見 PLAYONLINUX 同一堆 WINE,?OR 我"軟體"度裝果時進度 0% 但其實已裝左,顯然唔係最重要,重要係佢 WORK
作者: chue 時間: 2019-1-17 01:44
睇黎都係唔得,稍後再搵件試,下一件可能係 XUBUNTU 或 ZORIN 一類 DEBIAN
作者: chue 時間: 2019-1-17 10:08
回覆 3# bongbong3481
我今日打開早前裝既 LUBUNTU 18.04 VM,發現佢已內建 CROSSOVER,仲發覺原來佢兼容至少佢話可以去到 WIN10,不如得閒先VM試裝一次啦,睇啱唔啱駛都好既,咁既然有呢個發現又想搵個 LINUX 發行版取代 WIN10,我會認真再裝多個 VM 以確定係佢本來有定係我無意中裝左,之後再檢視其他發行版睇有冇例如 XUBUNTU,UBUNTU MATE 等,咁當然你果個 14.04 就一定冇啦,CROSSOVER 係近年新玩意,你個版本 5年前啦,想玩無可避免要升,唔理真內建 OR 自己裝,睇佢支援 64BIT 就見到唔係你個 32BIT 食到
[attach]2105431[/attach]
作者: chue 時間: 2019-1-17 11:38
原來係我記錯左,早排已透過 DEB 安裝,唔係內建
[attach]2105442[/attach]
作者: daemongmong 時間: 2019-1-17 13:58
wine既佔用資源大,既不穩定。
via HKEPC Reader for Android
作者: bongbong3481 時間: 2019-1-17 22:50
回覆 15# chue
其實可以用vm 裝黎玩下,玩到咁上下dd整番個iso 出黎,放入實體,可以諗諗
作者: chue 時間: 2019-1-17 23:30
本帖最後由 chue 於 2019-1-17 23:33 編輯
ZORIN 個桌面唔錯,而且已內建 WINE,可以裝 XP 軟件,但如想 WIN10 就暫時現階段唔可以,所以可以不妨安裝 CROSSOVER 試下 WORK 唔 WORK
[attach]2105521[/attach]
作者: chue 時間: 2019-1-17 23:32
可以咩?但咁整 ISO 可能過唔到 UEFI,有冇教學教 VDI TO ISO WITH UEFI?
作者: chue 時間: 2019-1-17 23:37
內建簡單防火牆,簡單到傻瓜式
[attach]2105523[/attach]
作者: chue 時間: 2019-1-18 01:28
裝埋 ANBOX,但發覺同 DEEPIN 果件運行 ANDROID 有分別,果件 ARCHON 唔需要先進入模擬器,呢個要,又有得研究,主要希望做到同 DEEPIN 差唔多兼容效果,因為 DEEPIN 係強國野,始終難令人安心使用
[attach]2105540[/attach]
作者: bongbong3481 時間: 2019-1-18 07:41
本帖最後由 bongbong3481 於 2019-1-18 08:08 編輯
Uefi 環境未試過,我試過將實體ubuntu用 dd 整iso,係 vm 再用dd 還原在vm 入邊的partition, 可以boot。 調轉,vm 入邊的ubuntu 用dd 整的iso , 再dd 還原去實體harddisk 都得(vdi 轉iso 吾識,我只用dd 整iso)。 其實可以搵支手指試,將ubuntu 安裝系手指(吾系裝機果重種,真是將系統放入手指),然後用dd 將手指整iso, 放入vm 試。 再將vm 系統dd 整的iso, 還原去手指,要將手指整成可boot 機,但我未試過,因為我用hard disk 試。
當時因為手指沒咩位,吾識點用vm 讀取手指,我用google drive作臨時介面,因為網速快
從理論上,只要kernel 認到體件,就boot 到,我之前換主機,都是將舊harddisk 換入新機,個ubuntu 直入,吾似window 咁重裝,好方便。你講的vdi轉iso,我覺得可能得,但未試過,感覺成功率未必比用dd 整ido 高。
(Vm 去實體,實體去vm, 原理等於換主機,kernel認到硬件就boot 到)
作者: KinChungE 時間: 2019-1-18 09:47
唔使諗
windows一定要boot drive writable先肯boot, 否則BSOD
Windows PE都要load image入ram, create ram disk先做到野
作者: bongbong3481 時間: 2019-1-18 12:19
唔使諗
windows一定要boot drive writable先肯boot, 否則BSOD
Windows PE都要load image入ram, create ra ...
