Board logo

標題: 有冇人有盒仔用 SD 行 LINUX 經驗分享? [打印本頁]

作者: chue    時間: 2018-10-7 08:56     標題: 有冇人有盒仔用 SD 行 LINUX 經驗分享?

咁啱我有部 H96MAX 可以一試,要 SD 行就用針拮 RESET

https://www.youtube.com/watch?v=a7nz00WggYc
作者: caihk    時間: 2018-10-7 10:32

個盒仔用 RK3399,可以試下呢個 img。呢個盒仔有4G ram 咁大,行起 liunx 一定好爽,呢個盒你買咗幾錢 ? 我諗都幾貴下應該。



http://www.orangepi.org/downloadresources/
作者: caihk    時間: 2018-10-7 10:42

本帖最後由 caihk 於 2018-10-7 10:54 編輯

係淘寶見到賣330人仔又ok喎個價錢,可惜 deepin 雖然有 arm 版,但係比較舊既 v15,而最新既 deepin 版本係 15.7,如果唔係既話買個盒仔返嚟裝deepin應該好過引。


deepin 15 img
作者: chue    時間: 2018-10-7 11:14

本帖最後由 chue 於 2018-10-7 11:16 編輯

係 3328,理論上佢可行呢D IMG,隻盒荃豐買,都係本地平均價 699

http://wiki.pine64.org/index.php/ROCK64_Main_Page
作者: chue    時間: 2018-10-7 11:18

係淘寶見到賣330人仔又ok喎個價錢,可惜 deepin 雖然有 arm 版,但係比較舊既 v15,而最新既 deepin 版本係 ...
caihk 發表於 2018-10-7 10:42



咁我試呢個先,不過就唔保證兼容到,因為我係 RK3328
作者: caihk    時間: 2018-10-7 12:27

本帖最後由 caihk 於 2018-10-7 12:44 編輯

有 3328 img,希望你成功。 其中有個 Debian 9 by Armbian ,個介面好似 raspberry 用果個咁 。。。試過用 RPi3 做文書機,感覺始終都係慢 (得1G ram),而且硬解個邊唔多掂。。。你個盒仔既 spec 好過 RPi3,效果應該幾好 。。。睇下肥花有冇平執返部先



https://libre.computer/products/boards/roc-rk3328-cc/


作者: chue    時間: 2018-10-7 12:40

居然有 OMV 呢隻免費 NAS 系統,不過呢D 無論 BOX 仔定 PI 都難做到用幾隻 HD 組 RAID 而又穩定運作,實用同可行存疑
作者: caihk    時間: 2018-10-7 12:46

我前後有2部letv機頂盒,如果可以裝到 linux 就正啦。。
作者: chue    時間: 2018-10-7 12:50

本帖最後由 chue 於 2018-10-7 12:51 編輯

小米不能,樂視不能,天敏不能,EGREAT 都不能,即係大陸自主研發果D都不能

就係因為 LETV 唔得,所以我唔會搵手上既樂盒試
作者: chue    時間: 2018-10-7 12:59

諗深一層,試下又冇壞喎,不過就要博下機尾右邊個窿係咪 RESET 制
作者: chue    時間: 2018-10-7 13:05

試下跟佢做,睇下得唔得,但有一定風險

http://bbs.shafa.com/thread-286540-1-1.html
作者: caihk    時間: 2018-10-7 13:06

諗深一層,試下又冇壞喎,不過就要博下機尾右邊個窿係咪 RESET 制
chue 發表於 2018-10-7 12:59


咁洗唔洗root,定係就咁將個 os 插落去 USB 就 boot 到機跟住安裝 。。。?
作者: chue    時間: 2018-10-7 13:14

本帖最後由 chue 於 2018-10-7 13:18 編輯

你試下跟呢個

http://bbs.shafa.com/thread-286540-1-1.html

唔係安裝架,係起機,如果可以去 BOOTLOADER,不過之前有人話冇 BOOTLOADER,都要有心理準備裝唔到啦,咁當重置個樂視都可以既,橫掂有咁多 APP 打晒柴睇唔到又要重新搵野裝
作者: caihk    時間: 2018-10-7 18:07

呢條教學片正正係點樣用SD卡行liunx,而又唔影響機本身既android 系統

https://www.youtube.com/watch?v=a7nz00WggYc
作者: chue    時間: 2018-10-7 18:40

係呀,但都要個盒仔可以先得,你睇返D留言有人問小米得唔得,REPLY 答唔得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2