Board logo

標題: Raspberry Pi 3 B+ 見街 [打印本頁]

作者: SAGAQWE    時間: 2018-3-14 19:14     標題: Raspberry Pi 3 B+ 見街

本帖最後由 SAGAQWE 於 2018-3-14 19:18 編輯

新版本有AC wifi, Gigabit Ethernet, CPU行1.4G
但香港2間代理都未有, RS就comming soon, Farnell直情未update.

https://www.raspberrypi.org/blog ... -bplus-sale-now-35/
作者: stephenwong    時間: 2018-3-14 19:19

回覆 1# SAGAQWE


    Farnell有,pre-order,4-6日有貨,訂咗兩塊。
作者: SAGAQWE    時間: 2018-3-14 20:43

回覆 2# stephenwong

手上巳有RPI 3用, 而RPI又耐用, 從一代至今, 只爛過一塊, 都只喺壓爛咗SD slot, 所以今次未必會訂.
須然佢G lan, 但Lan仍chip over usb2.0
睇佢幾時用轉USB 3.0及用獨立Lan Chip先再考慮
作者: chue    時間: 2018-3-14 20:56

唔排除入手,到時修正唔再用透明殼改用返官方殼
作者: mateddy    時間: 2018-3-15 00:49

本帖最後由 mateddy 於 2018-3-15 01:07 編輯

回覆 2# stephenwong

嗚哇,而家唔見有⋯⋯

Edit: 見到 lu...
作者: Clive68000    時間: 2018-3-15 14:22

加多 1G RAM 可以當 Pi 4 賣............
作者: coffeelam    時間: 2018-3-15 20:34

有冇 link? 只找到

[attach]2046843[/attach]
作者: Clive68000    時間: 2018-3-16 00:50

有冇 link? 只找到
coffeelam 發表於 2018-3-15 20:34

https://www.element14.com/commun ... BP-LANDING-COMM-GBL

https://hk.element14.com/raspber ... -model-b/dp/2525225

你剔 Personal 就會彈去呢到,Business 先可以買,不過我無 ACC
作者: coffeelam    時間: 2018-3-16 04:46

你剔 Personal 就會彈去呢到,Business 先可以買,不過我無 ACC
Clive68000 發表於 2018-3-16 00:50


要BR?  我唯一見到iqaudio 有現货但£13 shipping
作者: mateddy    時間: 2018-3-28 22:52

有人到咗手未?Element14 仲搞醫咩 compliance registration... 一早訂水貨應該到咗啦⋯⋯
作者: coffeelam    時間: 2018-3-29 09:16

亞洲應該未有.水貨應該來自歐洲或者美洲.
作者: dds    時間: 2018-3-29 10:03

本帖最後由 dds 於 2018-3-29 10:06 編輯

回覆 2# stephenwong

3B+ 打已柯, 對上一次,係買PI 2B,都幾年前嘅事.


作者: walleinad    時間: 2018-3-29 20:10

我都想知幾時至有得賣. 香港又未有貨...
作者: dds    時間: 2018-3-30 09:27

回覆 13# walleinad

入咗飛先,估計大貨到HK, 3,4日內會到手.
作者: walleinad    時間: 2018-3-30 11:59

回覆 14# dds

其實我想一次過買埋隻牛同個 case, 我見到 amazon 有套餐, 不過隻牛係 US 牛...
作者: shal    時間: 2018-3-30 12:59

我都等緊RS&E14有貨
作者: coffeelam    時間: 2018-3-30 13:43

我都等緊RS&E14有貨
shal 發表於 2018-3-30 12:59



  我估 Apr 中打後
作者: dds    時間: 2018-3-30 17:14

回覆 15# walleinad

反而,想知,係另一部PC個USB Port攞電比隻pi3行,

可行嗎?  如果唔得,ATX牛,個4pin 5V/12V
轉去USB頭比電去pi3...