KinChungE 發表於 2019-1-18 09:47
Linux 成功率比較高,widow 未試過得
作者: KinChungE 時間: 2019-1-18 12:29
linux係本身可以用read only方式boot機
好多router都係咁做, firmware partition read only
最多某D directory要write野既就mount ramdisk
windows唔得
作者: sparrow 時間: 2019-1-18 13:33
回覆 1# bbsen
你用開的嘢linux 全部有替代品, 甚至係原生的.
offce 有libre office, wps office, free office幾個選擇, 唔係重度使用或100%相容ms office, 基本上無問題.
chrome, vlc 好耐已經有linux版本, pdf viewer大把選擇, photoshop可以用gimp. 其他軟件更多選擇.
推薦ubuntu mate, ubuntu 對硬件支援應該最好, mate介面類似ms windows, 裝完大部份常用軟件已經有齊.
你可以整隻usb live手指試試先, 直接用隻手指boot機, 喺手指裡面行ubuntu, 唔會郁到你原本的OS, 2GB應該夠做. 咁樣可以試到你部laptop有無driver問題, 又可試下操作.如果唔係最新的laptop, 基本上無咩問題.
作者: bbsen 時間: 2019-1-18 14:09
回覆 27# sparrow
感謝回答!
drivers係最大問題
作者: daemongmong 時間: 2019-1-18 15:05
回覆 bbsen
你用開的嘢linux 全部有替代品, 甚至係原生的.
offce 有libre office, wps office, free of ...
sparrow 發表於 2019-1-18 13:33
如果郵箱是Office 365,最好用Outlook,雖然其他客戶端可接收Office 365 email,但始終功能受限和必須要採用imap4或pop3。
via HKEPC Reader for Android
作者: sparrow 時間: 2019-1-18 16:04
回覆 29# daemongmong
原來仲有D咁的嘢?
作者: bbsen 時間: 2019-1-18 16:15
本帖最後由 bbsen 於 2019-1-18 17:37 編輯
回覆 27# sparrow
公司兩部新嘅入門laptop用,睇吓用linux效能會有咩幫助咁。
有外國用家測試過主流嘅linux distros, 話對效能同用電量無咩實際嘅提升。driver ok只係個touch pad最麻煩。
佢話Cloudready ok,依個OS係有advanced touchpad implementation, 同埋可以run linux apps.
Google冇用windows manager, 取而代之係用佢自己嘅Freon, 所以scrolling都會smooth d同準d。
同你講嘅一樣 , 可以先用USB版test吓先再落實。
thx
作者: rmhc 時間: 2019-1-21 01:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue 時間: 2019-1-21 21:29
本帖最後由 chue 於 2019-1-21 21:35 編輯
備忘成功解決開 CHROMIUM 要求入 KEYRING 既問題,因為唔排除就係實機裝 ZORIN
https://zoringroup.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=7321
sudo apt-get --purge remove gnome-keyring
之後仲要 REBOOT 先生效
作者: bbsen 時間: 2019-2-1 12:54
本帖最後由 bbsen 於 2019-2-1 16:08 編輯
回覆 27# sparrow
裝咗18.10.
個intel 3165 WIFI 遇到win 10 某d drivers嘅問題,就係用咗一陣就會自己斷線, 然後話個adapter not found, 要reboot先得。
去https://wireless.wiki.kernel.org/en/users/Drivers/iwlwifi 搵到個driver,
未知係唔係裝完就ok, 因為裝個driver原來幾複雜咁,新手有點困難, 依個只係copy咗d files去home一個folder到。
UPDATE: 重新安裝一次normal, update完, 都係斷線。 同埋suspended咗開唔返機
作者: sparrow 時間: 2019-2-5 21:14
回覆 34# bbsen
係數年前都撞到同你一樣問題,usb wifi手指不穩定,最後都係你條link個web site找到driver裝咗解決,然後下一個ubuntu版本包埋個driver,就唔使自己搞。
裝個過程已經唔係好記得,要落command,跟住個driver readme file做。你個CASE,我懷疑係未load 個driver,裝完有無reboot? 搵到條link你參考下:
https://askubuntu.com/questions/990363/how-to-load-iwlwifi-driver
suspend問題會唔會同windows 裡面的電源設定fast reboot有關? 未用過18.10,唔係好了解。
sorry,幫唔到咩手。
