Board logo

標題: [操作疑難] 冇人需要 atom tab + linux? [打印本頁]

作者: ncarleton    時間: 2018-5-13 17:24     標題: 冇人需要 atom tab + linux?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg    時間: 2018-5-13 22:58

事實上用Z字頭Atom + 2GB RAM 推Linux一樣係慢到嘔...
作者: ncarleton    時間: 2018-5-14 00:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg    時間: 2018-5-14 08:56

當你連上網睇條片都lag
仲自乜野由





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2