因為部PC,差唔多24*7,  又唔夠13amp蘇頭.
作者: walleinad    時間: 2018-3-30 18:14

回覆 18# dds

普通USB應該唔夠力, 佢隻牛係2.5A, 當然平時係用唔到, 但係如果有接其他野就有機會用到.
我記得網上有個表有關負載, 師兄可以揾下.
網上有其他師兄都係用PC牛比電, 得就得, 不過安唔安全就要考慮下. 我意思係指對於電腦隻牛同啲版嘅安全性
作者: Clive68000    時間: 2018-3-30 20:45

一般 PC 每個 USB 得 2.5W 輸出,約 0.5A
作者: dds    時間: 2018-3-30 21:32

回覆 20# Clive68000

I see,  咁個d    13amp 拖板 with USB Power Port,

推得郁隻pi 3嗎?
作者: Clive68000    時間: 2018-3-30 22:07

回覆  Clive68000

I see,  咁個d    13amp 拖板 with USB Power Port,

推得郁隻pi 3嗎? ...
dds 發表於 2018-3-30 21:32

Pi 3 要求有 2.5A, 拖板 USB Port 通常寫 Total USB outputs,  就算 output 大過 2.5A , 插多一兩條 USB 電流會細左,可能會唔夠 A 數畀 Pi 3, 獨立一個 2.5A USB 火牛安全 d................
作者: dds    時間: 2018-3-30 23:09

回覆 22# Clive68000

再請問聲,  apple d  usb 牛,可用於pi 3嗎?

https://www.apple.com/hk/power-adapters/

5W
10W(2.1A)
12W (2.4A)

手上有apple 5W, 10W牛,

印象中,隻P2,  是旦一隻USB都推得郁,
(不過隻野玩咗幾日就賣咗了)


咁2.5A,  即係食唔食電?

利申:電嘅野,真係唔識.
作者: Clive68000    時間: 2018-3-30 23:35

得塊 Pi 2, 無 Pi 3 唔肯定可以笞你,印象中睇過舊文用 IPAD 火牛 OK................
作者: coffeelam    時間: 2018-3-31 09:39

Order processing now

[attach]2049727[/attach]
作者: SAGAQWE    時間: 2018-3-31 19:18

回覆 25# coffeelam

喺喎, 我見我個order都一樣話processing, 預佢四月中到手.
作者: SAGAQWE    時間: 2018-3-31 19:34

回覆 23# dds

跟IPAD嚟嗰隻肯定BOOT得起..
其實RPI電源, 隨要求5V外, 仲要睇埋會索取多少電流.
個個人攞佢嚟做乜都未必一樣, 但大致上你搵隻輸出5V, 輸出電流高點嘅火牛就穩陣放心..
作者: dds    時間: 2018-4-3 15:13

回覆 27# SAGAQWE

https://hobbyking.com/en_us/5v-2 ... html?___store=en_us

搵到隻平價, 50蚊有找USB 2.5A 差Jer.........會爆炸的嗎?

會order嚟試下,24*7,但隻3B+未到.
作者: SAGAQWE    時間: 2018-4-3 19:34

回覆 28# dds

玩RPI, 因為可以從GPIO俾電佢, 所以唔須要一定買隻micro usb嘅火牛..
個人就只是長插2條線入GPIO, 隨便去淘隻5V/10A嘅adapter,  又平又肯定足够電流俾佢, 24x7咁多年仍穩定.
作者: Mtube    時間: 2018-4-4 09:51

3B, 搵隻足火2A都好少出power warning
3B+睇黎買返隻官方牛好d
作者: newwai130    時間: 2018-4-4 17:01

網絡爬蟲 再 加個小型database, 用pi 夠唔夠力? 定租個vps好?
作者: SAGAQWE    時間: 2018-4-5 13:29

個人都用mysql, 資料放在外接的USB HD上, 但每個人使用唔同, 很難話接唔接受到.
自己setup嚟試吓咪清楚囉.
作者: kennylam777    時間: 2018-4-5 20:29

網絡爬蟲 再 加個小型database, 用pi 夠唔夠力? 定租個vps好?
newwai130 發表於 2018-4-4 17:01



    1G SSD VPS而家OVH做緊優惠, 新加坡機一年先USD$27,  如果你爬嘅網唔係一定要香港甚至係亞洲做, 就唔爭在租遠啲去OVH加拿大甚至歐洲, 性能再差都好過你搵張SD card行database
作者: dds    時間: 2018-4-17 13:04

17-apr-2018 update.

