標題: [操作疑難] 冇人需要 atom tab + linux? [打印本頁]
作者: ncarleton 時間: 2018-5-13 17:24 標題: 冇人需要 atom tab + linux?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg 時間: 2018-5-13 22:58
事實上用Z字頭Atom + 2GB RAM 推Linux一樣係慢到嘔...
作者: ncarleton 時間: 2018-5-14 00:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg 時間: 2018-5-14 08:56
當你連上網睇條片都lag
仲自乜野由