作者: chue 時間: 2019-2-5 22:50
我部 WIN10 筆電已進入彌留狀態,已盡人事 EPC 故障區開 TOPIC 問個爛 WIN10 仲有冇得救,因為有D 軟件係有用野黎,用黎做野既,雖非不能替代,唯仍想用返
作者: bbsen 時間: 2019-2-6 02:49
回覆 35# sparrow
thx, 但有d複雜,都係得閒先再試。。。
兩部機而家重新用 media creation 個app裝返win 10最新版比update舊版順d, 用少成10GB SSD,tweak完services.msc, regedit, msconfig同什麼policy 果度disable一大渣嘢之後其實唔係咁差。
作者: sparrow 時間: 2019-2-6 23:02
本帖最後由 sparrow 於 2019-2-6 23:05 編輯
我舊機4G RAM+HDD,覺得用WIN10比WIN7順,當時係1709版,又唔覺得WIN10太差,不過無深入去用,只作SPARE,有新版都係重裝,所以無版友update咁大怨氣。
來緊7/2有個ubuntu 18.04.2,係18.04版本類似windows service pack咁嘅point release, 會update kernel, bug fix, 更新硬件支援等等,師兄可以留意下:
https://wiki.ubuntu.com/BionicBe ... angeSummary/18.04.2
有時間可試埋red hat 系嘅fedora,更新都好快,有red hat喺後面,硬件支援應該好好,一樣有MATE介面,叫Fedora mate-compiz spin:
https://spins.fedoraproject.org/en/
作者: bbsen 時間: 2019-2-6 23:09
回覆 38# sparrow
感謝師兄你嘅指點!我得閒用USB版試試先。
作者: chue 時間: 2019-2-12 18:12
正嘗試打開 OPENSUSE 個 VM 做呢個 CROSSOVER 安裝 STEP BY STEP,不過未必 WORK,但如 WORK,就可以試下唔裝深度改裝佢
https://www.codeweavers.com/support/wiki/linux/faq/OpenSUSE
作者: chue 時間: 2019-2-12 18:51
安裝失敗,因為出現:
[attach]2109840[/attach]
作者: chue 時間: 2019-2-12 23:11
睇黎暫時都只能裝深度,直到 PLAYONLINUX 新版有突破進展為止
作者: chue 時間: 2019-2-12 23:15
未來主攻 WINE 4.0 睇有咩加強左
https://www.techspot.com/downloads/4638-wine.html
作者: chue 時間: 2019-2-12 23:27
決定相信 WINEHQ,另再加一件 ANDROID 模擬就完成三修,可唔裝深度,避免大家恐懼,本人會每個 DISTRO 都裝,嚴格做各種測試,幫人幫己脫離 WIN10 及時跳船避免做"數碼 TITANIC"沉沒陪葬
作者: gahqm 時間: 2019-2-14 00:10
因為新入手左隻 ssd 所以多左隻 hd 黎裝 linux (ubuntu),話時話我都有五年冇掂過 linux,起初單撈錯左隻 server 版黎裝,就咁睇裝嘅過程我仲以為用緊 slackware
講完以上一大輪,如果係冇用過 linux,安裝時撞正以前問題都幾頭㾗,亦難怪 linux desktop 做極都做唔起,hardware 用新少少都係死罪
作者: chue 時間: 2019-2-14 01:17
係D廠有D笨,或者講白D,就係懶,再唔長進就比 ARM 同手機陣營取代架啦
作者: chue 時間: 2019-2-23 23:14
剛試深氷個 CROSSOVER 其實要配合 STORE 運作先夾,獨立運作較易出錯,亦因如此,所以暫時認為無需強求要裝埋,順其自然就可,即裝到就裝裝唔到由得佢算
下一個,真係到 WINE不過要先爬文點裝新版
作者: chue 時間: 2019-2-23 23:17
即 CROSSOVER 暫且打住,待有空研究後再了解一下點做先裝到某 CHING 介紹隻 GAME
作者: bongbong3481 時間: 2019-2-23 23:28
回覆 45# gahqm
我覺得用linux ,最好都係唔好用最新型的硬件,怕沒driver, 我買底板通常都係買intel chip 果d all in one 底板,唔晒額外driver
作者: chue 時間: 2019-2-24 00:05
呢度你算係資深,試下玩呢件某 CHING 介紹新 GAME,網上有教學 IF 一時未裝到
https://www.ea.com/zh-tw/games/a ... system-requirements
作者: bongbong3481 時間: 2019-2-24 00:11
我部文書機連佢最低要是都未到,我只玩模擬器game多
作者: Okt04175 時間: 2019-2-24 02:50
本帖最後由 Okt04175 於 2019-2-24 02:57 編輯
Wine 4.2或者會有驚喜,今次佢集中Fix 混合載入32Bit同64Bit嘅Dll問題,64Bit嘅M$ Office野同Chrome應該有啲希望。
https://www.winehq.org/news/2019021501
The Wine development release 4.2 is now available.