打咗去e14, CS話pi 3b+,  仍未出到"奶臣",
即係未出得貨住.
作者: sapphire4890    時間: 2018-4-17 13:19

回覆 31# newwai130


    小型指 小到點
作者: mateddy    時間: 2018-4-17 13:37

回覆 34# dds


    早知一早訂水貨⋯⋯睇下有冇得退先
作者: dds    時間: 2018-4-17 15:12

回覆 36# mateddy

唔係太急用,等下無所謂,

返正到咗手都未有時間玩.
作者: litter7sky    時間: 2018-4-27 12:01

Argon40掛單前我已經晌 shop.pimoroni.com 度買。郵(運)費用貴d個隻寄香港掛號先係8磅(平的5磅,未試過)(視乎重量,試過有次買多幾樣野收10磅)。幾次訂貨後都係一星期內收貨。
Argon40運費係段貨品而唔係段單收。你買一件3B+收四十,加多兩件accessory就四十成三即係百二。係呀,當你傻架。
作者: tempuser01    時間: 2018-5-8 15:27

e14 正一銀吊公司嚟, 早早學人收order,
又唔警告話未有奶腎, 淨係話遲少少出貨, 又係官網到寫明幾多千幾多千件貨係大倉"In stock", 結果等完又等, 等完又等, 廿日後email過嚟話要補資料(個人資料/ 全名等) , 我問返佢:「你而家先黎問我拎資料, 咁件貨係邊?(英文對答)」 佢夠膽死話仲係外國!
錢又識收, order又識接, 野又唔做, 人地其他公司, 間間都係有貨就有貨, 冇貨就唔收order, 得佢一間咁賤呃呃氹氹, 我email車爆佢, 之後取消訂單, 條友仲要串串地嘴, 唔憂做咁款。

永不錄用
作者: coffeelam    時間: 2018-5-8 18:27

e14 正一銀吊公司嚟, 早早學人收order,
又唔警告話未有奶腎, 淨係話遲少少出貨, 又係官網到寫明幾多千幾多 ...
tempuser01 發表於 2018-5-8 15:27



I ordered on Mar 29 and still not even an email from them.
I bought an Intel NUC so dont care if it cancel the order.
作者: ncarleton    時間: 2018-5-8 23:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: walleinad    時間: 2018-5-9 00:49

我喺 amazon 4月17日訂, 4月30日收到. 貴就貴啲, 不過煩少啲
作者: tempuser01    時間: 2018-5-9 09:14

回復 tempuser01

wHy need license?

via HKEPC Reader for Android
ncarleton 發表於 2018-5-8 23:11

電子貨品進口香港都要拎license
通過檢驗證明安全或者合法等, 先可以係香港出售
換言之, 十劃都未有一撇, 最後會唔會通過到檢驗都未知
就開始接單R水, 你話係唔係銀吊公司?
作者: ncarleton    時間: 2018-5-9 15:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mateddy    時間: 2018-5-14 18:59

喺 element14 訂咗兩個月,幾乎唔記得訂咗。已 email cut 單轉投淘寶
作者: dds    時間: 2018-5-14 21:30

回覆 45# mateddy

我都諗住cut咗e14個order,  成2個月都無聲氣.

TB算了.
作者: plc1222    時間: 2018-5-15 16:10

我隻PI3B USB 係插入咩咩牛魔王拖板度
用左超過半年都無事
作者: lineker    時間: 2018-5-17 20:17

回覆  mateddy

我都諗住cut咗e14個order,  成2個月都無聲氣.

TB算了.
dds 發表於 2018-5-14 21:30


    師兄,請問有冇邊間TB店介紹買3 b+?

