Board logo

標題: 剛剛安裝好了Ubuntu Netbook Remix... [打印本頁]

作者: bee8013    時間: 2009-2-5 11:06     標題: 剛剛安裝好了Ubuntu Netbook Remix...

第一次download .iso , 燒左隻dvd, 結果一到安裝畫面就hang住左....灰爆,

第二次先安裝ubuntu, 再download 個 .img 在 ubuntu 內用 deb 轉做usb bootable, 用sd卡安裝

今次終於搞掂, driver 安完就掛好晒

[ 本帖最後由 bee8013 於 2009-2-5 11:07 編輯 ]
作者: toylet    時間: 2009-2-5 12:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: boxbox10    時間: 2009-2-5 12:17

i dont know about you, but i usually burn 700mb iso with a CD instead of DVD.
作者: bee8013    時間: 2009-2-5 12:27

原帖由 boxbox10 於 2009-2-5 12:17 發表
i dont know about you, but i usually burn 700mb iso with a CD instead of DVD.

ubuntu netbook remix is 902 mb
作者: boxbox10    時間: 2009-2-5 13:53

原帖由 bee8013 於 2009-2-5 12:27 發表

ubuntu netbook remix is 902 mb


oh ok, i dont have a netbook. excuse me
作者: freedombuyer    時間: 2009-2-6 20:46

有時就算check md5sum無問題,燒碟速度太快都會有機會出問題
作者: bee8013    時間: 2009-2-6 20:48

原帖由 freedombuyer 於 2009-2-6 20:46 發表
有時就算check md5sum無問題,燒碟速度太快都會有機會出問題

md5 correct, 4x burn
作者: toylet    時間: 2009-2-6 21:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2