Board logo

標題: 如果 linux 只做 vm host, 完全冇 application [打印本頁]

作者: mmkacey    時間: 2018-10-8 22:13     標題: 如果 linux 只做 vm host, 完全冇 application

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2018-10-8 22:15

可以,齋玩下都 OK
作者: mmkacey    時間: 2018-10-8 23:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2018-10-9 01:19

講到好似好嚴重咁喎
作者: FF_ivanchin    時間: 2018-10-9 07:46

本帖最後由 FF_ivanchin 於 2018-10-9 07:47 編輯

對於我而言,Linux 已經好足夠自己用,office 可以用wps office, 輸入法有ibus, 用嚟做DSE SBA 嘅又係support Linux 嘅postgresql,平時要裝程式都可以搵到替代品,而佢佔嘅磁碟空間又細過wintogo 好多,一plug 隻USB 已經用得,所以平時喺學校反而以Linux 為主,而windows 亦唔多用

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: wiz123    時間: 2018-10-9 08:31

本帖最後由 wiz123 於 2018-10-9 08:36 編輯
對於我而言,Linux 已經好足夠自己用,office 可以用wps office, 輸入法有ibus, 用嚟做DSE SBA 嘅又係suppo ...
FF_ivanchin 發表於 2018-10-9 07:46


上年試過ibus完全唔店, 除非用倉頡不用選字, ibus冇得放大選字框, 要用放大鏡
好似話只因為IBUS有人put D CODE入fedora, 所以先default用咁費的ibus
最後攪左一大輪, 我用GCIN + libreoffice+ GIMP + centos 7.5 + kde, printer用hp, 文書機VM咁SET, 爽過用WINDOWS
作者: mmkacey    時間: 2018-10-9 09:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 燒浩    時間: 2018-10-9 09:55

家用唔駛點用 MS Office (其實自用 LibreOffice 都一定夠用;如果唔係噤特別嘅嘢,又要 compatible , outlook.com online office 其實都解決倒),又唔點打 PC Game 嘅,其實 Linux 都好夠用。而家啲 GUI Tools 已經好好多,少咗好 bug 同 user friendly 咗。
作者: caihk    時間: 2018-10-9 10:00

如果想係liunx用ms office,其實可以用 online office。 假如大趨勢係向 web-based 或者 cloud 發展,咁到時無論你係用 windows,linux,mac,android 。。。都係一樣,只要通過browser就可以做到,再唔需要過度依賴program。覺得web-based係幫助推動更多人使用 linux 一個好大助力。
作者: goshigoo    時間: 2018-10-9 10:07

如果想係liunx用ms office,其實可以用 online office。 假如大趨勢係向 web-based 或者 cloud 發展,咁到 ...
caihk 發表於 2018-10-9 10:00


agree
行office,尤其係excel,一定係windows版

如果你話Linux夠你平時用
咁可能你用android平板都夠用
作者: caihk    時間: 2018-10-9 10:13

對於我而言,Linux 已經好足夠自己用,office 可以用wps office, 輸入法有ibus, 用嚟做DSE SBA 嘅又係suppo ...
FF_ivanchin 發表於 2018-10-9 07:46


我都著手部署轉用linux,方法係搵啲程式win同linux平台都有既,去熟習使用佢地。例如rime中文輸入同vivaldi browser,對我嚟講,係上網呢方面,依家用linux同用win係冇咩分別。不過係其他應用方面就始終同win差少少,例如係linux暫時未搵到 picpick,baidu pan,阿里旺呢啲替代方案。雖然係咁,但係覺得linux個前景係ok架,只要越嚟越多人用linux,到時候啲商家廠家都唔可能再忽視呢班linux用家,推出linux平台既應用程式。
作者: caihk    時間: 2018-10-9 10:20

agree
行office,尤其係excel,一定係windows版

如果你話Linux夠你平時用
咁可能你用android平板都夠用 ...
goshigoo 發表於 2018-10-9 10:07


唔可以否認係 productivity,win始終係佔優,如果唔係都唔會咁難搣甩唔用windows
作者: mmkacey    時間: 2018-10-9 14:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mmkacey    時間: 2018-10-9 15:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2018-10-9 18:51

我都想佢地真係生性,攪好自主研發,不過佢地浪費精神攪政治攪統戰
作者: mmkacey    時間: 2018-10-9 19:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky    時間: 2018-10-10 01:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky    時間: 2018-10-10 01:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mmkacey    時間: 2018-10-10 02:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2018-10-10 06:45

大陸人有幾多會奉行 open source, freeware 精神?  
無謂諗佢地啦。

講真,紅旗出左個無敵簡中 linux  ...
seasky 發表於 2018-10-10 01:27


正如我講,如果佢地唔攪咁多唔理形象既野,D OS 自然會逐漸多人用,其實之前有套 YUN OS 本來好地地但就唔知中共發左咩癲走去自己斬自己腳趾話要控制內容,真係本來唔死都比佢斬死,斬死目己=幫敵人開路,所以有今日果並非無前因
作者: 燒浩    時間: 2018-10-10 13:29

回覆 17# seasky


所以有提到可用 online office,樓上師兄都有提過。
作者: mmkacey    時間: 2018-10-10 18:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky    時間: 2018-10-10 23:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky    時間: 2018-10-10 23:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2018-10-11 01:31

無留意過 Yun OS,不過純睇個做法,好合付蝈蜻。 以前國力不佳,自然無得管你。而家身為強國,點可能比 ...
seasky 發表於 2018-10-10 23:14



    冇錯,浪費時間同精力攪呢D 整死左自己,而家冇得怨川普
作者: seasky    時間: 2018-10-16 17:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2018-10-16 22:43

唔緊要,因為樓主被 BAN,唔駛驚佢又 RE,不過呢個 TOPIC 就要 CLOSE 了
作者: Hugohou220    時間: 2018-10-16 22:52

回復 26 #seasky

最重要鬥死自己人

正所謂要贏人先要贏自己

via HKEPC Reader for Android
作者: alan216hk    時間: 2018-10-17 14:25

上年試過ibus完全唔店, 除非用倉頡不用選字, ibus冇得放大選字框, 要用放大鏡
好似話只因為IBUS有人put D ...
wiz123 發表於 2018-10-9 08:31


我都係試咗一輪, 最後都係揀GCIN





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2