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - iOS(2.3.1)
作者: ncarleton    時間: 2018-5-17 22:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeffreycheng    時間: 2018-5-17 23:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 266366    時間: 2018-5-26 12:09

回覆 50# jeffreycheng

我有... 之前KICK STARTER 入左塊NANO SOUND 配PI 3, 佢本身有埋個 VOLUMIO 自制ROM.. 裝完即用得.. 而家開心使用中...
作者: acw@home    時間: 2018-5-31 07:55

回覆 48# lineker
去 arrow.com 買咗 ,USD35 免郵費,四至五日到貨。
作者: stephenwong    時間: 2018-5-31 08:56

回覆 52# acw@home

Ship 咗未? 我都在 arrow.com 買咗塊 3B+ 同其他嘢,但塊 3B+ 就係未出貨,奇怪!
作者: acw@home    時間: 2018-5-31 10:54

回覆 53# stephenwong

我5月16日order,5月19日收貨。
作者: coffeelam    時間: 2018-6-3 19:40

ordered
作者: jimmychan    時間: 2018-6-4 13:36

cut order from e14, and ordered from Taobao, received the B+ on the second day.
作者: Hippo    時間: 2018-6-4 17:43

收左貨好一排都只係裝過OS機試, 未諗到整咩玩
作者: mcdull    時間: 2018-6-5 23:24

買左部3B+ ..原來真係好熱.
不過最估唔到, 原本諗住用佢或zero來做wifi repeater 旅行用, 點知原來唔support multiple ssid. 一著兩個ssid出error.
作者: dds    時間: 2018-6-6 18:20

本帖最後由 dds 於 2018-6-6 21:53 編輯

Eluomeng 剛剛過咗數.  (Order Date 29-Mar-2018)

問題喺.   仲要等幾耐隻p3b+  先會到手?



----UPDATE-----------------
收到出貨email了.   Singapore to HKG


作者: coffeelam    時間: 2018-6-7 07:20

Eluomeng 剛剛過咗數.  (Order Date 29-Mar-2018)

問題喺.   仲要等幾耐隻p3b+  先會到手?



----UPDATE- ...
dds 發表於 2018-6-6 18:20


頂佢我一cancel咗佢就出到貨

ps. mine on my way from Arrows (US).
作者: chingkit    時間: 2018-6-7 19:31

我今日在RS訂了一個,HK$285,話要三個工作天出貨。
作者: dds    時間: 2018-6-7 21:36

回覆 60# coffeelam

說時遲, 那時快,約7:00pm,  送到門口.

MADE IN THE UK.


作者: coffeelam    時間: 2018-6-8 13:28

回覆  coffeelam

說時遲, 那時快,約7:00pm,  送到門口.

MADE IN THE UK.
dds 發表於 2018-6-7 21:36


我應該星期一先收到 (Arrows)
作者: dds    時間: 2018-6-8 15:00

本帖最後由 dds 於 2018-6-8 15:09 編輯

回覆 63# coffeelam




隻pi 3b+,  裝咗noob, 用咗幾個鐘,相當滿意.

用iphone 4s個USB火牛,推得著部pi 3b+,
個speed會好慢.

用ipad air i個USB火牛, 部pi 3b+ performance會快好多.

但兩隻牛,boot機個陣,右上角都會出ightning bolt.

暫時用到就話知佢.

琴日特登晒咗一夜夫妻120蚊, 買咗張
kingston canvas select 32gb sd card.  用落又好似唔錯.
pi 2出個陣,買咗兩張16gb samsung sd card,
玩咗唔夠3個月就瓜柴.

利申:有少少ubuntu 底,  再玩pi, 日常操作唔太難適應.
作者: coffeelam    時間: 2018-6-8 15:36

回覆  coffeelam




隻pi 3b+,  裝咗noob, 用咗幾個鐘,相當滿意.

用iphone 4s個USB火牛,推得著部pi 3b ...
dds 發表於 2018-6-8 15:00


I will use Volumio with the original RPI PS.
I need the better wifi on the B+
作者: kong1234    時間: 2018-6-8 17:04

回覆  coffeelam




隻pi 3b+,  裝咗noob, 用咗幾個鐘,相當滿意.

