Board logo

標題: 一人有一個 linux [打印本頁]

作者: chancho    時間: 2018-11-22 11:34     標題: 一人有一個 linux

這裡的師兄真的不得了, 所用的 linux distro 由 distrowatch #1 (manjaro) 到 #95 (oracle, last week, #88 this week), 有無師兄是用 > 100 的 distro ?
作者: chue    時間: 2018-11-22 12:53

OPENINDIANA  算唔算?不過我只係 VM 研究,因為好似冇咩軟件支援,未有意實裝住
作者: chancho    時間: 2018-11-22 16:55

算, 在 distrowatch search opensolaris 有 3 個 os. 這個是最 active.
作者: unixman    時間: 2018-11-22 18:32

今日先v m個netbsd 8.0, 都算係distrowatch list > 100。
作者: toylet    時間: 2018-11-22 20:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chancho    時間: 2018-11-22 20:14

多人用即多 resource.  排名 just for reference.
三大bsd, openbsd 和 freebsd 都在 100 內, 但 netbsd 卻 > 100
作者: chue    時間: 2018-11-22 23:53

請問以前曾經同 WINDOWS 同期打對台既 OS/2 WRAP 同埋 BEOS 後來有冇下文?
作者: lotus123    時間: 2018-11-23 10:48

Windows 3.1 + MS Office,OS/2 WARP 邊有得玩。

同期的 Minix,宜家用部 PC 都有機會 boot 得起   
作者: chue    時間: 2018-11-23 22:00

本帖最後由 chue 於 2018-11-23 22:01 編輯

我正想裝返 D 舊野,你知我仲有部 EEEPC 2G 版,裝近年果D 連 UBUNTU 最少安裝都裝唔落呀陰功,已下載左 OS/2 WARP 4 但只係英文版,想搵中文版但台灣人都搵唔到,有左佢,就可以 EEEPC 重溫一下D 舊 GAME  OLD SCHIOOL 野,或者有D野有意想不到幫到小小忙(工作上)也說不定
作者: mlyu    時間: 2018-11-24 11:36

我正想裝返 D 舊野,你知我仲有部 EEEPC 2G 版,裝近年果D 連 UBUNTU 最少安裝都裝唔落呀陰功,已下載左 OS/2  ...
chue 發表於 2018-11-23 22:00



    OS/2 而家仲有 ecomstation 同 arca 5.0, 未玩過
作者: chue    時間: 2018-11-26 00:03

本帖最後由 chue 於 2018-11-26 00:06 編輯

MINIIX 應該係救星 FOR EEEPC 2G SURF

不過佢話 does not support USB,唔知係指剩唔 SUPPORT USB 手指,定連 USB CD ROM 都唔得呢?
作者: god_md5    時間: 2018-11-27 20:11

beos 今年仲有出新版,上次四年前了..今次好像真係用到??
https://www.linux.com/learn/2018/10/beos-or-not-beos-haiku
反以想試玩window clone "ReactOS"
作者: unixman    時間: 2018-11-28 03:04

有無諗過一人有一個open source hardware and software, open source hardware MCUs有HiFive, SiFive及RISC-V蜂鳥E203。Open source software: BSD, linux, Minix等等。

RISC-V蜂鳥E203
https://blog.csdn.net/zoomdy/article/details/84139569
作者: laputafish    時間: 2018-12-2 15:53

Windows 3.1 + MS Office,OS/2 WARP 邊有得玩。

同期的 Minix,宜家用部 PC 都有機會 boot 得起     ...
lotus123 發表於 2018-11-23 10:48


以前科 Operating System就係用Minix 教.
唔知今時今日會用邊隻OS做教材, 還是隻隻OS掂下.
作者: chue    時間: 2018-12-3 00:08

以香港咁保守應該都係 WINDOWS,剩睇 HKEPC 都知
作者: chue    時間: 2018-12-9 23:18

EEEPC 打算先試裝 RETRO  OS,意圖打機,唔得就 DAMN SMALL LINUX,但已十年冇更新,有冇人知佢地後續 DISTRO 係咩?
作者: chue    時間: 2018-12-10 00:17

先後兩個失敗左,睇黎 EEEPC 2G SURF SPEC 唔得多,聽晚有時間既話就試裝 DAMN SMALL LINUX,查呢套 LINUX 係可以變遊戲機,理論上...........

https://www.youtube.com/watch?v=bHejKw1Enx8





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2