作者: bee8013 時間: 2009-2-5 11:06 標題: 剛剛安裝好了Ubuntu Netbook Remix...
第一次download .iso , 燒左隻dvd, 結果一到安裝畫面就hang住左....灰爆,
第二次先安裝ubuntu, 再download 個 .img 在 ubuntu 內用 deb 轉做usb bootable, 用sd卡安裝
今次終於搞掂, driver 安完就掛好晒
[ 本帖最後由 bee8013 於 2009-2-5 11:07 編輯 ]
作者: toylet 時間: 2009-2-5 12:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: boxbox10 時間: 2009-2-5 12:17
i dont know about you, but i usually burn 700mb iso with a CD instead of DVD.
作者: bee8013 時間: 2009-2-5 12:27
原帖由 boxbox10 於 2009-2-5 12:17 發表
i dont know about you, but i usually burn 700mb iso with a CD instead of DVD.
ubuntu netbook remix is 902 mb
作者: boxbox10 時間: 2009-2-5 13:53
oh ok, i dont have a netbook. excuse me
作者: freedombuyer 時間: 2009-2-6 20:46
有時就算check md5sum無問題,燒碟速度太快都會有機會出問題
作者: bee8013 時間: 2009-2-6 20:48
md5 correct, 4x burn
作者: toylet 時間: 2009-2-6 21:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