用iphone 4s個USB火牛,推得著部pi 3b ...
dds 發表於 2018-6-8 15:00

Ching, 知唔知點樣connect 返個cam?
作者: klxcan    時間: 2018-6-8 21:35

有冇c hing會花時間試下佢?

https://www.gentoo.org/

https://wiki.gentoo.org/wiki/Raspberry_Pi
作者: coffeelam    時間: 2018-6-9 09:08

我件嘢喺阿拉斯加

[attach]2064077[/attach]
作者: unixman    時間: 2018-6-9 10:07

有冇c hing會花時間試下佢?
klxcan 發表於 2018-6-8 21:35


除linux系統, 我介紹BSD系统, ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/snapshots/arm64/aarch64/ISO-IMAGES/12.0

我張raspberry pi 3b+ 4/6 晚ordered在arrxx.com, 7/6中午到, UK貨。
作者: dds    時間: 2018-6-9 15:59

點解pi3b+,  3.5mm audio out,   可以咁好聲.....

用開pc+usb dac (focusrite 2i2 gen2),
mba 11",  mac mini.    都唔夠隻pi 好聲(同一speaker計)

中高音好清脆,低音無乜散/朦.
作者: thereus    時間: 2018-6-9 17:31

hi all ching

我都想買返隻研究下, 有少少問題想問

1)係邊買 (Arrows or RS ?)
2)有冇保養?
3)個official Case 好唔好用?
4)個official Case PS 需要嗎?
5)仲有O羊配件要入手?
6)隻microSD 要幾大幾快先夠玩?

Thank a lot
作者: peter88625    時間: 2018-6-9 17:48

想請問吓RS星期六日或者平日夜晚(1800後)送唔送貨?
作者: dds    時間: 2018-6-9 18:19

回覆 71# thereus

現用micro sd 32gb, kingston canvas select,  話有90mb.

返而最緊要係隻牛, 最好買返官牛.   undervoltage,  隻pi自動減促,and 狂出warning.

有人話街賣個牛, 足2A都無用,USB接頭/線過唔足2A。

留意下隻官牛,無usb接頭的,牛/線合一個款嚟的.

利申:遲少少會買隻官牛.
作者: thereus    時間: 2018-6-9 19:51

回覆 73# dds


    Thx ching

仲諗慳隻牛tim
睇來買隻 官方牛好D
作者: klxcan    時間: 2018-6-9 22:29

除linux系統, 我介紹BSD系统, ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/snapshots/arm64/aarch64/ISO-IMAGES/12.0

...
unixman 發表於 2018-6-9 10:07

多謝c hing介紹, 睇下係乜東東先.
作者: klxcan    時間: 2018-6-9 22:42

想請問吓RS星期六日或者平日夜晚(1800後)送唔送貨?
peter88625 發表於 2018-6-9 17:48

你預佢星期一至五,朝9晚5/6. 最好平日訂例:星期一12點前. 大約星期三,四就會收到. 佢都有寫 'xxxx 現貨庫存,可於3工作日發貨。'
作者: thereus    時間: 2018-6-9 23:54

請問 3 B 個 official Case  可以俾 3 B+ 用嗎?
作者: peter88625    時間: 2018-6-10 02:43

你預佢星期一至五,朝9晚5/6. 最好平日訂例:星期一12點前. 大約星期三,四就會收到. 佢都有寫 'xxxx 現貨庫 ...
klxcan 發表於 9-6-2018 22:42


thx
完全撞晒時間唔使買了
作者: coffeelam    時間: 2018-6-10 06:29

請問 3 B 個 official Case  可以俾 3 B+ 用嗎?
thereus 發表於 2018-6-9 23:54



Yes
作者: thereus    時間: 2018-6-10 22:30

回覆 79# coffeelam


    OK thx
作者: dds    時間: 2018-6-11 13:35

回覆 74# thereus


官牛已買,  HK$7X.00,  另加HK$30蚊運費.
作者: thereus    時間: 2018-6-11 15:19

回覆 81# dds


    where are you order the PS?
作者: dds    時間: 2018-6-11 16:29

回覆 82# thereus

element14 hk
作者: dds    時間: 2018-6-12 15:14

回覆 82# thereus


    官牛已送到,after tested, 果然,真係,無晒undervoltage warning.