What's new in this release:
·Unicode string normalization support.
·Support for ECC cryptographic keys.
·Support for mixing 32/64-bit dlls in the load path.
·Futex-based implementations for more synchronization primitives.
·Various bug fixes.
https://www.winehq.org/news/2019020401
The Wine development release 4.1 is now available.
What's new in this release:
·Support for NT kernel spinlocks.
·Better glyph positioning in DirectWrite.
·More accurate reporting of CPU information.
·Context handle fixes in the IDL compiler.
·Preloader fixes on macOS.
·Various bug fixes.
作者: chue 時間: 2019-2-24 08:08
可能參考左 CROSSOVER 源碼,不過 CROSSOVER 又好似唔係 OPEN SOURCE,但咁都好既,OPEN SOURCE 本身唔應該老奉,應該留條路比人選擇 OPEN 定 CLOSE,咁先可能吸引到商業投資
作者: wiz123 時間: 2019-3-3 21:35
回覆 bbsen
如果office 文件是同人交流,只能用ms office, 可以用vm 起個window; 我用vm 行winxp+off ...
bongbong3481 發表於 2019-1-14 20:26
叫其他人裝libraoffice去開你個FILE咪得
libraoffice有WINDOWS版,
M$OFFICE冇LINUX版,
要自已降級不如叫其他人升級,
重用WINDOWS
作者: bongbong3481 時間: 2019-3-4 09:31
回覆 54# wiz123
如果係win10 <> Linux 之間選,我會選 Linux。 其實win7 都OK的,不過好快沒支持,而且對於新硬件,有可能唔支持。不過點都可,我暫時都繼續用Linux, 如果某一日,買左新機,linux 沒新機driver,咁我只能轉會番去window (但我盡量買D linux 支持的硬件
如果朋友間交流文件,都可以叫人裝 libreoffice, 或者大家用google doc; 公司間文件交流,可能難少少,因為有D公司唔比裝其它軟件,焗住用OFFICE
作者: chue 時間: 2019-3-4 10:27
回覆 wiz123
如果係win10 Linux 之間選,我會選 Linux。 其實win7 都OK的,不過好快沒支持,而且對於 ...
bongbong3481 發表於 2019-3-4 09:31
咁公司部腦又唔係你既,錢又唔駛你比,用得就用咯,唔駛客氣
作者: Kin_2012 時間: 2019-3-4 13:29
回覆 55# bongbong3481
其實公司間好多時出 pdf......
作者: bbsen 時間: 2019-3-6 13:05
本帖最後由 bbsen 於 2019-3-6 13:53 編輯
回覆 55# bongbong3481
我試過5-6個linux版本... 有d機嘅driver係問題,唔係熟手嘅的話會好煩。
講普通laptop要慳電的話window 10 唔差得過佢, ubuntu平均黎講都係用耗d電...
win 10 tweak完之後其實唔算太差, 對於一般用家嚟講,linux唔算特別有好大嘅優勢,舊機spec差就唔同, linux係好嘅選擇。
作者: bongbong3481 時間: 2019-3-6 20:38
如果比較window10, 我相信linux最大優勢係唔會強迫人update。有D版用既RAM好少,我用緊的Lubuntu, boot 完機只用左250M ram (我部機得4G RAM)。
如果比較window 7, linux 可能用到比較多新的CPU或硬件特性USB3.0(win7 好似要裝driver), 另外,linux support 手指做multi partition。
作者: bbsen 時間: 2019-3-6 21:20
回覆 59# bongbong3481
win 7唔再有support,舊機或者spec唔強嘅用佢真係比windows 好。
我自己用嘅PC唔算舊,用win 10都好順, 公司幾部N3450嘅slim laptops用linux好多版本基本上係ok, 只係某一兩件嘢嘅driver唔得, 例如trackpad。最近裝嘅linux mint就係咁。對於我依亭午係太熟linux嘅人係比較麻煩。
win 10 tweak完基本上係可以接受到嘅。同埋linux喺耗電上面好似無咩優勢,所以最後都係stick返喺win 10。
win 10 turn off 咗auto update, 暫時用住先。
作者: chue 時間: 2019-3-8 23:50
沉寂多時既 REACTOS 已發佈 4.0,.睇佢 ISO 都幾細下,應該裝得入 EEEPC 個 2G SSD 度,MAYBE 裝佢先然後才裝 ANTIX 入 8G SD 卡,物盡其用,食得唔好嘥,同埋既然講得 ANTIX,當然唔少得佢大佬 MX LINUX,已下載中,但呢套大件D,ISO 要 1.2G,稍後 VM 試裝再評估