而且system performance 無話時快時lag...
作者: thereus    時間: 2018-6-13 18:41

回覆  thereus


    官牛已送到,after tested, 果然,真係,無晒undervoltage warning.

而且system per ...
dds 發表於 2018-6-12 15:14


咁就要入返隻
作者: dds    時間: 2018-6-16 11:59

回覆 85# thereus

隻pi 3b+, 已經變咗隻flac player,

喺部syno nas到攞歌.

真喺估佢唔到,  就咁用noobs + audacious + 3.5mm
用對鷄野logitec 2.0 speaker,  就咁play flac都可以好聲到咁.


作者: coffeelam    時間: 2018-6-16 14:19

回覆  thereus

隻pi 3b+, 已經變咗隻flac player,

喺部syno nas到攞歌.

真喺估佢唔到,  就咁用noobs +  ...
dds 發表於 2018-6-16 11:59


咁樣玩咪玩唔到 headless
作者: dds    時間: 2018-6-16 15:43

回覆 87# coffeelam


    隻pi 3b+裝咗vnc server,    可以被remote操控.
作者: peter88625    時間: 2018-6-17 00:05

今日成功將3啲嘢搬晒過去3b+
發覺個金屬殼摸落去辣手
之前部3摸落都冇咁勁
唔知係咪因為我今次轉咗用NT-H1所以導晒出嚟
讀數就48度左右似乎冇咩問題
好唔好搵塊9cm*6.5cm嘅大散熱片擺喺個殼上面
作者: coffeelam    時間: 2018-6-18 14:24

今日成功將3啲嘢搬晒過去3b+
發覺個金屬殼摸落去辣手
之前部3摸落都冇咁勁
唔知係咪因為我今次轉咗用NT-H1 ...
peter88625 發表於 2018-6-17 00:05



嗰2部60度     
作者: thereus    時間: 2018-6-22 19:24

回覆 86# dds


    想問下 shutdown 左之後冇畫面
但係隻Raspberry pi D 燈仲亮?
作者: coffeelam    時間: 2018-6-22 19:46

回覆  dds


    想問下 shutdown 左之後冇畫面
但係隻Raspberry pi D 燈仲亮?
thereus 發表於 2018-6-22 19:24




作者: thereus    時間: 2018-6-22 19:52

回覆 92# coffeelam


    即係燈繼續亮係正常
咁奇怪既 -_-"
作者: coffeelam    時間: 2018-6-22 20:41

回覆  coffeelam


    即係燈繼續亮係正常
咁奇怪既 -_-"
thereus 發表於 2018-6-22 19:52



如果有 on/off switch 會好啲
作者: cal22cal    時間: 2018-6-22 21:30

係咪預備 weak on lan 呀?
google 吓
作者: thereus    時間: 2018-6-24 16:08

係咪預備 weak on lan 呀?
google 吓
cal22cal 發表於 2018-6-22 21:30



    唔係咁攪笑掛,正常 shutdown 唔熄燈,反宜靠WOL
作者: cal22cal    時間: 2018-6-24 16:53

唔係咁攪笑掛,正常 shutdown 唔熄燈,反宜靠WOL
thereus 發表於 2018-6-24 16:08

唔知呀,一係去 forum 問吓
作者: little_keung    時間: 2018-6-25 09:51

回覆  coffeelam


    即係燈繼續亮係正常
咁奇怪既 -_-"
thereus 發表於 2018-6-22 19:52


   
    同當年 PC 情況一樣, BIOS 未 support ACPI 果陣, shutdown 都係熄唔到機.
    其實而家 PC 底板所謂熄咗燈, 底板都有電到, 唔係點支援 wake-on-lan .
作者: stephenwong    時間: 2018-6-25 11:59

CPU shutdown, 但你隻火牛依然有電到呀!着燈好正常!
作者: thereus    時間: 2018-6-25 17:05

宜家D電腦支援 WOL 同MB 有燈 , 但唔會一駁電就開機掛

我覺得 Raspberry 想盡量節省成本多D





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2